35 posts, 2 pages, 14,168 views
Ana-5000, 5.9.2005 00:01:
---
phanatic, 3.9.2005 19:13:
Tossahan nyt näyttää kuolleen enemmän amerikkalaisia kuin kaikissa historian terrori-iskuissa yhteensä. Ja silti "terrorismin vastaiseen sotaan" syydetään satoja kertoja enemmän rahaa kuin myrskyihin varautumiseen ja tuhoalueen ihmisten auttamiseen.
---
Ja tuhon aiheutti sama taho joka oli mukana pistämässä Bushia valkotaloon ja terrorismin vastaisessa sodassa :V
"Well, yeah, God is great, and well.. you know.. well... God bless America.. And.. uhhhhhh.. [pieni]this is so awkward..[/pieni]"
phanatic, 3.9.2005 19:13:
Tossahan nyt näyttää kuolleen enemmän amerikkalaisia kuin kaikissa historian terrori-iskuissa yhteensä. Ja silti "terrorismin vastaiseen sotaan" syydetään satoja kertoja enemmän rahaa kuin myrskyihin varautumiseen ja tuhoalueen ihmisten auttamiseen.
ezzy,
JA KAIKKIEN MAAILMAN MAIDEN TULEE LIITTÄÄ KÄTENSÄ YHTEEN JA AVATA KUKKARONSA KÖYHÄLLE AMERIIKALLE, JOKA ON TUHON JA SURUN MURTAMA!
Muistakaa se!
m_a, 2.9.2005 17:57:
Valtaosa öljystä menee liikenteeseen sekä lannoitteiden ja muovin tuotantoon.
linnu, 5.9.2005 11:37:
---
Mm. Saatan olla tiukkapipoinen mutta mua ainakin suunnattomasti ketuttaa tuo ", joka on tuhon ja surun murtama". Mullakin tulee kyyneleet silmiin kun katson uutiskuvia. Mä en edes halua tietää miltä tuntuisi olla paikan päällä. Mä en haluaisi olla keräämässä ruumiita. Mä en haluaisi olla sitomassa yhtään haavaa. Mä en haluaisi yhtään ihmistä itkemään mun olkapäätävasten. Ei siksi että olisin kylmä mulkku eikä mua kiinnosta vaan siksi että mä en ainakaan henkisesti kestäisi. Toki ymmärrän että koko lauseen tarkoitus on provosoida mutta musta meidän tulee kunnioittaa niitä ihmisiä joita oikeesti sattuu vähän enemmän ku meitä.
Osa jenkeistä jopa saattaa hyötyä hurrikaanin tuhojen korjaamisesta taloudellisesti. Se ei silti tarkoita että suru ei heitä kosketa. Tuhoista selvitään parhaiten siten että elämä ja talous jatkuu.
Voimia niin uhreille kuin heidän auttajilleen.
Jone, 23.10.2005 12:15:
---
---
Kiva et oot tota mieltä, mutta mun myötätunnostani ei kyl ainakaan riitä jaettavaksi jenkeille asti.
Kansakunta, jonka toiminta aiheuttaa joko suoraan tai välillisesti jatkuvaa kärsimystä ympäri maailmaa, voi mun mielestäni hukkua paskaan tai vajota mereen. Miksi ihmeessä pitäisi ojentaa auttava käsi sellaiselle hukkuvalle, joka on itse hetkeä aikaisemmin töninyt ihmisiä veneestä veteen ja jatkaa sitä välittömästi päästyään takaisin kuiville?
Jone, 23.10.2005 12:15:
Kiva et oot tota mieltä, mutta mun myötätunnostani ei kyl ainakaan riitä jaettavaksi jenkeille asti.
Kansakunta, jonka toiminta aiheuttaa joko suoraan tai välillisesti jatkuvaa kärsimystä ympäri maailmaa, voi mun mielestäni hukkua paskaan tai vajota mereen. Miksi ihmeessä pitäisi ojentaa auttava käsi sellaiselle hukkuvalle, joka on itse hetkeä aikaisemmin töninyt ihmisiä veneestä veteen ja jatkaa sitä välittömästi päästyään takaisin kuiville?
Android, 23.10.2005 12:23:
Ovatko kaikki jenkit syyllisiä USA:n ulkomaanpolitiikkaan?
Mielestäni kansakunta-sanan käyttö on aika reilusti liioiteltua. Täytyy muistaa että Kerry sai enemmän ääniä kuin Bush vaaleissa.
Monissa USA:n suurkaupungeissa on ollut mielenosoituksia mm. Irakin sotaa vastaan joihin on osallistunut satojatuhansia amerikkalaisia.
Kyllä siihen melkein 300 miljoonaan ihmisen väestöön mahtuu niitä "hyviäkin tyyppejä". Onko se todellakin oikein että nämä saavat kärsiä oman hallinnon politiikasta? Miksi nämä viattomat ihmiset eivät ansaitse myötätuntoasi?
Jone, 23.10.2005 13:21:
-clips-
Annakins, 23.10.2005 12:23:
[pieni]en aloita, en aloita, en aloita[/pieni]
musta meidän tulee kunnioittaa niitä ihmisiä joita oikeesti sattuu vähän enemmän ku meitä.