E: ylimääräisiä huonekaluja

3 posts, 1 page, 1,128 views

sapeli

Posts: 11,768

#1 • • sapeli jokukukamikä?
Elikkä meikäläinen on muuttamassa pitkästä aikaa ihan omaan kotiin ja en omista juuri mitään huonekaluja - etsin siis oikeastaan ihan mitä vaan vanhoja / käytettyjä / turhia / ylimääräisiä huonekaluja jotka voisi poistohintaan elikkä mielellään ilmaiseksi tulla hakemaan pois pääkaupunkiseudulta. *joo*

Ideana olis sitten itse niitä vähän hioa ja maalailla / verhoilla uudelleen sopimaan kämppään, mutta tosiaan sieltä puuttuu tällä hetkellä käytännössä kaikki huonekalut eli kaikkia tarjouksia kuuntelen korvat höröllä! Ikävä kyllä mulla ei ole varaa maksaa niistä juuri mitään koska asunnon remppaan menee enemmänkin kuin kaikki rahat, mutta jos löytyy huonekaluja jotka on enemmän tiellä tai mistä muutenkin ootte ajatellut hankkiutua eroon niin kertokaa meikälle ensin! *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

clupipeipe

Posts: 323

#2 • • clupipeipe
Diggaatsä vihreästä *hymy*? Mulla on vähän päinvastainen tilanne eli olen muuttamassa kaksiosta yksiöön ja osa kamoista on heivattavien listalla. Aivan varmasti lähtökäskyn saa aikoinaan kierrätyskeskuksesta napattu vihreä samettinojatuoli (tooooosi pehmeä ja muhkea) ja samaa sävyä olevat retrohenkiset tuolit (metallijalat, kaarevat muodot, päällyste jotain muovia) 2 kpl. Verhoilijan unelma! *nauru* Vaikka mä kyl aikoinaan adoptoin noi nimenomaan värin takia *hihu*
Foxmagon

Posts: 1,329

#3 • • Edited Foxmagon Iso Paha Ad..
Multa saisit kaks tommosta pientä pyöreetä ja kolmijalkaista ikean sohvapöytää. Jalkojen väri on koivua ja pöytälevy on musta. Ne jää ylimääräsiks ensviikonloppuna kun myö käydään hankkimassa vihdoin oikea tv-taso.

..Joten tästä voikin päätellä missä käytössä ne tällä hetkellä on *nauru*

Lisätään vielä kuva http://www.ikea.com/PIAimages/36671_PE127910_S4.jpg

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*