Biletyspimut & -hemmot

54 posts, 3 pages, 10,600 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#41 • • Fyrisch

turan, 5.1.2006 14:55:
---
henkka, 5.1.2006 14:54:
Mut eiks Jassekin käyttänyt jossain Salkkari
jaksossa sitä ekstaasinappia? Muistan
lukeneeni lööpeistä.

---


Eiku se tais polttaa paukut ja ajo kolarin :D




Hahahaha :D päivä pelastettu, kiitos.
Kolera

Posts: 4,256

#43 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

k1mm0, 9.1.2006 15:42:
... ja homokin vielä *eiei*


Ja mihin johtopäätökseen pääsemmekään siis homojen noiden synnissä elävien päihdetaipumuksista ja siten moraalista ja eettisistä arvoista? *nauru*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

henkka

Posts: 4,973

#44 • • henkka

Oleanterinkukka, 9.1.2006 15:24:
Eiku se oli Laitelan Kalle... *joo*



:D

Sorry my bad.

Mut eiks siitä Kallesta tullu SEMMONEN HOMPPELI??

Häntä ei sit ainakaan voida pyytää edustamaan.
ezzy

Posts: 8,060

#45 • • ezzy Droid-pappa

Remotion, 5.1.2006 13:39:
joo tässä mielessä siihen vois valita jonkun joka ei oo laitttomiin substansseihin tunnetusti kajonnut. vaikka Genki saattais olla meistä "ei hörhöistä" sopiva esimerkki..



Mitenköhän haastateltavan päihteidenkäyttö tulis ilmi televisiossa? Sun ajatustenjuoksua pitää kyl välillä ihmetellä... *ding*
Avatar
#46 • • ALIEN Guest

henkka, 9.1.2006 16:32:

Häntä ei sit ainakaan voida pyytää edustamaan.




NI JUST! :D
remotion

Posts: 5,283

#47 • • remotion nostatus guru

ezzy, 9.1.2006 17:38:
Mitenköhän haastateltavan päihteidenkäyttö tulis ilmi televisiossa? Sun ajatustenjuoksua pitää kyl välillä ihmetellä... *ding*



Noh, joka tapauksessa mikäli häneltä kysyttäisiin esimerkiksi huumeiden käyttöön liittyviä kysymyksiä niin varmastikin näiden asioiden osalta ajatusmaailma on varmasti erilainen sillä joka käyttää verrattuna siihen joka ei käytä.
Mutta tämä oli vain minun pointtini tähän ja muilla olkoon sitten eriäviä mielipiteitä jos niikseen tulee.
Kike_B

Posts: 5

#48 • • Kike_B
Kidooos paljon avusta. Olen jo ottanut Kidiin yhteyttä, eli eiköhän tämä tästä. Tiedoksi. Vaikka hakemalla hain jotain biletyyppiä, niin ohjelma ei yritä yleistää "biletyyppiä". Tehdään ohjelma yhdestä henkilöstä ja ohjelma muotoutuu tämän ympärille. Ilmoitan myöhemmin aikoja jne jne. Ohjelman nimi oli muuten JOX ja se alkaa 5.3 lähtien. Su klo 20.45 FST-d ja analoginen uusinta Ma klo 23.05 TV1/FST-d. Veikkaan että meidän "bilejakso" tulee vasta joskus huhti- tai toukokuussa. Että jee jee!
Avatar
#49 • • infiana Guest

DR 100N, 9.1.2006 17:50:
Mä voin suositella muutamaa (ammatti) Bile tyyppiä. Pist privaa. *iloinen*




Just... Mr. 100nist. Suosittelisit vielä itsees, ja sit selität siellä kuinka ainoo oikee tapa bilettää on jos on niin pihalla että ei edes kuule musaa.
josbe

Posts: 1,982

#50 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Remotion, 9.1.2006 18:13:
---
Noh, joka tapauksessa mikäli häneltä kysyttäisiin esimerkiksi huumeiden käyttöön liittyviä kysymyksiä niin varmastikin näiden asioiden osalta ajatusmaailma on varmasti erilainen sillä joka käyttää verrattuna siihen joka ei käytä.
Mutta tämä oli vain minun pointtini tähän ja muilla olkoon sitten eriäviä mielipiteitä jos niikseen tulee.


Höpö höpö. Eriävä mielipiteeni tähän on, että pointtisi on huono. Niinkuin sanottu, eihän telkkarissa tarvi kaikkee sanoo. Tunnen *justjoo* ihmisiä, jotka osaavat oikein hyvin peitellä päihdekäyttäytymistään. Vai meinaatsä, että kyllä huumehörhön tunnistaa ainaski kilometrin päähän *hymy*
Kolera

Posts: 4,256

#51 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Infiana, 12.1.2006 10:28:
Just... Mr. 100nist. Suosittelisit vielä itsees, ja sit selität siellä kuinka ainoo oikee tapa bilettää on jos on niin pihalla että ei edes kuule musaa.


No sehän on se ainoo oikee tapa bilettää *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

remotion

Posts: 5,283

#52 • • remotion nostatus guru
no minä en mitään tunnista.....
mutta valintahan on jo tehty ja keskustelu tältä osalta varmastikin siis jo 50% eli mieshenkilön osalta ohi...
Avatar
#53 • • infiana Guest

Remotion, 12.1.2006 10:51:
no minä en mitään tunnista.....
mutta valintahan on jo tehty ja keskustelu tältä osalta varmastikin siis jo 50% eli mieshenkilön osalta ohi...



eiköhän keskustelu oo 100% ohi, nimittäin naista ei haettu, vaan miestä tai naista.*hymy*
Karski

Posts: 6,049

#54 • • Karski Pomon kätyri
Myyty!

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.