Trancentral 27.1.2006 @ Turku

35 posts, 2 pages, 5,679 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#21 • • Jussi Soro choon!

flaikku, 26.1.2006 12:15:
Pitäiskö meijän ottaa viime kerta uusiks ? Miten me saatas Jone mukaan ? :D

.m


Dear god no.

Vieläkin vapisuttaa kun muistelee sitä krapulaa... *hikoil*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#23 • • Jussi Soro choon!
Oli kyllä loistavaa :)

Musa koko illan todella hyvää, Hooligan ja BI4A rokkas todella kovaa! Barbin parhaat bileet ikinä, jengiä oli mestoilla todella paljon, kiitos siitä :) Häppärit toimi, josta todisteena nyt helvetillinen krapula. Koitan keräillä paremmin ajatuksia myöhemmin tähän :)

Kevään aikana jatketaan hiukan brittiläisemmällä lineupilla, lisäinfoa myöhemmin ;)
SilverJo

Posts: 1,893

#24 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Herra varjele! *plur* Turku ei pettänyt! Oli todellakin kaiken sen auto-/ kyyti- ja kuskisäädön vaivan arvoista, ja itse asiassa enemmänkin! *joo* Musa iski täysillä; tanssittua tuli paljon enemmän ja paljon paremmalla fiiliksellä kuin pitkiin aikoihin. *tanssittel*

Mielettömän mahtavaa! *sydän*

Kiitos! *aplodit*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Bio

Posts: 4,429

#25 • • Bio The Bullies / Pinky
Oli kyllä aivan pitkästä aikaa pirun mahtavat bileet! Barbi on aika täynnä ja tuttuja hirvee määrä. Latvialaiset jäbät veti kyl ihan törkeen hyvää soundia, etenkin BI4A..
Tosi kivaa kun Helsingistäkin oli kavereita saapunu paikalle *hali*

Paljon kiitoksia hienosta illasta!
nenna

Posts: 1,916

#26 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..joo..oli kyl meininki kohdillaan! *aplodit* ..BI4A rokkas todella, eikä Hooligankaan plutu ollu.. *vink*
..harmitti todella et kamera jäi kotiin.. *blush*
jeesboks

Posts: 4,064

#27 • • jeesboks p u p u
vaikuttaa siltä, et ois ehkä sittenkin kannattanu tulla turkuun

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

jaydeearm

Posts: 16

#28 • • jaydeearm
Tosiaan, 80 sentin hamajuomat aiheutti suht vahvan kännin, mut mikäs sen mukavempaa. Erittäin hyvää settiä, vaikka tuli vähän muuallakin hengattua välillä, mutta aina kun tuli takas alakertaan kuuntelee ni musiikki hiveli korvia. Etenki BI4A:n setti jäi mieleen, sen verta hittejä mies soitti.

Ja jengiä tosiaan OLI. Parhaimpia bileitä mitä oon Barbissa kokenu, kiitos!
akiapina

Posts: 2,729

#29 • • akiapina apinaki
Olihan kyl menoa, porukkaa oli kivasti paikalla. Latvian pojista Hooligan oli kyl hyvä, kiva katsoa kuinka kaveri fiilisteli itsekin mukana :) Barbin häppärit takasivat sen että lähdin kotiin jo ennen Bitchaa pahanolon saattelemana :S
akiapina

Posts: 2,729

#31 • • akiapina apinaki

JussiS, 28.1.2006 19:13:
---
Aki A., 28.1.2006 18:11:
Barbin häppärit takasivat sen että lähdin kotiin jo ennen Bitchaa pahanolon saattelemana :S

---

Amatööri ;)



Joo, luulen et se johtu vanhan koulukaverin tarjoamasta suht vahvasta ja isosta drinkistä. Oon niin 13-v tyttö et en kestää väkevämpiä sit yhtään *lmao* "Vedä toi ykkösel".
johnnytys

Posts: 489

#32 • • johnnytys idän pikajuna

Bio, 28.1.2006 15:08:
Oli kyllä aivan pitkästä aikaa pirun mahtavat bileet! Barbi on aika täynnä ja tuttuja hirvee määrä. Latvialaiset jäbät veti kyl ihan törkeen hyvää soundia, etenkin BI4A..
Tosi kivaa kun Helsingistäkin oli kavereita saapunu paikalle *hali*

Paljon kiitoksia hienosta illasta!



oliks siel niin pal?? mä en muista muuta kuin ens 1h ja sit on pimeenä*känni**känni**eikä*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Bio

Posts: 4,429

#33 • • Bio The Bullies / Pinky

johnny^_^, 29.1.2006 13:58:
---
Bio, 28.1.2006 15:08:
Oli kyllä aivan pitkästä aikaa pirun mahtavat bileet! Barbi on aika täynnä ja tuttuja hirvee määrä. Latvialaiset jäbät veti kyl ihan törkeen hyvää soundia, etenkin BI4A..
Tosi kivaa kun Helsingistäkin oli kavereita saapunu paikalle *hali*

Paljon kiitoksia hienosta illasta!

---


oliks siel niin pal?? mä en muista muuta kuin ens 1h ja sit on pimeenä*känni**känni**eikä*



tais siel olla :D sä olit kännis! *hihu*
Defa

Posts: 293

#34 • • Defa Zuhause
Kiitos laadukkaista seteistä Jussille, Sergeille, Hooliganille, Bitchalle sekä kiitos paikalla olleille ihmisille!
Ilta oli tähän mennessä parhaimpia ellei jopa paras alakerran historiassa ;)
Mar6

Posts: 2,178

#35 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Jep, ehdottomasti oli todella vaivan arvoista lähteä, ei ole ennen barbissa noin kivaa ollut *hymy*
Uskomattoman hyvää settiä kaikilta ketkä kerettiin nähdä! Kiitos matkaseurasta ihmiset, oli erittäin hieno reissu *hymy*

--
-Where there is house there is a home-