Pi - December 2005 Promo

6 posts, 1 page, 1,308 views

typo

Posts: 685

#1 • • typo Testaaja
Porkkana sille, joka selvittää tracklistin.
trance

tracklist:
01.
02.
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.

lisätiedot - kuuntele

--
.psychedelicious.

thomas

Posts: 5,618

#2 • • Edited thomas
oho, uutta settiä.

edit: setti on monona nauhoitettu, ei voi hyväksyy.
biisit kuulosti hyvältä kyllä :) bpm:kin oli sopiva
typo

Posts: 685

#3 • • typo Testaaja
Tjooh, väsyneenä kun tekee... huomasin saman, kun töissä kuuntelin. Joutuu tekee uusiks, ei siinä mikään auta.

--
.psychedelicious.

thomas

Posts: 5,618

#4 • • thomas

typo, 24.11.2005 11:38:
Tjooh, väsyneenä kun tekee... huomasin saman, kun töissä kuuntelin. Joutuu tekee uusiks, ei siinä mikään auta.



näin se on, biiseistä ku kattoopi meininki :(
m1kk3

Posts: 5,560

#5 • • m1kk3 no-life
1. Thomas Datt - Alone
2. Sundawner - Sorrow (Cosmicman remix)
3. Matt Hardwick vs Smith & Pledger - Day One(??)
4. Haylon - Starfighter (Jonas Steur remix)
5. ah NIIN tuttu mut ei saa nyt mieleen
6. Smith & Pledgeriä tääkin mut ei nyt vaan muista
7. neverhöörd :)
8. Aalto - Resolution
9. ??
10. ??

joku fiksumpi voi sit täydennellä/korjailla :)

mut joo, biisit oli hyviä, kiksua isolla K:lla. Ehkä vaan aavistuksen tasapaksu, joku rankempi raita tuol välissä olis säväyttäny, mut toisaalta toimii se näinkin. Ite miksaus oli pääosin ihan jees, jotkut vaihdot oli vaan pikkasen hätäsen tuntusia, tosin jos tuntiin saa kymmenen biisiä ni eipä siinä nyt niin kauhiasti voi vaihtoii venytelläkään. :) Yks mikä pikkasen pisti korvaan oli toi bassolinjojen soittaminen päällekkäin sillon ku ne ei oikeen sovi toisiinsa esim vaihdossa 7 -> 8. Mut toisaalta kun ne on noin nopeita niin ei kai sitä voi kokonaan välttääkään, sen mitä nyt equilla pystyy tekeen. Ja pikkasen ykkösradan ravuri meinas laukata tossa vikassa vaihdossa. ;) Tempo oli aika jees näin kiksulle, enempää ei olis kyllä kärsinykkään laittaa IMO. Kaikenkaikkiaan ihan jees miksaus, teknisessä puolessa on kyl jonnii verran parantamista, mut koskapa ei olis ite kullakin. :) Ja mä en sitte todellakaan oo mikään ekspertti, itekin vasta alottelemassa tätä dj:n "uraa" (*tirsk**lmao*). Mut tosiaan tästä on hyvä lähtee jatkamaan. Kyllä tätä tulee kuunneltua useammankin kerran. *joo* *stereoversiota odottel* :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

typo

Posts: 685

#6 • • typo Testaaja
Noniin, uusiksi meni eikä pelkkä miksaus teknisessä mielessä - noin puolet setin biiseistä vaihtui samalla kertaa uusiin kiitos eilisen ja toissapäiväisen Streetbeat -vierailun ja vaikka itse sanonkin niin nyt tuotoksena syntynyt setti on kymmenen kertaa parempi kuin tuo edellinen. Eikä todellakaan tasapaksu.

Jos haitte ton aiemman, unohtakaa, että koskaan edes kuulitte siitä. NYT nimittäin on setti kohdallaan. Olen erinomaisen tyytyväinen lopputulokseen, vaikka viimeisen vaihdon kirous mua seuraakin edelleen.

.pi.

PS. Sama haaste: selvittäkääpä tracklist nyt *vink*

--
.psychedelicious.