Pystyykö ylex:ää kuunteleen netissä?

10 posts, 1 page, 4,513 views

arttu

Posts: 144

#1 • • arttu
Tarttis kuulla tiistai tanssi-iltaa mut en löydä kuin linkkejä johonkin uutisiin..
serotonot

Posts: 3,137

#2 • • serotonot Paul Easy
eiks yle lopettanu nettistreamit ku tekijänoikeusmaksut oli niin hiton suuria. siis ainaki kaikki musaohjelmat mun mielestä loppui sen takia.

Eli toisin sanoen ei vissiin pysty kuuntelemaan :(
oi.1

Posts: 118

#3 • • oi.1
Ei pysty ei, Yle ei päässyt sopuun tekijänoikeusjärjestöjen kanssa nettilähetyksistä.
Mick Elsa

Posts: 375

#4 • • Mick Elsa Macarize Records

serotonot, 1.11.2005 21:31:
eiks yle lopettanu nettistreamit ku tekijänoikeusmaksut oli niin hiton suuria. siis ainaki kaikki musaohjelmat mun mielestä loppui sen takia.

Eli toisin sanoen ei vissiin pysty kuuntelemaan :(


Joo juuri näin on asian laita.
Avatar
#5 • • Galadhan Guest
Mikähän tohon on ollu perusteena tai syynä? Luulisi että valtakunnallisen kanavan radiolähetykset tavoittavat kuitenkin paljon enemmän kuulijoita kuin netti.
arttu

Posts: 144

#6 • • arttu
Mää tiiän mikä mättää.... SUOMI !!
onneks digitally imported ei oo suomesta

prkl pitääkö tässä nyt radiolle vaivautua...
Displacer

Posts: 1,828

#7 • • Displacer

Galadhan, 1.11.2005 21:34:
Mikähän tohon on ollu perusteena tai syynä? Luulisi että valtakunnallisen kanavan radiolähetykset tavoittavat kuitenkin paljon enemmän kuulijoita kuin netti.



potentiaalisestihan nettiradiolla on miljoonia kuulijoita....
Avatar
#8 • • Galadhan Guest

Displacer, 1.11.2005 21:41:
---
Galadhan, 1.11.2005 21:34:
Mikähän tohon on ollu perusteena tai syynä? Luulisi että valtakunnallisen kanavan radiolähetykset tavoittavat kuitenkin paljon enemmän kuulijoita kuin netti.

---


potentiaalisestihan nettiradiolla on miljoonia kuulijoita....



No se on totta sinänsä, mutta kuunteleeko suomessakaan kukaan puolalaisia radiokanavia netin välityksellä?
Displacer

Posts: 1,828

#9 • • Displacer

Galadhan, 1.11.2005 21:46:

No se on totta sinänsä, mutta kuunteleeko suomessakaan kukaan puolalaisia radiokanavia netin välityksellä?



ei voi tietää *nauru*
JuHnu

Posts: 338

#10 • • JuHnu
oli pakko laitta yleX soimaan*tanssittel*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..