Riotbot - Forced Entry [hard techno / 1 hour / mp3]

19 posts, 1 page, 3,126 views

nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
pistetääs lataukseen ;)
Avatar
#3 • • trusti Guest
hyvä setti, synkkää ja raskasta saundia ja ilahduttavan paljon itselle ennenkuulemattomia biisejä. plussaa vielä pituudesta ja helvetin tykistä vikasta biisistä.

evil shit! *pahis*
Karna

Posts: 155

#4 • • Karna
Kiitos! Hyvältä kuulostaa taas, mix ja previkat. Pitää kerätä välillä voimia kuuntelemalla jotain kevyempää, mutta mixiin tulee varmasti palattua monta kertaa ja vinyyli päätyy ostoslistalle.
synth3sizer

Posts: 151

#6 • • synth3sizer
saisko traklistiä..?

--
**Space Time Continuum**

tumpsi

Posts: 2,553

#7 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

trusti, 30.8.2005 22:44:
plussaa vielä pituudesta ja helvetin tykistä vikasta biisistä.


Tod. teknomiksauksien(kin) pitäs imo olla vähintään tunnin mittasia.
Skillssit ja selektio kohdallaan, vika piisi <3
8<
8<
Mitäs täs ny enempiä jaarittelee: 8/10

edit: säädel
Avatar
#8 • • Rujo Mutantti Guest
Jätkä se taas palautti uskon musiikkiin. Ei ehkä vahvinta miksausta sälliltä mutta kinkku vatkaa kyllä kotihommien ohessa. Thänkä Thänkä juu monsigneur Ketunen
Nomify^

Posts: 66

#9 • • Nomify^ aye!
Kiitoksia hyvästä setistä, ei ollut pettymys batlefieldsien jälkeen. ;)
Rocca

Posts: 3,064

#10 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Eiiii saakeli...aivan sairaan hyvää ja kovaa tykitystä...sais tulla pileissä tämmöstä kunnon menevää teknoo... *jiihaa* propsit sulle...ja meille lisää kuuneltavaa *plur*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Asko L

Posts: 121

#11 • • Asko L
Loistavaa!
Rispekt.
happosepi

Posts: 1,070

#13 • • happosepi
Olihan asiallisen levotonta rähinää taas! Vaihdoissa on kikkailtu mukavasti, mikä nyt toisaalta on teknosetissä lähes pakollinen lisämauste, perusfeidailulla kuulostaisi paljon tylsemmältä. Biisit on niin hirvittävää paahtoa, että vähän vaikea keksiä mitää muuta kuin ug-halliympäristöä tän musan soittamiseen. Mistä päästäänkin taas siihen, että miks prkl:ssa niitä ug-teknobileitä ei ole ;) Mutta kaikenkaikkiaan loistosetti. Tykkäsin ehkä enemmän kuin niistä aiemmista.
nomic

Posts: 4,120

#14 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Mun mielestä paras Riotbotin setti, mitä oon kuullut! *joo*
Sopivaa rähinää ja raatoa! *plur*
Rels

Posts: 796

#16 • • Rels setämies
jees., tulipas vihdoin kuunneltua tääkin.

oli jonku verra vanhaa kamaa mukana, joten ne piisit joutu kyl pikakelaa ku tullu kulutettua puhki jo aiemmin.. mut muuten hyvii piisejä kuitenki.

selektio noin muuten on aika jees, laadukasta miksausta ja kerrassaan mukavaa paukutusta, joten eikaitsiinä!

keep up the god's work.



*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

nostatus

Posts: 343

#17 • • nostatus
Tämä on aivan käsittämättömän hieno setti. Juuri sitä synkkää ja rullaavaa soundia, joka putoo itselleni parhaiten. Tajuton äänimaailma. Täydellistä. Huh huh. Ja tämä kommentti kuunneltuani vasta 3/4 setistä töissä muovikaiuttimista. Äkkiä kotiin luukuttamaan.

Parasta mitä olen kuullut pitkään aikaan missään.

Olen aivan äimän käkenä.

Lisää... *aplodit*

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

jivamukti

Posts: 213

#18 • • jivamukti
Oikein hyvä miksaus. Minua häiritsivät ainoastaan ne "Destiny Germany" spiikit ja yksi töksähtävä transitio. Iso plus monipuolisuudesta ja erinomaisesta miksaustekniikasta.

--
When rain dries, clouds form.
When clouds moisten, rain forms.

Timce

Posts: 5,381

#19 • • Timce
Hardteknoo? Pistetääs imuun. Vähän pelkään, että tässä on taas skräntisiä, joka ei vaan nappaa. Pitäiskö kaivaa vanhat Liebingit ja Speedy J:t hyllystä?

Editoin kommentit kuuntelun jälkeen.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss