99 posts, 5 pages, 23,483 views

jUSSi

Posts: 1,377

#81 • • jUSSi äkäinen vanhus

Jone, 16.12.2005 14:53:
---
Pointti oli se, että noi kundit on näiden mimmien mielestä "makeita ja pantavia" juuri kuuluisuutensa takia.



Saavatko naiset kovin kummoista seksuaalista tyydytystä ottaessaan mieheltä suihin? Imevätkö tällaiset naiset miesten huvituttia siis saadakseen itse orgasmin vai kenties jonkin muun asian takia? Itse en vertaisi tällaista fani-suihinottoa yhden yön panoihin, jossa molemmilla osapuolilla on sentään mahdollisuus seksuaaliseen tyydytykseen, vaan lähinnä tietynlaiseen itsensä myymiseen, jossa rahan sijasta imijä saa kyseenalaista kunniaa/mainetta ja "katupisteitä".
Verano

Posts: 4,649

#82 • • Verano Merituuli

Jone, 16.12.2005 15:19:
Ota iisisti - mä vaan troolailen trollipeikkoja klooratussa liekkimeressä kroolaten ihan itseäni viihdyttääkseni. Tästä asiasta on vaan niin superhelppoa kehittää tarttuvia provokoukkuja.



Trollausta tai ei niin mua jaksaa kerta toisensa jälkeen hämmästyttää, välillä jopa itkettää ja naurattaa, se että vielä vuonna 2005 nää käsitykset sukupuolten välisistä eroista, mitä tulee seksistä nauttimiseen, sitä haluamiseen, sen harrastamiseen ja "motiiveihin" miksi sitä harrastetaan yms yms, elää vieläkin harvinaisen sitkeästi.

Ja kyllä ne sunkin ajatuksissa näyttäs jonnin verran ainakin elävän kuten valitettavan monen muunkin.


Verano, 16.12.2005 15:10:
Ja joo olen vitun huonolla tuulella eikä tämä topikki sitä tuulta ainakaan paranna.



Jone, 16.12.2005 15:19:

Jees, huomasin.

Ota tosta *hali*



Kiitz, helpotti heti kun sai avauduttua edes jostakin vittuuntumista aiheuttavasta asiasta edes jonnekin *nauru*
Mikki

Posts: 833

#83 • • Mikki

mkuisma,
Eikös D-12, 50 cent ym koko genren perusajatus ole just toi et "yo bitch, get down, suck it goood"??





Just Don't Bite It *hymy*
Ja sehän oli tietenkin N.W.A.

--
Names are for friends, so I dont need one.

Avatar
#84 • • Edited ALIEN Guest

jUSSi, 16.12.2005 15:55:
Saavatko naiset kovin kummoista seksuaalista tyydytystä ottaessaan mieheltä suihin?



Meinasitko "ottaessaan julkkis-mieheltä vai mieheltä ylipäätänsä suihin?"
Jotkut saa jotkut ei. Eiks toi ole jo itsestään selvä asia et jotkut naiset tekevät asioita mitä eivät oikeasti edes tahdo tehdä?

Imevätkö tällaiset naiset miesten huvituttia siis saadakseen itse orgasmin vai kenties jonkin muun asian takia?



Tämän nimi on esileikki, minkä toivotaan johtavan itse asiaan tai sit vain sitä imemistä mitä jotkut naiset tykkäävät tehdä. Ehkä he vain näkevät tarkoituksensa olevan siellä imurina ja tyytyvät siihen. Pääsivätpähän kokemaan jotain "uutta". Moraalitonta?

Itse en vertaisi tällaista fani-suihinottoa yhden yön panoihin, jossa molemmilla osapuolilla on sentään mahdollisuus seksuaaliseen tyydytykseen, vaan lähinnä tietynlaiseen itsensä myymiseen, jossa rahan sijasta imijä saa kyseenalaista kunniaa/mainetta ja "katupisteitä".



Onhan tässäkin samat mahikset molempien seksuaaliseen tyydytykseen, jos mies vain haluaa naida. Aivan sama käytäntö, kuin monissa yhden illan jutuissakin. Ja parhaimmassa tapauksessahan käy niin, kuin monien naisten suosikki elokuvassa Pretty Woman! :D (tiivistettynä rikas mies ihastuu itseään myyvään neitoseen)

Ainoa mikä tässä nyt eroaa on se et yhdenillan jutuissa joutuu joskus jonkin verran tutustuu ennen ku pääsee naimaan. Täs se tapahtuu sormia näpsäyttämällä. Ei tipu arvostusta mut en myöskään rupea halveksumaankaan, *[o]koska kysehän ei ole minusta[/o]*. Jokainen tavallaan ja mikä tärkeintä ketään ei ole loukattu, muuta kuin ehkä niitä kateellisia miehiä ulkopuolella, mikä onkin asia erikseen. Toi ongelma on vain niiden ihmisten päiden sisällä, jotka eivät hyväksy tuota ja varsinkin niiden jotka myöhemmin katuvat tekoaan. Mut sitä se on - elämä on koulua.

*koska minua tai ketään muuta ei siinä ole loukattu ;)
Verano

Posts: 4,649

#85 • • Edited Verano Merituuli

jUSSi, 16.12.2005 15:55:

Saavatko naiset kovin kummoista seksuaalista tyydytystä ottaessaan mieheltä suihin?



No vastataan nyt sitten tähänkin vaikken aikonutkaan.

En toki voi puhua kuin omasta sekä joidenkin ystävien, tuttavien jne puolesta. Mutta kyllä. Erittäin monet naiset rakastavat suihinottamista. Oliko tää nyt sitten suurikin uutinen, toivon ettei.

Ja lisättäköön vielä, että toki se nautinto riippuu siitä, keltä ja millaista sitä suihin ottaa jne.
Kato me ei olla sellaisia automaatteja kuin miehet, joille kelpaa mikä tahansa, eks se niin menny *hymelö*
homppa

Posts: 731

#86 • • homppa
voi lol...
Avatar
#87 • • ALIEN Guest
Tähän voi suhtautua eri tavoilla. Mut pelkäänpä pahoin, et moni mies asennoituu pahalla, koska osaavat kuvitella oman mujiansa heikkoudet tuntien tämmöisessä tilanteessa kun joku charmikas iso stara tulee ja vie naisen. Sitähän jokainen vähänkin epävarma mies pelkää. Eikä siinä mitään pahaa ole olla epävarma - sääli se vain on. Ja kai se vaatii myös jonkinlaista vastoinkäymistä suhteelle, et muija tollasta tekis. Pitää vain toivoa et seurustelee vähänkin vastuuntuntoisemman ja järkevemmän naisen kanssa, joka ei kompastu tälläiseen ansaan jos sitä sellaiseksi voi kutsua.
rakettilehmus

Posts: 214

#88 • • Edited rakettilehmus villi lapsi
Kuulin juuri yhdeltä kaveriltani (poikapuolinen), että ennen heidän bändin menestymistä, ei pyöriny tyttöjä kauheasti jaloissa. Vaan kun bändi alkoi menestyyn, niin halukkaiden määrä kasvoi. Tämä kuvio on erittäin normaalia oli mikä tahansa muusiikkilaji kyseessä. Myöskään näitä tyttöjä muusikot ei kauheasti arvosta, vaan he käyttävät vain tyttöjä / tilaisuutta hyväkseen. Onkin sitten eri asia minkä takia muusikot tekevät tuollaista. (Tämä oli yleistys, ei kaikki muusikot mene sänkyyn faniensa kanssa, vaikka ne kuinka vinkuis)

Sukupuolijaottelusta vähän kommettia... Tosiasihan on että useimmat artistit/ muusikot on miehiä, joten tämän takia yleistetään naisia siinä, että he ottaisivat suihin tai menisivät sänkyyn kenen tahansa julkiksen kanssa. Kuitenkin on olemassa miehiä, jotka tekisivät aivan samalla tavalla kuin nämä naisetkin.

Itse en harrastaisi kenenkään kanssa seksiä, jos perusteena olisi, että on julkisuuden henkilö ja/tai muusikko. Kyllä sieltä aivoistakin pitäisi löytyä jotain. Enkä myöskään lähtisi kenenkään käskystä kenenkään miehen kanssa sänkyyn.

Edit: kirjotusvirheiden korjailua
Verano

Posts: 4,649

#89 • • Verano Merituuli
Itse olin joskus vuonna yksi ja kaksi yliopisto-opintojeni alussa ihastunut erääseen opiskelukaveriini. Kävi myös ilmi, että ihastus oli molemminpuolista. Asia ei kuitenkaan koskaan sen kummemmin mihinkään edennyt. Vuosia myöhemmin kyseinen heppu oli jonkin sortin julkisuuden henkilö. Törmäsimme kerran eräällä klubilla ensimmäistä kertaa sen jälkeen kun hänestä tämä julkkis nyt sitten oli tullut. Vaikka mulla oli ollut lämpimiä tunteita tätä ihmistä kohtaan niin jotenkin ne sen myötä että hän oli julkkis kaikkosivat ja vaikka tyyppi yritti kovasti herutella niin eipä kiinnostanut.
lohikarme

Posts: 1,730

#91 • • lohikarme RitariVittupää
Mun oli ihan pakko kommentoida tähän threadiin kun tuli se niinkin intensiivisesti luettua läpi *hymy*

IMHO naiset on hieman erilaisia seksuaalisina olentoina kuin miehet...siinä missä valtaosa miehistä menee sinne minne "muna näyttää", niin nainen arvostaa enemmän romantiikkaa ja "seksiä kynttilänvalossa" . Tästä pääsenkin itse aiheeseen... eikös tällainen bändäri-ilmiö vain osoita sen, että kummankin sukupuolen edustajissa on yksilöitä, jotka käyttäytyvät päinvastoin kuin valtaosa muista (poikkeavasti?) ? Tämänhän takia valtaosa miehistä juuri luo tällaisestä "toisenlaisesta" naisesta mielessään kevytkenkäisen ja "huoran", sillä heillä on mielessään kuva juuri tästä kiltistä "kotirouvasta". Itse näen asian sillä lailla että yhtälailla monia miehiä voisi kutsua "nössöiksi" ja "munattomiksi" kun ei moinen kiinnosta *wirn* Päästään siis lopputulokseen: Tällaisen toiminna ei pitäisi olla millään tavalla pahaksuttavaa tai huoraksi leimaavaa. Tosin jos sitä omaa hölmöyttään tekee jotain mitä myöhemmin katuu niin se onkin sitten toinen juttu se... veikkaisin, että kuitenkin 99% näistä naisista on sama asenne kun mulla esim. Kylli-tätiin...panisin jos voisin *nauru*

En nyt tiedä että tajusiko kukaan tätä pointtia, mutta tulipahan sanotuksi *tirsk*

--
Qualis artifex pereo

jUSSi

Posts: 1,377

#92 • • jUSSi äkäinen vanhus

Verano, 16.12.2005 16:31:
En toki voi puhua kuin omasta sekä joidenkin ystävien, tuttavien jne puolesta. Mutta kyllä. Erittäin monet naiset rakastavat suihinottamista. Oliko tää nyt sitten suurikin uutinen, toivon ettei.



Oli muuten tosi iso uutinen.

Verano, 16.12.2005 16:31:Ja lisättäköön vielä, että toki se nautinto riippuu siitä, keltä ja millaista sitä suihin ottaa jne.
Kato me ei olla sellaisia automaatteja kuin miehet, joille kelpaa mikä tahansa, eks se niin menny *hymelö*



Varmasti suurin osa nauttii, kun saa tuottaa nautintoa omalle rakkaalleen ja juuri siksi kysyinkin, mitä siitä saa kun imee tuntemattoman ja keikan jälkeen varmaan hikisen miehen todennäköisesti likaista munaa (tai vaihtoehtoisesti pillua)?

Lisättäkööt, kuten kaikki muutkin ovat tehneet, että minulle on ihan sama tekevätkö jotkut tällaista vai eivät. Kiinnostavinta tässä ovat ihmisten motiivit ja moraaliset rakenteet (joista starojen motiivit ovat varmaan kaikille erittäin selvät).

Olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan tällaisen äärimmäisen "fani-ihailun" suorittaneen ihmisen oman mielipiteen.
Avatar
#93 • • ALIEN Guest

Lene, 18.12.2005 11:59:
Onko tässä loppujen lopuksi mitään ihmeellistä...



Mielestäni ei. Eihän siinäkään ollut mitään ihmeellistä, kun hyvän näköinen 18-vuotias halusi ottaa tuntemattomalta 21-vuotiaalta sialta poskeen ravintolan vessassa. Ei vaatinut sanoja tai suurempaa tutustumista kovin paljon vaan pelkät pinnalliset vietit riittivät ja kaikilla oli niin muukaavaaa... *nauru* Ihmiset ovat seksuaalisia, eivätkä he näe syytä selittää tekojaan mitkä heistä tuntuvat makelta. Toiset eivät taas sit ymmärrä näitä ja paheksuvat. Meitä on moneen junaan, kuten on jo mainittu.
Avatar
#94 • • ALIEN Guest

Lene, 18.12.2005 12:16:
Sitä mä en vaan ymmärrä, että ei saisi paheksua mitään ja että kaikki pitäisi suvaita, koska ollaan erilaisia. Mielestäni oman arvomaailmansa kautta saa paheksua, mitä haluaa, vaikka sillä ei merkitystä olisikaan toisten toiminnalle.



Tällä paheksunnalla meinaankin sellaista ajatusmaailmaa, et esim jos joku muija on ollut 2:n miehen kanssa samaa aikaan niin toiset miehet ajattelevat häntä huorana. Kuka siitä hyötyy? Mut siinähän me ollaan erilaisia. Mä en paheksu toista ennen, kuin hän on tahalleen aiheuttanut jollekin toiselle vahinkoa henkisesti tai fyysisesti. Enkä välttämättä silloinkaan aloita paheksumalla vaan yritän ensiksi selvittää toisen motiiveita moiseen toimintaan.
Avatar
#95 • • ALIEN Guest

Lene, 18.12.2005 12:39:
Musta tuollainen paheksunta ei ole hyväksyttävää sellaisessa tapauksessa, että samaiset miehet eivät samalla tavalla paheksu miesten toimintaa. (Ja huoraksi nyt ei voi ketään haukkua, ellei ota vastaan maksua. *nauru*) Mutta jos paheksuja on esim. sellainen mies, joka esim. uskoo seksiin vasta avioliitossa niin mielestäni hänen paheksuntansa on hyväksyttävää. Ja mitä merkitystä sillä konkreettisesti on? Ei välttämättä sen kummempaa merkitystä kuin, että tämä mies valitsee seuransa. Väärin?

Tässähän on melkeinpä kyse paheksunnan paheksumisesta? Sallittua? *nauru*



Tietysti riippuu minkälaisesta paheksunnasta on kyse. Jos tämä esimerkin mies sanoo vain et "mä en hyväksy tuollaista toimintaa, pyh" niin eihän siinä mitään. Mutta jos se alkaa negatiivisessa mielessä kirjoittaa lehtiin ja välittää koko kylälle tästä toisten ihmisten ja hänen mielestään halpamaisesta käyttäytymisestä niin en sitä sit taas katsoisi hyvällä. Eli kyse on tietynlaisen paheksunnan paheksunnasta eli edelleen siitä jos toisia ihmisiä ruvetaan tahalteen loukkaamaan - sellaisesta paheksunnasta *vink*

Kaikki saavat pitää mielipiteensä, mut en mä ainakaan menisi sanomaan lähi-idän muslimeille, et " hyi vittu teidän naiset ovat karvaisia ja haisevat paskalle!" jos ne mielestäni niin olisivat.
Avatar
#96 • • ALIEN Guest

Lene, 18.12.2005 13:01:
No jos alkaa sanaa levittämään niin siinä tulee sitten jo erilaiset seikat kyseeseen ja voidaan mennä ihan laittomuuksienkin puolelle eikä paheksuttavaa ole enää itse paheksunta vaan sen aiheuttama toiminta.



Aivan. Toisten paheksunta kun on usein aiheuttanut jos jonkinlaista itsekästä / toisen arvoa alentavaa toimintaa joiltain ihmisiltä. Ja se, et muija sanoo et "otinpa muuten Eminemin kaverilta poskeen kun se näpsäytti sormiaan" niin sitähän helposti jotkut sanovat häntä huoraksi menemättä edes itseensä ensin. Täs on jo yks raja paheksunnassa minkä voisi helposti jättää ylittämättä. Tai sit toisaalta jokaista ihmistä aletaan huorittelemaan ties mistä teoista.
quiKlas

Posts: 7

#97 • • quiKlas
Toivottavasti kukaan ei maininnut tätä minua ennen; Kuulin sattumoisin hetki sitten eräältä ei välttämättä niin luotettavalta taholta, että juuri saman tyylinen show olisi ollut Madonnan ja Britney Spearsinkin backstagella. Tiedä sitten pitäisikö sitäkin uskoa, George Michael ehkä menisi vielä. :D
kouma

Posts: 54

#98 • • kouma ystävä

Lene, 18.12.2005 11:59:
Onko tässä loppujen lopuksi mitään ihmeellistä, jos ajatellaan esim. siltä kantilta, että naisia saattavat nimenomaan kiinnostaa alfaurokset? Starat vaikuttavat hyvinkin sopivan alfaurosten rooliin, kun ajattelee, mihin valta nyky-yhteiskunnassa perustuu: esim. raha, kuuluisuus.

Ja miehet taas juoksevat kauniiden naisten perässä kuten aina, vaikka kauneuskäsitykset ajan kuluessa muuttuvat. Tässä yhteiskunnassahan kauneus on valttia, joskus muinoin lihavuus oli toivotuin ominaisuus.

Jos ja kun sukupuoliin vaikuttavat pariutumisessa jne. erilaiset seikat niin millä perusteella voi mennä sanomaan, mikä olisi se ainoa oikea houkutin siihen? Esim. olen huomannut keskustelussa sellaista vivahdetta, että ainoastaan toisen ulkonäkö olisi ainoa oikea houkutin.



Totta.

Tätäpä juuri ajattelin lukiessani koko ketjun lävitse. Millä perusteella pinkeys on parempi/ylevämpi/oikeampi kiihote kuin raha? imho ei millään.

Niin ja lisäkommenttina erilaisten puuhien tyydyttävyyteen tai nautinnon määrään - toiset ne saavat kiksejä jonkun muun varpaiden nuoleskelusta. En ymmärrä miksei nainen voisi saada jostain muustakin kiksejä irti kuin itse "muna pilluun" -tapahtumasta. Ei ne teot, vaan ne psykologisesti kiihottavat asetelmat.

--
sound in - pleasure out

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#99 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
mä oon ehkä vain tyhmä wannabe-bändäri, mut mun mielestä
tossa noiden muijien ja starojen toiminnassa ei ole kellään yhtään
mitään moralisoitavaa.

eihän ne muijat tosta mitään rispektiä saa, mut kyllä ne salettiin
siitä itselleen egobuustin saa ja tuntee ittensä hetken aikaa vtun
mageiksi skenehoroiksi. eikä siinä mun mielestä ole mitään pahaa
tai halveksittavaa... kyllähän ihmiset yrittää buustata egoaan paljon
haitallisimmilla ja noloimillakin jutuilla.

se on tietty surullista jos bändärit (yms) luulee saavansa tollasella
toiminnalla jotain todellista hyötyä tai arvostusta... mut toki jos ne pelaa
korttinsa oikein, niin kyllähän ne voi tollasilla jutuilla saada itelleen
julkisuutta ja sitä kautta duunia/rahaa. eikä tossakaan mun mielestä
mitään pahaa ole, vaikka usein noi tapaukset aika noloja onkin.

mun mielestä toi ns. hyväksikäyttö on ihan molemminpuolista, vaikkei
se toinen osapuoli välttämättä siitä niin kovin paljoa irti saakkaan... ja kyl
mä itekin vastaavanlaisessa tilanteessa noin toimisin jos luulisin siitä
jotain oikeesti hyötyväni :D

--
dasinoaisnvs