Laserpoint 2006 warm-up tour 27.11.2005 @ Turku

56 posts, 3 pages, 7,208 views

Tiah

Posts: 322

#41 • • Tiah
Oh,kiitos:) tuo helpotti jo vähän *plur*

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Miksan

Posts: 1,464

#42 • • Miksan

Armadance, 28.11.2005 05:09:
Ensimmäinen on Oceanlab - Sirens Of The Sea. Toisen biisin kuulin ensimmäistä kertaa lauantaina Sohossa, mielestäni vokaaleissa Ralph joten kyseessä tod.näk. Kyau vs Albertin uutta tuotantoa, biisin nimeä en tiedä. Kolmannen kappaleen suhteen en osaa auttaa...


Oceanlab - Sirens of the Sea (KvA remix)*Vink*
Toka biisi tulee mun tietääkseni olee Kiksu singlen B puoli, mutta nimestä ei oo mullakaan tietoo.
Armadance

Posts: 322

#43 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

Miksan, 28.11.2005 05:17:
Oceanlab - Sirens of the Sea (KvA remix)*Vink*
Toka biisi tulee mun tietääkseni olee Kiksu singlen B puoli, mutta nimestä ei oo mullakaan tietoo.



On biisillä hyvä nimi - KIKSU! *iloinen*
kml

Posts: 1,142

#44 • • kml Keyhole Markup Language
Voi jeesus mikä ajokeli *grr**toktok*

Mutta! Bileet! Oli loistavaa *plur*. Kyau vs. Albert jakso yllättää vieläkin, ja tuli melkein kokonaan tampattua. Cosmoa ehittiin vähän kuuntelee, ja ihunaa settiä tuli sieltäkin *hymy*

Ainoo miinus oli ne onneks vaan pari todella nuorta kääliötä tanssilattialla.

Ei niin kauheesti ollu porukkaa liikenteessä, mutta oli kiva huomata että muitakin oli espoosta/helsingistä taistellu paikalle *lmao*

Kiitoksia!

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

kml

Posts: 1,142

#46 • • kml Keyhole Markup Language

Miksan, 28.11.2005 05:26:
Tuollahan oli kiva ajaa! (Ainaki mulla, en sit tiiä takapenkkiläisistä*vink*)



No siinä turuntiessä ei ollu vikaa, mutta kun piti ajaa vielä porvooseen ja takasin, ja jumittaa pariin kertaan aura-auton takana niin vähän nakersi.

Ehkä mä oon vaan huono kuski *nauru*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Bio

Posts: 4,429

#47 • • Bio The Bullies / Pinky
Ihan jees kemut.
Sillee kavereit oli mukavast paikal ja muutama Hki:stäkin oli tullut *hymy*
Ilta meni siihen, et tuli heitettyä läppää kaikkien kanssa ja pari kertaa eksyin tanssilattialle.

Kiitos Tiinalle, Joannalle ja Krisulle seurasta.

(täl kertaa mä en hävinny moikkaamat *vink*)
Dzad

Posts: 353

#48 • • Dzad Yks-kaks-RAX!

Oli ihan mukavat hippalot. Cosmo soitteli mukavaa settiä,harmi vaan että porukka innostui tanssimaan vasta ihan setin loppupuolella.



Joo, musiikki oli aika loistavaa mun mielestä. Ainakin Jussis ja Cosmo. Kuisma soitti myös kivaa musaa... Mut joo tanssilattia löytynyt vasta myöhään illalla.
Ja, lisää ihmisiä olisi mahtunut! *hymy*

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

akiapina

Posts: 2,729

#49 • • akiapina apinaki
Oli kivaa soitella vaikka loungessa ei ketään ollutkaan :) Yläkerrassa tais olla suht kova meininki, Cosmo ainakin soitti pari kivaa rallia ja Homegrove pisti alakerrassa niin pirun maistuvaa settiä. Kiitti Flaikulle tästä, oli kivaa, otetaan uusiks sit joskus *hymy* Mun osion tosta soittelusta näkee täältä
jeesboks

Posts: 4,064

#50 • • jeesboks p u p u
Oli tosiaan hiton kivat bileet taas. Alku illan aikana tuli eksyttyä aina hetkellisesti jammailemaan mutta viimenen puoltoistatuntia menikin aika tiukasti tanssilattialla. *sydän* Kaikkia ihania tuttuja paikalla, kiitos seurasta tosiaan petri, joanna ja krisu.*hihu* Kiitos myös tommille ja kumppaneille hyvien bileiden järjestämisestä vaikka porukkaa paikalle vähän laisesti eksyikin.


I *sydän* Kiksu

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

SilverJo

Posts: 1,893

#51 • • Edited SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Uskokaa tai älkää mulla on kiksusormen heiluttamisesta ranteessa rasitusvamma! *whaat* Se taitaa kertoa kaiken: ihan käsittämättömän taivaallisen *super*ihanaa! *sydän* *sydän* *sydän* *sydän*


K vs A *plur*
Kuisma *aplodit*
Cosmo *tähti*
JussiS *iloinen*

Harmittaa et ekat pari tuntia jäi kuulematta. *nyyh* Alakerta jäi aika kaukaiseksi asiaksi mut yläkerta.. *slurps* Olipas kyllä hyvä et me näytettiin mitä varten se lattia siinä dj-kopin edessä on, eivät tainneet immeiset aluks tajuta. *tirsk* Matkat oli taas hassunhauskoja, varsinkin kotiin päin mentäessä. *lmao* Kivaa, kivaa, kiitos ihunille + tietty järkkäreille. *sydän*


Edit. Ai niin, kiksutapaturmista kärsi joku muukin: toivottavasti Alapertin kiksusormi on kunnossa ku hää tökkäs sen sinne kattoon jossain välissä suht hurjalla vauhdilla. *pepsodent*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

nenna

Posts: 1,916

#52 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

Aki A., 28.11.2005 11:24: ..Homegrove pisti alakerrassa niin pirun maistuvaa settiä..



..tottis! ..sääliks meinas vaa käydä Hannuu, ku yksin siel joutu soittelee..mut olikin maistuvii veisuja.. *jiihaa*

..ylhääl Miika pisti kans tuulemaan..harmi vaan et piti lähtee aikaisin pois..nii jäi starat kuulematta.. :/
emily_

Posts: 159

#53 • • emily_
Tein megamokan ja tsekkasin line-upin vasta puol 12, onneks ei tonne Sokeriin juokse kotoa kun 10min, joten kerkes just vikalle 1½ tunnille, ja kyllä kannatti! *jiihaa*
mniittymaki

Posts: 1,641

#54 • • mniittymaki

Armadance, 28.11.2005 05:09:
---
Tiah, 28.11.2005 04:43:
Siitä tulikin mieleen,jäi kolme biisiä joiden nimiä kaipailen. Ekassa laulettii take my hand,follow me...... tokassa I hate you, I need you, I love you..... ja kolmannessa tell me what you mean,tell me how you feel...

---


Ensimmäinen on Oceanlab - Sirens Of The Sea. Toisen biisin kuulin ensimmäistä kertaa lauantaina Sohossa, mielestäni vokaaleissa Ralph joten kyseessä tod.näk. Kyau vs Albertin uutta tuotantoa, biisin nimeä en tiedä. Kolmannen kappaleen suhteen en osaa auttaa...



Muuten hyvä muuta tämän kaksikon vokaalit vetää tulevaisuudessakin vain vaaleampi kaveri eli Steven Moebius Albert :)

.m
Armadance

Posts: 322

#55 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

flaikku, 29.11.2005 14:14:
Muuten hyvä muuta tämän kaksikon vokaalit vetää tulevaisuudessakin vain vaaleampi kaveri eli Steven Moebius Albert :)

.m



Yep, oikeassa olet! *blush*
x0er

Posts: 28

#56 • • Edited x0er
Oli kyllä paras sunnuntai aikas pitkään aikaan. *jiihaa*
Cosmon ja Kuisman setit oli kyllä todellakin mieleen ja Saksan pojat sai hymyilemään myös. *sydän* Harmi ettei jengi löytänyt Cosmon setin aikana tanssilattialle kuin ihan lopussa. No enpä siellä kyllä itsekään ollut mallia sillon näyttämässä. *possu*