jUSSi, 16.12.2005 15:55:
Saavatko naiset kovin kummoista seksuaalista tyydytystä ottaessaan mieheltä suihin?
Meinasitko "ottaessaan julkkis-mieheltä vai mieheltä ylipäätänsä suihin?"
Jotkut saa jotkut ei. Eiks toi ole jo itsestään selvä asia et jotkut naiset tekevät asioita mitä eivät oikeasti edes tahdo tehdä?
Imevätkö tällaiset naiset miesten huvituttia siis saadakseen itse orgasmin vai kenties jonkin muun asian takia?
Tämän nimi on esileikki, minkä toivotaan johtavan itse asiaan tai sit vain sitä imemistä mitä jotkut naiset tykkäävät tehdä. Ehkä he vain näkevät tarkoituksensa olevan siellä imurina ja tyytyvät siihen. Pääsivätpähän kokemaan jotain "uutta". Moraalitonta?
Itse en vertaisi tällaista fani-suihinottoa yhden yön panoihin, jossa molemmilla osapuolilla on sentään mahdollisuus seksuaaliseen tyydytykseen, vaan lähinnä tietynlaiseen itsensä myymiseen, jossa rahan sijasta imijä saa kyseenalaista kunniaa/mainetta ja "katupisteitä".
Onhan tässäkin samat mahikset molempien seksuaaliseen tyydytykseen, jos mies vain haluaa naida. Aivan sama käytäntö, kuin monissa yhden illan jutuissakin. Ja parhaimmassa tapauksessahan käy niin, kuin monien naisten suosikki elokuvassa Pretty Woman! :D (tiivistettynä rikas mies ihastuu itseään myyvään neitoseen)
Ainoa mikä tässä nyt eroaa on se et yhdenillan jutuissa joutuu joskus jonkin verran tutustuu ennen ku pääsee naimaan. Täs se tapahtuu sormia näpsäyttämällä. Ei tipu arvostusta mut en myöskään rupea halveksumaankaan, *[o]koska kysehän ei ole minusta[/o]*. Jokainen tavallaan ja mikä tärkeintä ketään ei ole loukattu, muuta kuin ehkä niitä kateellisia miehiä ulkopuolella, mikä onkin asia erikseen. Toi ongelma on vain niiden ihmisten päiden sisällä, jotka eivät hyväksy tuota ja varsinkin niiden jotka myöhemmin katuvat tekoaan. Mut sitä se on - elämä on koulua.
*koska minua tai ketään muuta ei siinä ole loukattu ;)