Miika Kuisma - August 2005

32 posts, 2 pages, 6,270 views

Chimika

Posts: 45

#21 • • Chimika Otori
No nyt se loppui. En pysty tyhjentävää palautetta antamaan mutta, minä viihdyin nyt tän setin parissa koko kaks tuntisen oikein hyvin. Kaikkea löytyi olen very pleased.*aplodit*

--
The Hidden speak of being reborn through water
I had been reborn through the sword

supertony

Posts: 897

#22 • • Edited supertony Code Red
Ihan mukavan kuuloinen mixi. Alku oli tosiaan vähän "diipimpää" ja noin puolesta välistä eteenpäin alkoi maistua jo itsellekin. Ihan ehjä kokonaisuus eikä mitään ihmeempiä yllätyksiä. Ehkä pientä monipuolisuutta jäin kaipaamaan... Teknisestihän mixi oli takuuvarmaa jälkeä. Arvosanoja en ala jakeleen, totean vain että ihan kelpo mixi *jiihaa*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Gateway

Posts: 1,391

#23 • • Gateway Club Therapy
Suorastaan kadehdittavan tarkkaa miksaamista ja meikäläisen kaikki fave-genret, kyllä kelpas. Rakenne oli just loistava, tämmöisiä settejä (pitkiä) kuuntelee mielellään kun ei ole kokoajan samaa hidasta rakentelua. Peukalot ylös ja suosittelut!
m1kk3

Posts: 5,560

#24 • • m1kk3 no-life
Oli joo maistuvaa settiä. Ja niinku Gateway sano ni miksaaminen oli kyllä aivan huippua. Ja biisivalinnat oli kyllä loistavia. Mii laiks. <3 *pihkassa**jiihaa*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

annabel

Posts: 1,681

#25 • • Edited annabel bändäri
Tämän setti ollut jo monta kertaa kuuntelussa: hienoa miksausta ja varsinkin ekaan tuntiin mahtui paljon oivia biisivalintoja. Setin viimeinen 25-minuuttinen (ns. tykitysvaihe) ei uponnut omaan musiikkimakuun sitten laisinkaan. Tahtia voisi tiivistää toisenkin laisilla biiseillä. Makuasioista ei voi kai muuta kuin kiistellä :)

Lolo - Elemental (Original Mix) [Camouflage] <3
Myst

Posts: 95

#26 • • Myst
Lolo - Elemental
Tearrain - Chained
Miika Kuisma & Mr.A - Smoky Room Ft. Elena Mady

Nää oli musta parhaimpia vaikka eihän miksauksessa ollut oikeastaan yhtään huonoa biisiä.


*jiihaa* *kiitoskiitos*
happosepi

Posts: 1,070

#28 • • happosepi
Tällä hetkellä paljon diggailemani artistin Sander Van Doornin biisit herättivät kiinnostuksen ja päätin tsekata setin. Ko. artistin biisit kyllä toimivatkin hyvin mulle, mutta muu materiaali ei tällä kertaa kolahtanut oikeastaan yhtään. Itse kun hieman synkemmästä soundista pidän, niin nuo monien biisien hempeät vokaalit eivät oikein napanneet. Muutenkin aika softia kamaa kauttaaltaan koko setti. Tuo Smoky Room on kyllä kieltämättä ihan onnistunut poppiraita, kesähittiainesta. Mutta kesäkin meni jo :( Teknisesti kyllä varsin kiitettävästi miksailtu.
sbanc

Posts: 255

#29 • • sbanc
Siis tässä on kyllä ehdottomasti paras mixaus koko kesään mitä oon kuullut....Jos joku kysyy millasesta musasta tykkään niin tässä on vastaus!!! *plur* *pahis* *super*
soultech

Posts: 80

#30 • • soultech
SVD saa kyl mun jalat tilkan tamppaamaa *jiihaa*
AlexS

Posts: 1,389

#31 • • Edited AlexS kummasetä
On kyllä niin meikäläisen musaa kyseinen setti täynnä.
Yks parhaista klubituksessa ilmestyneistä miksauksista tänä vuonna *super*
Tätä Halluissa *hihu*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

djputte

Posts: 578

#32 • • djputte Techmu
Ihan mukavasti soljui eteenpäin, eleettömän sujuvasti miksattu. Kaiken kaikkiaan tuntui kuitenkin tosi perusmeiningiltä, ei tässä ollut oikein mitään, mikä olisi nostanut tämän esille kaikesta nykypäivän trancemassasta. Super8:n remix herätteli positiivisesti, Andy Moorin biisiksi voisi tosiaan helposti luulla :) Filo & Perin vokaalit aiheutti taasen oikein kunnon ällötyskohtauksen.

Kokonaisuutena tämä ei vaan oikein aiheuttanut sellaisia tunteita/fiiliksiä, mitä itse trancelta kaipaan.