Afrikan tähden sääntötarkennus

14 posts, 1 page, 5,959 views

Apo

Posts: 1,574

#1 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Uutisista tuli bongattua että Afrikan tähdestä on tulossa uusi versio, Inkojen Aarre tjsp.

Uutispätkän teki mielenkiintoiseksi että siinä haastateltiin Afrikan Tähden kehittäjää joka uutisen lopuksi julkisti uuden sääntömuutoksen:

Jos jää pelissä saarille jumiin, rahanpuutteen takia, voi matkaa jatkaa luovuttamalla loput rahat pelikassaan. Matkaa ei kuitenkaan pääse eteenpäin nopalla vaan kaksi askelta kerrallaan.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#2 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Apo, 14.9.2005 20:23:
Uutisista tuli bongattua että Afrikan tähdestä on tulossa uusi versio, Inkojen Aarre tjsp.

Uutispätkän teki mielenkiintoiseksi että siinä haastateltiin Afrikan Tähden kehittäjää joka uutisen lopuksi julkisti uuden sääntömuutoksen:

Jos jää pelissä saarille jumiin, rahanpuutteen takia, voi matkaa jatkaa luovuttamalla loput rahat pelikassaan. Matkaa ei kuitenkaan pääse eteenpäin nopalla vaan kaksi askelta kerrallaan.



Bongasin saman ja meinasin yllätys yllätys tehä ite topicin kyseisestä aiheesta. Nopeet syö hitaat. Muistaakseni joskus kymmenen vuotta sitte ollu toi ongelmana pelatessani kyseistä peliä.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Avernian

Posts: 7,451

#3 • • Avernian Kerettiläinen
Voi kiitos kun valaisitte meitä tästäkin asiasta. Olen jo vuosikausia hikoillut sängyn pohjalla peläten hetkeä jolloin jään Afrikan tähdessä saarelle taas jumiin.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#4 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Avernian, 14.9.2005 20:31:
Voi kiitos kun valaisitte meitä tästäkin asiasta. Olen jo vuosikausia hikoillut sängyn pohjalla peläten hetkeä jolloin jään Afrikan tähdessä saarelle taas jumiin.



Sanoppa muuta *hikoil* Oon nähny painajaisia niin usein aiheesta, mutta onneks en ole oikeesti jääny vielä kertaakaan saarelle *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Anselmi

Posts: 2,578

#5 • • Edited Anselmi And sell me
Mä oon vieläkin sillä toisella saarella, mutta nyt tuon sääntötarkennuksen ansiosta onneksi pääsen pois*hikoil*

--
sen pituinen se

Android

Posts: 3,908

#6 • • Android
Damn, nyt tuli mieleen että en olekaan päässyt pelaamaan Afrikan Tähteä moneen moneen vuoteen =/
Chäz

Posts: 1,381

#7 • • Chäz Namutäti

Android, 14.9.2005 20:55:
Damn, nyt tuli mieleen että en olekaan päässyt pelaamaan Afrikan Tähteä moneen moneen vuoteen =/



Mä pelasin Afrikan Tähteä viimeks viime viikolla serkun kanssa *nauru*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Nitta

Posts: 5,021

#8 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Ja sit seuraavaks päästäänkin Inkojen aarretta etsimään *nauru*
¡ Previous post about a year ago !
saig0ni

Posts: 270

#9 • • saig0ni You wrote and demanded more
Onko Inkojen Aarteesta tullut totta?

nimim. odottaa vastausta sormet täysin hiessä

--
The shield allows you to survive a bit longer, but honestly, is that a good thing when you are playing this game?

Progress

Posts: 955

#10 • • Progress
tuohon afrikantähteenhän voi sit keksiä itse sääntöjä...esim. joululomalla veljien kaa pelatessa pelattii niin, että oli ns. "ryöstösäännöt"...eli jos joku löytää afrikantähden ja jollain on hevosenkenkä, osumalla samaan ruutuun voi "ryöstää" tähden...eli sitten tähti vaihtaa omistajaa ja kenkä myös...eli pelistä tulee ajojahti. piristävä vaihtoehto sääntöihin. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jussi Soro

Posts: 6,385

#11 • • Jussi Soro choon!

Apo, 14.9.2005 20:23:
Uutisista tuli bongattua että Afrikan tähdestä on tulossa uusi versio, Inkojen Aarre tjsp.


Oon noin 97% varma, että pelasin muksuna peliä jonka nimi oli Inkojen Aarre.
saig0ni

Posts: 270

#12 • • saig0ni You wrote and demanded more

JussiS, 1.3.2007 20:33:
---
Apo, 14.9.2005 20:23:
Uutisista tuli bongattua että Afrikan tähdestä on tulossa uusi versio, Inkojen Aarre tjsp.

---

Oon noin 97% varma, että pelasin muksuna peliä jonka nimi oli Inkojen Aarre.



Hmm.. oisko sulla mahdollista vielä saada sitä peliä jostain?

--
The shield allows you to survive a bit longer, but honestly, is that a good thing when you are playing this game?

Jussi Soro

Posts: 6,385

#13 • • Jussi Soro choon!

saig0ni, 1.3.2007 20:48:
Hmm.. oisko sulla mahdollista vielä saada sitä peliä jostain?


Täytynee kaivaa kun meen seuraavaks faijan luo. Tuskin sitä poiskaan on heitetty.