Posts: 1,258 #22 • • 2002 tuitui .:Shiny disco ball:. tuutte sit moikkaa mua!... ja tuutte ajoissa paikalle ni ette joudu jonottamaan... ku o loistavaa musiikkia esim. alusta loppuun ni ette missaa mitään! tai muuten en päästä teitä sisään! HAHAH :o joo mut tosta tulee hemmetin rankka weekendi...mut hauska! tulisi jo vkonloppu :D - hulivili hupakko - *voiei*
Posts: 109 #23 • • 2002 LauriA Creative Marski:joo mut tosta tulee hemmetin rankka weekendi...mut hauska! tulisi jo vkonloppu :D Rankkaa nähnykkään! Normaali vantaalaisnuoren viikonloppu! -l
Posts: 1,258 #24 • • 2002 tuitui .:Shiny disco ball:. Ni Shi: Rankkaa nähnykkään! Normaali vantaalaisnuoren viikonloppu! -l siis...eihän toi sinänsä mitään..mut mun pitää olla jokaisessa paikalla alusta lähtien...ja kunnon pitää olla hyv..oonhan töissä siellä ;) - hulivili hupakko -
#25 • • 2002 heads Guest Jeespoks, kaikki kynnelle kykenevät myös After Clubille ! Piirin osalta luvassa erittäin mehevää elektro-saundia !
Posts: 159 #26 • • 2002 arty diskopunk "Bus transportation from VR Makasiinit to the afterparty venue" --- voivoi! todella hyvin järjestetty.. respect!
Posts: 109 #28 • • 2002 LauriA Creative Joku valopää kerkesi jo väittää että technetiumin telakka jatkot ois peruttu, mutta näin ei onneksi ole asian laita :) Jatkot siis ovat telakka studioilla, ja Vr:n Makasiineilta on sinne bussikuljetus! -l
#29 • • 2002 yana Guest Marski: siis...eihän toi sinänsä mitään..mut mun pitää olla jokaisessa paikalla alusta lähtien...ja kunnon pitää olla hyv..oonhan töissä siellä ;) eiköhän ni shin pidä olla paikalla kans alusta alkaen [muokattu 11.10.2002 10:19]
Posts: 3,699 #30 • • 2002 milla Ni Shi:Joku valopää kerkesi jo väittää että technetiumin telakka jatkot ois peruttu, mutta näin ei onneksi ole asian laita :) Jatkot siis ovat telakka studioilla, ja Vr:n Makasiineilta on sinne bussikuljetus! -l helmeeeeeeeee olin jo ihan paskana*suru*