----

12 posts, 1 page, 2,767 views

xlk

Posts: 1,037

#1 • • Edited xlk De Puta Madre

OCS

Posts: 1,828

#2 • • OCS
Pientä epätarkkuutta miksauksessa joissain kohdin. 'Silence' ei enään sytytä :( Ei vaikka se raiskataan joka vuosi vielä kamalimmilla remixeillä. Välissä on ihan meneviä leijunta-biisejä. 'Southern Sun':issa kikkailut särähti mun korvaan aika pahasti ja vola ei pysynyt aisoissa välillä. Viimeinen biisi jatkaa wanhojen hittien lämmittelyä.

Ei jättänyt kokonaisuutena hirveän positiivista kuvaa mulle. Sanotaanko vaikka 5/10.
Jammailija

Posts: 3,224

#3 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Imutettu on, mut laitanpa sen soimaan su aamujatkoilla klo 12-->, joten sillon pääsee paremmin fiilikseen. Keksitäänpä osuva nimikin silloin siinä samalla*nauru*.
Tosin toi silencen toisto ei näin ennakkoon ajateltuna sytytä...mut mistäs sen tietää*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

fantazia

Posts: 329

#4 • • fantazia
Muutama ihan kiva biisi oli, mut ehkä vähän tylsähköä jossai vaihees. Ja silence joo turhan kulunut biisi jne. Mun mielestä mix6:nen oli paljonpaljon parempi!*joo* Taidanpa pistää sen taas soimaan...*jiihaa*
OCS

Posts: 1,828

#5 • • OCS

xlk, 22.10.2005 21:56:
Kertaalleen jälleen kuunnelleena on pakko kysyä: pientä epätarkuutta missä???!!



Muistaakseni ainakin tuossa kun miksaat Silencen sisään. En nyt ala sen tarkemmin uudelleen kuuntelemaan tätä. Tämä jäi vaan mieleen yhden kuuntelukerran jälkeen.

Ja hmm, niinkö pahasti kikkailu särähti korvaan?! Volataso ehkä ensimmäisen biisin jälkeen hieman nousus mut omasta mielestä tasasesti eikä missään vaiheessa häiritsevää..



Mun mielestä taas sen volan heittelyn huomaa parhaiten 'Southern Sun':issa. Taisi olla ainoa biisi missä sitä esiintyi.

...mut kokonaisuutena jotenkin jäi sellanen fiilis sun kommentista että rakentava kritiikki kaukana sen tavoitteesta..



Mä koitan antaa rakentavaa palautetta, mutta jos ei biisit iske, niin siinä vaiheessa se on hiukan vaikeaa. Miksaus on ihan hanskassa, ei siinä mitään. Miksauksen progressio toimi, vaikkakin jäi välillä ehkä vähän junnaamaan paikoillaan.
OCS

Posts: 1,828

#6 • • OCS

xlk, 22.10.2005 22:50:
Sanoisinpa että kuunteleppa uudestaan jos miestä tarpeex kestämään sen tuskan ..ja totea vielä sen jälkeen olevasi väärässä. *vink**nauru*



En jaksa toistaa itseäni.


*miljoonahymiötätähän*
m1kk3

Posts: 5,560

#7 • • m1kk3 no-life
ah, kyllä tätä on ootettu! imuun.... *sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Lionel Tiger

Posts: 719

#8 • • Edited Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]
johan on tiukkaa kommenttia*ding* uskoisin että kuuntelu kumoaa edelliset... lasse on 1 parhaimpia mixaajia jonka tiedän.... Dloading...
Avatar
#9 • • Joe Le Bon Guest
Wow, alun 18 minuuttia oli erittäin hyvin kehittyvää, yhtä sulavaa deeppiä soundia. Silence ei uppoo mulle ja katkasi hyvän putken mut pisti varmasti Lassediskon kattoon (vielä kun olis ollu mikrofoni auki...*hih*). Silencen jälkeen homma jatkui taas smoothisti aina loppuun asti. Pari vimppaa oli mulle liian kiksua mutta sopi hyväksi nosteeksi setin loppuun.

Improvisoiduksi setiksi tää on kyllä helvetin kova!
Avatar
#10 • • Joe Le Bon Guest
Miksauksen nimi on "Lassedisko in Flames!"
Zet4

Posts: 1,135

#11 • • Zet4 n00b
Loisto miksaus, oon kuunnellu valehtelematta useita kymmeniä kertoja läpi.
Mikä biisi silencen jälkeen?
Toi silence onki ainoa miinus joka setistä löytyy, eikä sekään oo kovin iso miinus kun tuo remiksi rokkaa melko paljon.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#12 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Loistoo, diggaan kyl tästä leijunnasta, ja toi Silencen miksaus on ainakin mun mielestä aikas jees!!! *iloinen* tää sopii kyl nyt ihan kohtuu hyvin tähän maanantai illan väsymykseen *nauru*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari