Teknika - Talvipäivän kooma

16 posts, 1 page, 3,063 views

T3k

Posts: 1,221

#1 • • Edited T3k semmonen
Tuli talvi. Tuli pimeä ja kylmä .Tuli kooma.

Aikasti vahvasti synkempää saundia tämä pätkä, lopussa tosin vähän aurinko paistaa.


Jos maistui niin kommentoi toki.
Ja jos ei maistunut, niin silloin ehdottomasti pitää kommentoida.
progressive, tekno, trance, jotain

tracklist:
1.Cut la roc - Freeze (original mix)
2.Sander van doorn - Loaded (svd mix)
3.Leftfield - Phat planet
4.Sander van doorn - a.k.a (sander mix)
5.Ballroom - Passenger (mark o tool mix)
6.Armin van buuren - Empty state
7.Monika Kruse @ Voodooamt - Needlehopper
8.Marco V - God child
9.L.S.G - Im not Existing (Oliver lieb main mix)
10.Purple Haze - Adrenaline
11.Chris Zippel - Riders on the storm (Open air anthem)
12.Three drives - Carrera 2

lisätiedot - kuuntele
Bio

Posts: 4,429

#2 • • Bio The Bullies / Pinky
Uih *sydän*
Aivan mahtava mix!! Niin ihanan synkkää ja pimeetä. Tunsin olevani jossain kylmässä metallisessa paikassa, jossa mixin biisien kilinät ja kolinat kaikuu pelottavasti. Luulen et tämä tulee soimaan moneen kertaan vielä. Tosin kaks biisiä ei napannu niin hirveesti, eli Ballroom - Passenger ja sen jälkeen tuleva toinen voxubiisi.. vaikka toi passenger on erittäinen hyvä kipale niin tähän se mun mielestä ei oikeen sopinu, makunsa kullakin *hymy*

Mut tosi jees mixi, teknikalla tekniikka hallussa ja rakenne toimii hyvin alusta loppuun (lukuunottamatta noita kahta em. biisiä)

*aplodit*
T3k

Posts: 1,221

#5 • • T3k semmonen
Höh, eikö se vähän tylsistytä jos näkee koko biisilistan suoraan.
Jos aivan must on saada tietää jonkun tietyn biisin nimi niin privalla voi kysästä.
Mut paljastetaan nyt artisteja hieman : Cut la roc, Sander van doorn, Marco V, Monika Kruse, Armin van buuren.....

noh, ehkä pistän sen koko listan jossain vaihees *blush*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#6 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
jos täs on marc o'toolin passenger, ni sit vois lataa ;)

--
dasinoaisnvs

T3k

Posts: 1,221

#8 • • T3k semmonen
Latauksia kertyy mutta kommentteja ei *uuh*
Kaikki negatiiviset, positiiviset ja muuten vain pätkää koskevat mielipiteet otetaan edelleen mielenkiinnolla vastaan *hymy*
T3k

Posts: 1,221

#10 • • Edited T3k semmonen

mange, 28.11.2005 23:36:
---
Teknika, 28.11.2005 23:29:
Latauksia kertyy mutta kommentteja ei *uuh*
---

Hyvin normaalia. Noin 1% kaikista lataajista sitten kommentoi settiä. Ei kannata siis lannistua tuosta. Meikkukin juuri latas setin ja kommentoin sitten myöhemmin... jos jaksan. *vink*



Jeps, tottahan tuokin.
Itse alottelevana soittajana olisi todella mukavaa saada sitä konkreettista palautetta suoraan kansalta, että tietäisi sitten mikä mättää ja mahdollisesti että mikä myös toimii.
Enkä nyt tarkoita pelkästään teknisesti vaan myös viisujen valinnoista ja setin rakenteesta olisi mukava saada palautetta.

Mutta, katsellaan nyt, seuraavaa miksausta saattaa pukata jo lähiviikkojen aikana jahka saan soitinten päivityksen 100%:sti loppuun (toinen teknari saapuu keskiviikkona levypaketin kera).

Ehkä sitten saadaan jo vähän mielenkiintoisempaa/ teknisesti parempaa ja nätimmin rakentelevampaa settiä.
mange

Posts: 1,913

#11 • • mange Terrorcraft
Jees, tämä synkempi saundi on kyl rokimpaa kun se joka tuutista pursuava ihqkiksu. Tekniikka on ok vaikka välillä sitä korjailua on havaittavissa. Veikkaan että tulee aika maukasta jälkeä kun saat vielä toisen teknarin käyttöön. *hymy*
Loose Grip

Posts: 330

#15 • • Edited Loose Grip
Kylläh. Pitkästä aikaa hyvä setti. Tekniikka on semmosta hyvää kasiplussaa, pikkusen lagaa parissa kohtaa, sekä pari vähän hätästä vaihtoo mun makuun. Setin loppupäässä tasot heittelee aika reilusti. 5 & 6 ei millään muotoa kuulu joukkoon. Nro 12:kin astuu pikkusen sivuun muuten niin kertakaikkiaan kympin arvosesta selektiosta. Kuitenkin, Pulkkisen sanoin; kyllä mä näkisin, että nyt ollaan asian ytimessä. Ugh, pidä toi.