Säde vs [reiv:] 10.12.2005 @ helsinki

153 posts, 8 pages, 35,377 views

e-nergique

Posts: 568

#141 • • e-nergique STT
Mullakaan ei kyllä muuten ole mitään valittamista mistään, kaikki tuntui pelaavan talon puolesta oikein kiitettävästi! Ja ei tosiaan se budjetti siihen 50 senttiseen kaadu, huomasin vain että monille monille muillekin oli käynyt sama tilanne ja siksi myös asiasta täällä mainitsin...
Todellakin aika pikkujuttu *piis*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

anis

Posts: 2,451

#142 • • Edited anis

Jone, 14.12.2005 14:48:
---
anis, 13.12.2005 22:35:
Joo no..onhan se jo todistettu monta kertaa että Glorian poket on vähän mitä on..

---


Viitsitkö täsmentää? Glorian poket on perseestä, koska sulle on vissiin kertaalleen vilautettiin sinne väliaikaista porttikieltoa oman toimintasi johdosta? Vai onko sulla joku kohtuullinenkin syy olla tota mieltä?




Juuri tuon tapauksen johdostapa hyvinkin. Ei sen oman porttikieltoni takia,vaan kaverini lähti vielä HYVIN PALJON pahemmassa kunnossa ambulanssilla Gloriasta pois pari kuukautta sitten,ja hän puhui itsensä sisään seuraavalla kerralla.. Eli ei saanut minkäänlaista porttikieltoa. Itse yritin jutella hyvinkin asiallisesti ja olin todella pahoillani oman tapaukseni jälkeen heille,mutta ei mitään "armoa". Ja kaverilleni vain sanottiin että: "Joo,kyllä me tiedetään että sä olet niin kiltti tyttö,ettet käytä mitään.." Eli mielestäni Glorian poket pitävät pienoista naamarajaa porttikieltoja antaessa. Ja anteeksi vielä,etten jaksa aina kirjoittaa tämän pituisia selvennöksiä kun kerron mielipiteitäni..

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Lincra

Posts: 181

#143 • • Lincra Se Baarimikotar

Sand3, 13.12.2005 12:35:
Kiitos todella onnistuneista bileistä kaikille...Tämä vasta-alkajakin tanssi itsensä väsyksiin niin ettei kotiin meinannut jaksaa ajaa *blush*...Seuralle kanssa iso kiitos ettei yssin tarvinnut olla *hymy*

*tisk* *tirsk* oliko teillä kiva yö? *tirsk*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

laeski^

Posts: 478

#144 • • laeski^ LaiskaLäski
oisko jollain kuvii laittaa tänne??? ei oo vissii vielkää tullu sessionssii...
Jusna666

Posts: 1,447

#146 • • Edited Jusna666 Diablo

anis, 13.12.2005 22:35:

Joo no..onhan se jo todistettu monta kertaa että Glorian poket on vähän mitä on..



Sinäpä sen sanoit *nauru*
Mut hesarilta löytyy kyllä paskimmat kokemukset *igor*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jusna666

Posts: 1,447

#147 • • Jusna666 Diablo

Jone, 14.12.2005 14:48:
---
anis, 13.12.2005 22:35:

Tosta rahastussysteemistä en tiedä, mutta oon vuosien varrella havainnut Glorian poket ehkä palvelualtteimmaksi pokeporukaksi, joiden kanssa mulla on ollut ilo olla tekemisissä. Muutamassa vuodessa on satunnut ties mitä tilanteita, joissa oon joutunut pyytämään niitä apuihin (kertaakaan ei mitään itseeni kohdistuvaa) ja kundit ovat olleet aina tilanteen tasalla alle kymmenen sekunnin selittämisellä sekä toimineet näissä tilanteissa poikkeuksetta oikein.

Viimeksi tässä menneessä tapahtumassa eräs yleisön edustaja oli ollut tiedottomassa tilassa (en lähde spekuloimaan sillä mistä tila johtu) eräässä nurkassa ties kuinka pitkän aikaa muun yleisön siihen puuttumatta. Huomattuani asian koitin herätellä tätä henkilöä siinä onnistumatta. Kävin luonnollisesti mainitsemassa asiasta pokeille, jotka ottivatkin sitten asian hoitaakseen - hieno homma, mutta vastaisuudessa toivoisi, että joku muukin voisi ehkä reagoida siihen jos joku on paskassa hapessa.



Toihan on vaan ihan normaalia portsarin toimintaa. Ihmiset ovat siellä osittain/lain edellyttämällä tavalla järkkäreiden vastuulla, eli jos jotain tapahtuu, osuu syttävä sormi järjestyksenvalvojiin.
Ammattitaitoiset asiansa osaavat poket/järkkärit olisivat huomanneet jonkun huonossa hapessa olleen sammuneen ja puuttuneet asiaan, ilman että siitä tulee joku sanomaan.
Tarkoitukseni ei nyt ole mollata ketään, eikä minulla ole henk. koht. mitään heitä vastaan, olen vaan nähnyt pari tapausta, joissa ihmiset ovat saaneet heiltä aika nyrpeää palvelua (toki henkilöt ovat saattaneet omalla käytöksellä vaikuttaa palvelun laatuun). Itsellenikin pari kertaa tuolla tullu huono fiilis narikassa työskentelevien johdosta, mutta ovella on joka kerta ollut kyllä todella hyvä palvelu.
Jottei nyt kukaan vedä he-ma-pa:aa nokkaan ni älkää ees lukeko tätä *hih*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jusna666

Posts: 1,447

#148 • • Jusna666 Diablo

anis, 13.12.2005 22:35:
---
Verano, 12.12.2005 09:31:



Jos nyt opeteltas ne quottaamisen alkeet edes.



Hups.. joo meni näköjänsä vähän väärin. pahoittelen. (Ja meen opetelee quottaamisen jaloja taitoja).

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jone

Posts: 8,258

#149 • • Jone Archibald Haddock

Jusna666, 20.12.2005 08:40:
Toihan on vaan ihan normaalia portsarin toimintaa. Ihmiset ovat siellä osittain/lain edellyttämällä tavalla järkkäreiden vastuulla, eli jos jotain tapahtuu, osuu syttävä sormi järjestyksenvalvojiin.
Ammattitaitoiset asiansa osaavat poket/järkkärit olisivat huomanneet jonkun huonossa hapessa olleen sammuneen ja puuttuneet asiaan, ilman että siitä tulee joku sanomaan.



Gloria on laaja ravintola, joten vaikka poket (joita siis on siellä - mitä - ~4-5 kpl kulloinkin?) olisivat miten tilanteen tasalla, niin heidän silmänsä eivät voi olla kaikkialla samaan aikaan. Luonnollisesti vastuu toisistamme kuuluu siis myös meille vaikka siitä ei tarvitse ammattia itselleen tehdäkään. Mun mielestäni ei ole mitenkään Glorian pokejen vika etteivät he olleet ehtineet huomaamaan ko. tapausta ennenkuin kävin siitä sanomassa.

Jusna666, 20.12.2005 08:40:
Tarkoitukseni ei nyt ole mollata ketään, eikä minulla ole henk. koht. mitään heitä vastaan, olen vaan nähnyt pari tapausta, joissa ihmiset ovat saaneet heiltä aika nyrpeää palvelua (toki henkilöt ovat saattaneet omalla käytöksellä vaikuttaa palvelun laatuun).



Paljolti mahdollista. Oon aika huono sanomaan tohon mitään kun mun takkini ei narikassa koskaan ole ja en siten koskaan heidän kanssaan siinä normaaleimmassa kanssakäymistilanteessa joudu olemaan. Mut muuten oon tosiaan päässyt kyllä tekemään yhteistyötä heidän kanssaan ja joka ainoasta kerrasta on mulle jäänyt hyvä maku suuhun. En kuitenkaan tietenkään kiistä etteivät jonkun kokemukset heistä voisi olla erilaisia, mutta niin kauan kuin näitä kokemuksia ei mitenkään eritellä vaan joku vihjailee jotain suupielestä, niin mun mielestä sen vois jättää tekemättä.

Jusna666, 20.12.2005 08:40:
Itsellenikin pari kertaa tuolla tullu huono fiilis narikassa työskentelevien johdosta, mutta ovella on joka kerta ollut kyllä todella hyvä palvelu.
Jottei nyt kukaan vedä he-ma-pa:aa nokkaan ni älkää ees lukeko tätä *hih*



Voitko erikseen määritellä mikä tohon huonoon fiilikseen on johtanut?

...ja ei, en oo vetämässä vihanneksia käkättimeeni, se on pikkasen turhan hellänä sellaiseen touhuun. Näin ei muuten olis jos yhden toisen raflan poket olisivat Glorian vastaavien veroisia.
Jusna666

Posts: 1,447

#150 • • Jusna666 Diablo

Jone, 20.12.2005 11:36:
---
Jusna666, 20.12.2005 08:40:

Aivan, mutta viranomaisten tehtävä on määrätä sinne riittävän määrän järkkäreitä, eli jos tuolla toimitaan sääntöjen mukaan niin silloin tommonen pitäisi huomata. Nojoo, toi nyt oli vähän turhaa pilkunnussintaa, mut tarkotin lähinnä että eihän kukaan pysty näkee joka suuntaan samaan aikaan, mut pointti on se et jos siel joku "tyyliin" tuntitolkulla lojuu vaahto suupielessä ni se pitäis jo pystyy näkee.

Ja kuten sanoin, itselläni ei mitään sen huonompia kokemuksia ole asiasta muuta kuin että on otettava huomioon että he ovat palvelualalla ja joskus olen kuullut "ei niin ystävällistä" ja ylimielistä (en nyt muista sanatarkasti) kommenttia heiltä, mutta kyllähän sitä itse kukin kyrpiintyy viikonloppu-iltana töissä ollessa katsellessa kaikenlaista örveltäjää.
Ja tarkoitushan ei ole vinettää vaan tuoda vähän jonkinlaista näkökulmaa ja ottaa kantaa sekä itsekin alalla toimivana arvostella kollegoita *hih*
(menee jo pahasti ot)

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

NextAce

Posts: 2,505

#152 • • NextAce Alienated

Jone, 14.12.2005 14:48:
---



Viimeksi tässä menneessä tapahtumassa eräs yleisön edustaja oli ollut tiedottomassa tilassa (en lähde spekuloimaan sillä mistä tila johtu) eräässä nurkassa ties kuinka pitkän aikaa muun yleisön siihen puuttumatta. Huomattuani asian koitin herätellä tätä henkilöä siinä onnistumatta. Kävin luonnollisesti mainitsemassa asiasta pokeille, jotka ottivatkin sitten asian hoitaakseen - hieno homma, mutta vastaisuudessa toivoisi, että joku muukin voisi ehkä reagoida siihen jos joku on paskassa hapessa.




Vastaavanlainen tilanne on tullut mullekkin eteen, että eräs henkilö oli tiedottamassa tilassa yläkerran parvella. Hain portsarin paikalle ja heebistä lähdettiin viemään pois. Kun bileet oli loppumassa poket kiitti toimintaani. Omasta kokemuksesta kanssa voin sanoa, että glorian poket on parhaimmasta päästä.

--
-Alienation-

-----

Jone

Posts: 8,258

#153 • • Jone Archibald Haddock
026.jpg

Säde vs [reiv:]:in kuvat SESSIONS2:ssa.

*hihu*