JÄTTE KOOL! 9.12.2005 @ Tampere

118 posts, 6 pages, 16,204 views

Nacu

Posts: 1,293

#101 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Kerranki ku oli laukku täynnä korvatulppia, niitä ei tarvittu. *pepsodent*


Oli ihan kamalan hyvä fiiwis ja kaikki. Hittooko sitä enempää selittelemään.

Kiitos, kiitos.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Nectarine

Posts: 475

#102 • • Nectarine Rouva T

juju, 10.12.2005 21:05:

katotaan jos saadaan karaokeklippejä jossain vaiheessa jakoon, oli siel sen verran loistavia esityksiä että kivahan niitä olis fiilistellä jälkeenpäinkin *nauru*



*vahingonilo on paras ilo * *tirsk*
terv. Olin töissä pe, tahtoo kuulla kaikki parhaimmat "yritykset" *nauru*

--
Prinsessa Ruusunen

jayel

Posts: 115

#103 • • jayel
Oli kyllä niin jättekool, ettei paremmasta väliä <3... kiitoksia kaikille ihmisille oikein paljon. ei ookkaan hetkeen ollut näin mukavaa bileissä. :) Ozzi, juuso, antti, okiru ja muut joita en muista nyt mainita: ootte ihania!
juju

Posts: 1,050

#104 • • juju a e r o

anniini, 11.12.2005 16:19:
ja oikeesti kukaan ei kertonut, et kyseiset esitykset on myös kuvattu. wtf? this wasn´t part of teh deal. *uros**pepsodent*



eei ne valitettavasti ihan videolle asti oo päätyny... kai? mut ääniklipit tosiaan toivottavasti saadaan kaivettua esiin :)
anniini

Posts: 917

#106 • • anniini a-double n-double i-n-a

juju, 12.12.2005 18:53:
---
eei ne valitettavasti ihan videolle asti oo päätyny... kai? mut ääniklipit tosiaan toivottavasti saadaan kaivettua esiin :)



no sit mä oon saanut väärää infoa. ja mitä ääniklippeihin tulee, niin jättäkää ne ihan suosiolla kaivamatta esiin. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Turan Palloseura

Posts: 562

#107 • • Turan Palloseura LU
höh mä olisin ainaki halunnu nähä videopätkät karaoke-esityksistä! *hih*
serotonot

Posts: 3,137

#108 • • serotonot Paul Easy

turan, 13.12.2005 00:14:
höh mä olisin ainaki halunnu nähä videopätkät karaoke-esityksistä! *hih*



et olis :D

Ja kiitos minunkin puolesta niin muille tapahtuman aikaansaaneille toimijoille kuin upean tunnelman luoneille bilettäjillekin. Meininki oli alakerrassa varsinkin karaoken jälkeen melko hektinen.

Rokkas kyl ja kuten juju tossa jo lupaili, niin jatkoa seuraa kyllä *vink*

Det var Jätte Kool!
anniini

Posts: 917

#109 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a

serotonot, 13.12.2005 01:10:

Meininki oli alakerrassa varsinkin karaoken jälkeen melko hektinen.



mä oisin oikeesti halunnut tarkastella tilannetta sen ulkopuolelta, niin ehkä mäkin oisin noteerannut sen hektisyyden paremmin. mulla taisi vain olla liian kivaa? :D mut tanssiminen maistu kyl. hyvää saundia. <3

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

jayel

Posts: 115

#110 • • jayel

serotonot, 13.12.2005 01:10:
---
turan, 13.12.2005 00:14:
höh mä olisin ainaki halunnu nähä videopätkät karaoke-esityksistä! *hih*

---


et olis :D

Ja kiitos minunkin puolesta niin muille tapahtuman aikaansaaneille toimijoille kuin upean tunnelman luoneille bilettäjillekin. Meininki oli alakerrassa varsinkin karaoken jälkeen melko hektinen.




Hienoa, että joku deejii muistaa mitä kaikkea karaoken jälkeen on edes tapahtunut xD
UzU

Posts: 2,361

#111 • • UzU [33100]

jayel, 13.12.2005 11:14:
Hienoa, että joku deejii muistaa mitä kaikkea karaoken jälkeen on edes tapahtunut xD



Muistatko sä ees sitä mitä ennen karaåkea on tapahtunut? :D
jayel

Posts: 115

#112 • • jayel

UzU, 13.12.2005 12:12:
---
jayel, 13.12.2005 11:14:
Hienoa, että joku deejii muistaa mitä kaikkea karaoken jälkeen on edes tapahtunut xD

---


Muistatko sä ees sitä mitä ennen karaåkea on tapahtunut? :D



Noooohhh... sanotaanko niin, ettei oo hajuakaan, koska se karaoke on ollut... ;)
BenD

Posts: 56

#113 • • BenD kepuveikko
oo-o de va no jättecool de. pirun hyvät bileet, alakerran meininki rokkas varsinki loppua kohden.

kuvista muistui mieleen et kyl uken ois pitäny voittaa karaoke :)

--
I am not an alcoholic. Damn straight. The politically correct term is champion of beer.

serotonot

Posts: 3,137

#114 • • serotonot Paul Easy

Tontsis, 13.12.2005 12:48:

Emmä tiedä mistään muusta, ku et olin fiiliksis niistä (ilmeisesti) sun viimeiseks soittamista housebiiseistä. Eiks kunnon house-dj:n kuulukin vähän kaatuilla kopissa. Spiikkaus vaan puuttu - siitä miinusta sulle ;)

Edit: Korjattakoon nyt vielä, kun satuin lukemaan vasta nyt ton ekan sivun lopun, että Jay El ja Juju ne vikat biisit tais heittää, kiitos niille kelle se kuuluu. Tarkotin itse kyl ihan niitä viimeisiä, tyyliin viimeistä viittä biisiä, mut olin sen verran tuubas, etten mä edes muista enää oliks niissä oikeesti mitään hehkuttamista jälkeen päin :b


Itseasiassa viimeiseen viiteen biisiin taitaa syyllisiä olla kolme :D
anri

Posts: 890

#115 • • anri team parempi pitäjä
Voi itku en tänne päässy! *nyyh*

--
don't go halfway - go all the way

jayel

Posts: 115

#116 • • jayel
Oliks viimeinen raita marshall jeffersonin move your body tms? vai onks mulla vaan sellainen harhakuva asiasta?
serotonot

Posts: 3,137

#117 • • serotonot Paul Easy

jayel, 13.12.2005 23:24:
Oliks viimeinen raita marshall jeffersonin move your body tms? vai onks mulla vaan sellainen harhakuva asiasta?


Kyl, pienillä lisähöysteillä tosin :)