RONI SIZE at Nosturi 12.4

40 posts, 2 pages, 7,850 views

tuitui

Posts: 1,258

#21 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
tänne jos nyt rahat piisaa :))

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se
mur... mä epäonnistuin...*hmph**iloinen*
Joo nyt on taas sun vuoro ellen mä kiilaa...*pahis*
Wappuna sit glooriaan ja siitä illuihin...*plur*
Galore

Posts: 131

#23 • • Galore
ehdottomasti tuun kuuntelee junkkaa, jos seura varmistuu (thibi!)...*sydän*

--
¨kotahi¨

LauriA

Posts: 109

#24 • • LauriA Creative
tänne! ennakkolippukin jo lämmittää taskussa :)

-l

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

FreeFall

Posts: 2,256

#25 • • FreeFall music addict
JepjepJep...tänää pääsee päästelee hööööyryjä *iloinen*
*ökkö*

--
Lintuperspektiivi

Lachesis

Posts: 190

#26 • • Lachesis
Ni Shi:

tänne! ennakkolippukin jo lämmittää taskussa :)

-l



Schaisse, unohdin hakea omani. No, ajoissa ovelle.
FreeFall

Posts: 2,256

#27 • • FreeFall music addict
roni_size.jpg
The GuRu HiMsElF

--
Lintuperspektiivi

FreeFall

Posts: 2,256

#28 • • FreeFall music addict
Hei heti ku rupee näistä jumalallisista bileistä tulee kuvia nettii ni voisko noit linkkei pistää tänne!!!*plur**heiii*

--
Lintuperspektiivi

ella

Posts: 21

#29 • • ella
Voi jumalauta että ei vois vituttaa enää yhtään enempää!!!
Roni meni sivu suun ku perjantain pirskeet jatku piiiiiiiitkälle lauantai illan puolelle ja minä päätin sitten ottaa ja tipahtaa siinä ysin mais la iltana....oli vitun kiva herätä aikasin su aamuna piletit kourassa ja kelata et oli varmaan hyvät kemut???*suru*
Avatar
#30 • • yana Guest
oli kyllä kickääs bileet. kuuma ja kostea meno. tosin niin täyttä että kermaperseet olisivat varmaan vaan taas itkeneet jossain nurkassa ;)
FreeFall

Posts: 2,256

#31 • • FreeFall music addict
YleX kuulema nauhotti Ronin seti ja se tulee jossai vaiheessa radiosta, jos joku tietää millon noi voisko laittaa siitä infoo...tääänks *iloinen*

--
Lintuperspektiivi

trikSain

Posts: 156

#32 • • trikSain
Oli helevetin hyvä meisinki! Ei haitannu ollenkaan vaikka olikin vähän täyttä. Roni kyl osaa ottaa yleisönsä.

Mul on tosiaan niitä kuvia ja heti kun saan purettua ton mun kapulan, niin ilmottelen mistä löytyy.

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

FreeFall

Posts: 2,256

#33 • • FreeFall music addict
trix:

Oli helevetin hyvä meisinki! Ei haitannu ollenkaan vaikka olikin vähän täyttä. Roni kyl osaa ottaa yleisönsä.

Mul on tosiaan niitä kuvia ja heti kun saan purettua ton mun kapulan, niin ilmottelen mistä löytyy.



Hyvä Hyvä Hyvä *plur*

--
Lintuperspektiivi

Galore

Posts: 131

#34 • • Galore
J-Tone:



Huh.. No en mäkään näitä nähnyt. Kermassa hilluin koko illan. Tuskin lohduttaa lainkaan kuulla, että harmittaa muakin nyt jälkikäteen. En viitsinyt yksin lähteä.



Mäkin päädyin lopulta Kermaan lauantaina... kellään ei tuntunu olevan halua maksaa niin paljon "Ronista", ni näin pääs käymään... Tosin oli Kermassakin ihan kiva meno, ainakin miulla! (*erikoisesti loppuillan biisivalinnat lämmitti*)*pihkassa*

--
¨kotahi¨

FreeFall

Posts: 2,256

#36 • • FreeFall music addict
Hei duuud, missäs ne sun kuvat viipyy?? niinku häh???
I want MOOOR roni size pictures!!!*pahis**heiii*

--
Lintuperspektiivi

trikSain

Posts: 156

#37 • • trikSain
ne taitaaa viipyy pahemman kerran, kun tänään minä lähren armeijahan... mut ei niitä ois ollut kuin kourallinen, jotta ei hätää.

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Tonyw

Posts: 197

#38 • • Tonyw Manufackture
Niin tosiaan nämäkin oli ja meni *iloinen*
HuH HuH mikä meiniki!Laadukasta settiä koko illan ja hymyä pukkasi herkeämättä jokaisen kanssakeskustelijan olemuksesta ja ylätasanteelta olisi tehnyt mieli hypätä stagedivingia alas! oli se meno niin kaunista *joo*
Pelkäsin ekaksi et Roni vääntää jonkin ihmeen vanhan hittiparaatin mutta sieltähän tuli uutta matskuakin runsaasti ja ne kuullostivat todella rokkaavilta raidoilta*sydän*Nosturi toimi todella hyvin junkkateatterina,mutta ei niin hyvin kylläkään kuin makasiinit *hih*Mutta sain itse ainakin rahoille vastinetta*joo*
Avatar
#39 • • Psiberstuff Guest
Hieno meininki oli kyllä Nosturissa
uusintana voidaan fiilistellä YleXn taajuudella kahdessa osassa 16.5. ja pe 23.5.
*nauru* .
zaler

Posts: 1,545

#40 • • zaler e h k i s
aarrgghh....mun piti mennä tonne...
mut rahatilanne oli vähän huonon näkönen ja heti kun se parani niin liput oli jo menny...*suru*
mut oli varmaan ihan v*tun kovat bileet!

--
let´s eat to the beat!