saimaan sälliiii????

7 posts, 1 page, 1,760 views

Peepee

Posts: 24

#1 • • Peepee Auschwitzin atleetti
Mistä saisin Saimaan Sällin Airfare:ssa jaetun setin.... Omistin joskus itse sen mut q se levy meni keskeltä kahtii!!!!!!
display23

Posts: 3,069

#2 • • display23
Tuu 15.10 Furyn Year one bileisiin Lahteen kuuntelee Sällii ja kysy siltä ;)
Unik

Posts: 4,117

#3 • • Unik
Se on ihan hullu Sälli *hihu*
LauriA

Posts: 109

#4 • • LauriA Creative
Hehe, mun täytyy myöntää et on vähän heikosti noita omia miksauksia tallella itselläni.

Tuhansien järvien maa 2 ja 3 ainakin on, 1:tä en oo ihan satavarma.. Sit tietenkin salanimellä hyttyskammo tehty miksaus taitaa löytyä vielä :)

Airfaressa tais olla jaossa tjm vol.4 (ei löydy multa enää), jonka jälkeen itseasiassa olen tehnyt vielä yhden reilun puolen tunnin miksauksen, joka taisi sisältää niinkin tiukkaa miksausta, että siihen mahtui 12biisiä. Siitä tosin on olemassa vain kaksi kopiota ja se ei tullut koskaan julkiseen jakoon. Sen on tainnut muuten kuulla ainoastaan 3 Lauri nimistä henkilöä, itseni mukaan lukien, joista ainakin yhdellä on kai vielä oma kopionsa olla tallella. Kuka tietää jos se löytäisi tiensä nettiin vielä joskus. ;)

Mutta joo, nyt melkein 3vuoden tauon jälkeen taas soittamassa.. olen tässä koko yön soitellut vanhoja levyjä läpi huomista varten, ja täytyy kyllä varoittaa, että aika tiukkaa vanhaa hardtrancea on luvassa tällä kertaa! Katsotaan nyt et mitä kaikkea sitä sitten tunnissa ehtii soittaa :)

Jos jollain on mun settejä tallella, niin saa kyllä laittaa ihan vapaasti jakoon.

Terv, Lauri aka. Saimaan Sälli.

Ps. kävin ostamassa uuden puvun keikalle, kun vanha oli päässyt jo vähän liian huonoon kuntoon. ;)

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

toma

Posts: 2,009

#6 • • toma Tototoototo
Pitää kyl tulla ihan tämän spektaakkelin takia Lahteen :P

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

LauriA

Posts: 109

#7 • • LauriA Creative
Eka linkki oli tuhansien järvien maa vol.2 ja toka oli vol.3 :)

-L

ps. kivaa oli eilen. :)

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi