M : Miesten bile vaatteita !!!

5 posts, 1 page, 2,724 views

Chainboy

Posts: 363

#1 • • Chainboy
elikkäs olis tarjolla muutamia miesten bile kuteita joille ei ole nää oikein käyttöä : "FUCK" paita alunperin ostettu espan Mossosta (ovh 150 egee!!!) stretch kangasta koko L (100% Nylon) pyyntö olis jotain 40 egee : mut saa toki ehdottaa myös... ? ihan ok kunnossa mut olen itse paisunut kuin pulla taikina niin ei mun päällä enää näytä hyvältä (onkohan koskaan? *plur* )
Sit olis Sektor1 :sen paita ja housut , molempia käytetty max 5 kertaa, et tosi hyvässä kunnossa (molemmat ostettu myös mossosta ovh paita 70 egee ja housut 100)
nyt lähtis paita 50 egee ja housut samoin 50 (paita koko xl huom. stretch 98% cotton ja 2% elastan, housut 100 % polyester, koko 34) ps. ne on todella hyvässä kunnossa lisä tietoja halukkaille tänne tai sit viestiä vaan tulee taikka mailia [email protected]

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Avatar
#2 • • aaaaaaaaaa Guest
Toi alempi paita vois kiinnostaa. Laitan viestiä tarkemmin kun saan rahaa.. Ellei joku oo jo ehtiny ottaa sitä poish *hymy*
Chainboy

Posts: 363

#3 • • Chainboy

Cuji, 17.11.2005 12:51:
Toi alempi paita vois kiinnostaa. Laitan viestiä tarkemmin kun saan rahaa.. Ellei joku oo jo ehtiny ottaa sitä poish *hymy*



oukkid doukki, pistäs vaan sit viestii, hinnasta voidaan aina keskustella :D

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

nemo

Posts: 656

#4 • • nemo Wanha kettu
miesten bile vaatteet *sydän*

--
Tää on mun sigu

Chainboy

Posts: 363

#5 • • Chainboy
Dodih !!! housut meni jo.....

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan