Dick Steel - Pam Pam

10 posts, 1 page, 1,873 views

Juhgu

Posts: 7,921

#2 • • Juhgu Virnistelijä
En tiennyt että teet musiikkia. Ja tämähän on vielä hemmetin hyvän kuuloista, kyllä tätä kuuntelee muutamankin kerran hyvinkin mielellään. Nimi vaan on hiton tyhmä :P

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

domi

Posts: 7,069

#3 • • domi Työn sankari.

Juhgu, 19.10.2005 01:48:
En tiennyt että teet musiikkia. Ja tämähän on vielä hemmetin hyvän kuuloista, kyllä tätä kuuntelee muutamankin kerran hyvinkin mielellään. Nimi vaan on hiton tyhmä :P


Parempaakin ois varmaan tuosta saanut, kolmen kuukauden tuotos. Nimi tuli ihan ex-tempore vain mieleen *nauru*
typ0

Posts: 1,892

#4 • • typ0 syntax error
no mutta mikko! olet gei!!! jätkä ei kertonu mulle et teet tällasta =p
tää mielestäni hyvää settii =D alku ja loppu vaatii hiomista mut jos tää on sun eka biisi nii sus on potentiaalia ^^

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Optik

Posts: 1,691

#5 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Mix toi vitun guuntelulinqqi antaa niiku 404:ää, vittu??!!111+!1
*ding**hih**teinixhymiö*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Optik

Posts: 1,691

#7 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Todellakin.. Ekakertalaiseksi tuotokseksi vinkeä väännös..

Muuten ihan jees, ehkä hienoista virittelyä kaipaisi tuo taustalla oleva äänijudanssi..

Tästä on hyvä jatkaa *hymy*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Aisti

Posts: 402

#8 • • Aisti Turtiloparabellum
Yeaah, itsehän en ole koskaan tajunnut musiikin päälle paljoakaan, mie vaan teen sitä, teoriasta tai tuotantopuolesta ei ole haisuakaan joten voi olla aika ylimielistä tulla tänne jotain suuta soittamahan :)

Mutta koska oot mun KAVERI ni piti tulla jotain örisee, eiks yeah. :/

Niin ja siis tosiaan näin ensiväläytykseksi taidoistasi tämähän on.. oikein mainio. Jos verrataan siihen huttuun mitä itse tein alkuaikoina. :)

Ainakaan sitä kompastuskiveä mitä aloittelevilla tuottajilla, toistavuutta nimittäin, ei ole tässä havaittavissa, juttu elää ihan mukavasti, mutta main melodia kyllä rupeaa jonkin verran puuduttelemaan tässä 3:03 kohdilla .. Örr..

Ainiin, mainitsinko että pidän tuosta kickistä? Se on aika defaultti, mutta sillä on pallit.

Millos tehään cooppi? Kukaan ei oo suostunu mun kaa mitään tekee joten oon vähän angst. :p

Mut näin niinku aika hyvää kiksun ja polkemman saundin naittamista mielestäni! Horinat nyt seis, kirjotan vielä lisää jos jotain ilmenee, tää soi nyt kolmatta kertaa ympäri ja tän verran sain tekstiä sen perusteella ulostettua.

Äläkä kadota tätä mihinkään bittiavaruuteen, kuuntele mitä muut sanoo, minua osaavammat, ja kehitä biisiä ja tietotaitojasi niiden perusteella etiäppäin!
nomic

Posts: 4,120

#9 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
ensimmäiseksi raidan puolikkaaksi, oikein mainio vedos =)
kicki oli sopivan fätti ja siinä oli pippeliä

jotain 12k -> hertsejä voisi nostella ja biisiin voisi lisätä jotain fillejä ja muuta tiutiutiu-juttuja, elävöittämään raitaa.

tästä on hyvä jatkaa *hymy*