Uuden vuoden pommit/raketit/paukut

180 posts, 9 pages, 44,618 views

Avatar
#161 • • -Loyal- Guest

Jone, 2.1.2007 13:59:
---
Loyal, 1.1.2007 01:28:
Ens vuonna ostan mielummin tykin millä voi tiputtaa noi saatanan lapselliset
ihmiset mitkä paukuttaa noita paukkuja ennen ja jälkeen 12.

Lapsilta ja heidän vanhemiltaan ton ymmärtää 12 aikaan, mut vittu omakotitaloalueella pitää teillä talon edessä paukutella 21alkean ja vielä tähän aikaankin (1:23) kuuluu paukuttelua ihan talon edestä. Menis omille pihoille tai pelloille paukuttelemaan jos lapsettaa. Vittu mitä idiootteja

---


Se nyt on kuitenkin tuo lainsäädäntö asian tiimoilta sellainen, että ilotulitteita saa pistellä menemään vapaasti vuoden viimeisen päivän iltana klo 18 alkaen vuoden ensimmäisen päivän aamuun klo 06 asti, että mene itkemään joki päättäjille asiasta tai ota sitruuna perseestäsi. Jos et osaa kerran vuodessa asennoitua siihen, että pauketta ja välkettä tulee olemaan, niin vika on valitettavasti ihan omassa päässäsi.

-

Kuluneena vuodenvaihteena tuli ensimmäistä kertaa vuosiin ostettua raketteja ja pienempääkin ilotulitussälää. En tiedä lapsettiko ja pitäisikö tuntea syyllisyyttä sen takia, mutta mun mielestäni niiden kanssa oli varsin mukavaa ja näyttivät kivoilta.

Otan mielummin sen sitruunan perseestäni ja tungen sen sun perseeseen
Jone

Posts: 8,258

#162 • • Jone Archibald Haddock

Loyal, 2.1.2007 23:04:
Otan mielummin sen sitruunan perseestäni ja tungen sen sun perseeseen



Nyt joudun kyl hetken haukkomaan henkeä, koska tämän sivallus yksinkertaisessa neroudessaan tiputti mut polvilleni.

Next to you I'm nothing, Obi-Wan.
Timce

Posts: 5,381

#163 • • Timce

Loyal, 2.1.2007 23:04:
---
Jone, 2.1.2007 13:59:
---
Loyal, 1.1.2007 01:28:
Ens vuonna ostan mielummin tykin millä voi tiputtaa noi saatanan lapselliset
ihmiset mitkä paukuttaa noita paukkuja ennen ja jälkeen 12.

Lapsilta ja heidän vanhemiltaan ton ymmärtää 12 aikaan, mut vittu omakotitaloalueella pitää teillä talon edessä paukutella 21alkean ja vielä tähän aikaankin (1:23) kuuluu paukuttelua ihan talon edestä. Menis omille pihoille tai pelloille paukuttelemaan jos lapsettaa. Vittu mitä idiootteja

---


Se nyt on kuitenkin tuo lainsäädäntö asian tiimoilta sellainen, että ilotulitteita saa pistellä menemään vapaasti vuoden viimeisen päivän iltana klo 18 alkaen vuoden ensimmäisen päivän aamuun klo 06 asti, että mene itkemään joki päättäjille asiasta tai ota sitruuna perseestäsi. Jos et osaa kerran vuodessa asennoitua siihen, että pauketta ja välkettä tulee olemaan, niin vika on valitettavasti ihan omassa päässäsi.

-

Kuluneena vuodenvaihteena tuli ensimmäistä kertaa vuosiin ostettua raketteja ja pienempääkin ilotulitussälää. En tiedä lapsettiko ja pitäisikö tuntea syyllisyyttä sen takia, mutta mun mielestäni niiden kanssa oli varsin mukavaa ja näyttivät kivoilta.

---
Otan mielummin sen sitruunan perseestäni ja tungen sen sun perseeseen



How kinky! grrr... :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#164 • • -Loyal- Guest

Jone, 2.1.2007 23:06:
---
Loyal, 2.1.2007 23:04:
Otan mielummin sen sitruunan perseestäni ja tungen sen sun perseeseen

---


Nyt joudun kyl hetken haukkomaan henkeä, koska tämän sivallus yksinkertaisessa neroudessaan tiputti mut polvilleni.

Next to you I'm nothing, Obi-Wan.

voin kuvitella että odotat siellä jo polvillasi henkeä haukkoen, mut toi oli lähinnä läppä, eli paa ne housut takas jalkaas...
Jone

Posts: 8,258

#165 • • Jone Archibald Haddock

Loyal, 2.1.2007 23:09:
voin kuvitella että odotat siellä jo polvillasi henkeä haukkoen, mut toi oli lähinnä läppä, eli paa ne housut takas jalkaas...



Nyt kun oot rauhoittunut, niin haluatko vastata alkuperäiseen replyyni, jossa kommentoin sun kipristelysi paukutteluajoista olevan idiotismia?
Avatar
#166 • • -Loyal- Guest

Jone, 2.1.2007 23:11:
---
Loyal, 2.1.2007 23:09:
voin kuvitella että odotat siellä jo polvillasi henkeä haukkoen, mut toi oli lähinnä läppä, eli paa ne housut takas jalkaas...

---


Nyt kun oot rauhoittunut, niin haluatko vastata alkuperäiseen replyyni, jossa kommentoin sun kipristelysi paukutteluajoista olevan idiotismia?

Rupesko noin vituttaa äsköinen vastaus..? Eikö ollut siihen mitään sanottavaa enää, niinkuin sulla yleensä on. Kuulut näihin klubbarin näsäviisastelijoihin, ketkä aina haluaa samantien puuttua toisten kirjoituksiin, jos siitä on eri mieltä.

On totta joo, kirjoitan yleensä pelkästään negatiivisia juttuja, koska puran ehkä niillä vitutusta. Yleensä sieltä silloin syöksyy joku idiootti näsäviisas kouluhikari hienoine vitun sivistys sanoineen, mistä mä en edes ymmärrä mitään. Juuri tämän takia en jatka tätä juttua, koska saat vaan kiksejä siitä...

Kaikkilla saa olla oma mielipiteenä, miks ei mulla?
Ja nyt kun rupeat kirjoittamaan siellä sitä 5milj sivun juttua, mistä mä en ymmärrä ku pisteet ja pilkut (niidenkään paikasta ei ole mitään hajua), niin tiedoksi, etten aio siihen mitenkään vastata.

Että hyvät uudet vuodet sinnekkin. *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#167 • • Edited Jone Archibald Haddock

Loyal, 2.1.2007 23:25:
Rupesko noin vituttaa äsköinen vastaus..? Eikö ollut siihen mitään sanottavaa enää, niinkuin sulla yleensä on. Kuulut näihin klubbarin näsäviisastelijoihin, ketkä aina haluaa samantien puuttua toisten kirjoituksiin, jos siitä on eri mieltä.



Nyt mun on kyllä ihan pakko korjata:
En ole näsäviisastelija vaan katellinen pääle päsmäri.

Muuten olet ihan oikeassa. Kirjoituksessasi ilmaisit sellaista lahjakkuutta vittuilun vaikealla saralla, että osuit Akilleen kantapäähäni ja suutuin ihan silmittömästi. Sanattomaksikin veti, koska mitäpä vastaukseesi nyt oikeastaan osaisi lisätä. Niin, eipä juuri mitään - kyllä siinä oli kaikki.

Loyal, 2.1.2007 23:25:
On totta joo, kirjoitan yleensä pelkästään negatiivisia juttuja, koska puran ehkä niillä vitutusta. Yleensä sieltä silloin syöksyy joku idiootti näsäviisas kouluhikari hienoine vitun sivistys sanoineen, mistä mä en edes ymmärrä mitään. Juuri tämän takia en jatka tätä juttua, koska saat vaan kiksejä siitä...



Olen pahoillani jos käytin liian pitkiä sanoja. Ilmoitathan mitkä ne mahtoivat olla, niin laitan niihin tavuviivat paikalleen.

Loyal, 2.1.2007 23:25:
Kaikkilla saa olla oma mielipiteenä, miks ei mulla?
Ja nyt kun rupeat kirjoittamaan siellä sitä 5milj sivun juttua, mistä mä en ymmärrä ku pisteet ja pilkut (niidenkään paikasta ei ole mitään hajua), niin tiedoksi, etten aio siihen mitenkään vastata.



Kyllä, sulla saa olla mielipiteesi. Jos mielipiteesi on tyhmä, niin saat siihen todennäköisesti aika tyhmää vastinetta. Niin nytkin. Sellaisia ne internetin keskustelupalstat on.

Loyal, 2.1.2007 23:25:
Että hyvät uudet vuodet sinnekkin. *nauru*



Sitä samaa sinne Itä-Vantaallekin.
xl8r

Posts: 2,227

#168 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
mä ostin 5 kpl jättiläissädetikkua... Niistä on viä 3 polttamatta...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Illustrator

Posts: 3,171

#169 • • Edited Illustrator
Kaverit laittoivat ~200 euroa pommeihin kiinni. Kivahan niitä oli katsella ja ammuskella. Itse en tänä vuonna poikkeuksellisesti ostanut yhtään ilotulitetta. Kyllä ne uuteen vuoteen kuuluu.*joo*
kamomilla

Posts: 31

#170 • • Edited kamomilla
Mä huomasin pelkääväni kaiken maailman paukkuja. Ihme suhnuja suurin osa, eivät lähteneet mihinkään tai jos lähtivät niin suunta oli ennalta arvaamaton ja olivat ylipäätään mitäänsanomattoma piperryksiä. Sen siitä saa ku ei viiti laittaa monia kymmeniä yhteen rakettiin...
Mutta siis tosiaan, menin mahdollisimman kauas laukaisupaikasta ja silti vielä kipaisin muutaman metrin joka kerta kauemmas kun sytytyslanka sytytettiin. Hienoimmiksi osoittautui padat, ehkä pyydän miestäni panostamaan ensi vuonna niihin.
Vielä enemmän kuin raketteja itsessään, pelkäsin niitä lahjattomia ja humalaisia rakettien ampujia. Ja arjen koitettua vihaan jokaista joka ei ole siivonnut jälkiään (no siis en oleta että sitä juostaan katsomaan minne se raketti tipahtaa, mutta nää mitä maasta ammutaa, eihän se voi olla kovin vaikeaa korjata niitä tyhjiä tötsiä mukaansa??). Koiran kanssa on erittäin mielenkiintoista käydä lenkillä kun jokainen pötkylä kiinnostaa...

lis: Niin, ja Kouvolassahan tuo uusi vuosi alkoi ilmeisesti siis todellakin jo perjantaina, päätellen paukkeen määrästä. Joillain ei vaan oo aivoja...
Samu81

Posts: 1,224

#171 • • Samu81 kokolihaa

Jusna666, 1.1.2007 03:14:
---
Loyal, 1.1.2007 01:28:
Ens vuonna ostan mielummin tykin millä voi tiputtaa noi saatanan lapselliset
ihmiset mitkä paukuttaa noita paukkuja ennen ja jälkeen 12.

Lapsilta ja heidän vanhemiltaan ton ymmärtää 12 aikaan, mut vittu omakotitaloalueella pitää teillä talon edessä paukutella 21alkean ja vielä tähän aikaankin (1:23) kuuluu paukuttelua ihan talon edestä. Menis omille pihoille tai pelloille paukuttelemaan jos lapsettaa. Vittu mitä idiootteja

---


*lmao* Täst kyl tuli auttamatta joku vanha mummo mieleen joka kiroaa pitsiverhon takaa jokaista ohi kulkijaa..




Näimpä :D

Aika kumma juttu ettei yhtenä iltana vuodessa kestä sitä, että naapurin kakarat ja muutenvaan lapsenmieliset känniläiset ampuu raketteja pihatiellä em. aikavälillä *lmao* Toihan on ihan peruskauraa, ei mitään kiusantekoa. Jos lapsenmieliset ääliönaapurit vituttaa noin, kannattanee harkita muuttoa ns. fiksummille asuinalueille.. ;)

Käsittääkseni siellä ei kuitenkaan päin toisten omaisuutta niitä lauottu.

Itse en laittanut pommeihin kiinni latin latia, ennustettu sää ei oikein tuonut kummoistakaan vuodenvaihtumisen fiilistä. Ainoat paukut jäivät niihin Malibupohjaisiin, jotka sattuivat olemaan kädessä Luxin kattoterassilla kun kello veivasi 0.00.
Joku tumpelo tosin pisti siitä Luxin jonon takaa olevalta Kampin (tms) aukiolta raketin päin viereisen hotellin reunaa josta se kimposi takaisin kenttään ja räjähti siinä. Eikä ollut mikään pieni raketti. Aika kiva pamaus ja kaiku kävi.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Caro²

Posts: 5,301

#172 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Joo.. Kylhän se on varmaan vittumaista kun ei saa nukutuksi, noita vastaanvanlaisia päiviän on vuodessa muitakin: Juhannus mökillä, Wappu opiskelijalähiössä, Uusivuosi kaupunkilähiössä, Viikonloput kaupungissa ravintolassa.. Kyllä noihin sen verta sopii osata varautua, että hankkii vaikka ne tulpat jos haluaa nukkua - nukkuminenkin on usein enemmän asenteesta kiinni kuin siitä "pystyykö oikeesti nukkumaan". Jos antaa kaiken vituttaa, niin ei varmana pysty.

UV on kerran vuodessa ja siitä avautuminen ja nariseminen on kyllä yhtä tyhjän kanssa.

xl8r, 2.1.2007 23:35:
mä ostin 5 kpl jättiläissädetikkua... Niistä on viä 3 polttamatta...



Aseta räjähde maahan, käytä suojalaseja, sytytä ilotulite ja poistu 10metrin päähän.

Ps. Ota taskusta kiikarit, että näet mitä 10metrin päässä tapahtuu. Suositeltavaa on myös "Extended ear"-nimiset varusteet jotta kuulet kivan suhinan. *hihu*
milessi

Posts: 188

#173 • • milessi Jai
Enpä vaivautunut tarkistamaan, joko joku jo marisi karseana näyttäytyneestä vuoden ensimmäisestä päivästä, joten aion siis vänistä siitä kuitenkin itse *iloinen*.

En jaksa ymmärtää, että miksei vanhemmat pakota mukuloitaan keräämään (ja kerää itse) viimestään seuraavana aamuna mailta ja mannuilta niitä kaikkia rojuja, mitä uuden vuoden vietosta jäi ulos. Vanhemmat ne roskat sieltä kaupasta ostaa, joten vois ne sitten myös pitää huolen asianmukaisesta jälkien siivoamisestakin! *senkin* Suoraan sanottuna itseäni v i t u t t a a kulkea ja katsella moista ääliömäisyyden huipentumaa, että ihmiset eivät välitä käyttää kokonaisen illan iloittelun jälkeen muutamaa minuuttia moskiensa korjaamiseen *igor* Jokainen ilotulittelija voisi mielestäni siis täten kerätä pois vähintään saman verran jätteitä, kuin mitä taivaalle laukoikin.

Ps. Muistelisin, että oma mamma piti aikoinaan melkoisen saarnan aina seuraavana aamuna mm. papateista. *blush* Mutta menipä asia kuitenkin harvinaisen selvästi perille! *nauru*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

whitespace

Posts: 100

#174 • • whitespace
Kun on kerran pari päässyt "isojen poikien" paukkuihin käsiksi, ts. ammattilaisten kanssa päässyt tekemään oikeaa ilotulitusta (n. 80kg paukkua taivaalle sekuntikellon tarkkuudella *kuolaa* ), ei nämä tavaratalopapatit oikein jaksa napata...
pyllyjumala

Posts: 469

#175 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Uutena vuotena mun pikkuveljen kaverille kävikin niin, että hänen kädessä räjähti raketti ja jokaisesta sormesta kääriyty nahkat ja lihat pois ja keskisormea jouduttiin lyhentämään sen takia. Tämä kyseinen tyyppi on monien vuosien ajan rakennellut omia pommeja sekä raketteja ja nyt sellanen sitten posahti. *eiei*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Marjo

Posts: 1,796

#177 • • Marjo pupuTupuna
"Toinen ilotulitteiden tuoma haitta ovat ympäristön saaste- ym. ongelmat. Arvioiden mukaan ilotulitteiden sisältämät raskasmetallit aiheuttavat ympäristölle suuremman kuormituksen kuin koko lentoliikenne vuoden aikana. Lentoliikenteen päästöjä on perinteisesti pidetty vakavana ympäristöongelmana."

Lähde: http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/kk_984_1999_p.shtml
Sepistö

Posts: 621

#178 • • Sepistö eläin saalistaja
kyllä ostan taas ens vuonna! miten tää hieno perinne olikin päässy unohtumaan
eerkom

Posts: 203

#179 • • eerkom
mulla oli kersana kauhee pakkomielle raketteihin & pommeihin, muutamaan vuoteen en sit ostanut kun oli muuta menoa niin paljon. tänä vuonna sit ostin taas jonkin verran kun olin uv:n tytsyni kans mökillä kahestaan, olihan sille pakko nyt pieni ilotulitus pitää <3
luode

Posts: 287

#180 • • luode
en ostanut, enkä ole ennenkään ostanut. minä pysyttelen tolla tähtisädetikku asteella. *pepsodent*