Sunflower - Fuck That

9 posts, 1 page, 2,021 views

freeve

Posts: 345

#1 • • Edited freeve
sekoitus progea, teknoa ja vähän trancea..

vaihdot ei aivan mene nappiin mutta ainakin biisit on hyviä :)

eka setti jonka oon saanu nauhoitettua ja kaikenlaisesta palautteesta olen kiitollinen
progressive, tekno, trance

tracklist:
1.Tilt - Electronic Poledancer
2.Deep Dish - say Hello (Angello & Ingrosso Remix)
3.Purple haze - Adrenaline
4.Filterheadz - Yimanya
5.Aava - Sid
6.Steve May - Blend Forty-3 (Luke Chable Remix)
7.Marco V - More Than a Life Away (Extended Album mix)
8.Magnetic Flux - Supernature
9.Ron Van Den Beuken - Sunset (Ron Van Den Beuken Remix)
10.Miika Kuisma feat. John 00 Fleming - Twisted
11.Filo and Peri meets Mike Foyle - Luana
12.Faraway Project - Raditate (Faraway January Remake)



lisätiedot - kuuntele
%

Posts: 568

#2 • • %
Fuck that tää on ihan loistava setti, biisit just sopivan rankkoja omaan makuun. Oli kyllä kiva kuunnella nupit kaakossa. Jotenkin tässä on todellakin fiilis kohdallaan. Suosittelen muillekkin.*joo*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

freeve

Posts: 345

#3 • • freeve

zasga, 19.8.2005 23:53:
Fuck that tää on ihan loistava setti, biisit just sopivan rankkoja omaan makuun. Oli kyllä kiva kuunnella nupit kaakossa. Jotenkin tässä on todellakin fiilis kohdallaan. Suosittelen muillekkin.*joo*


Kiitoksia kommentista! Kiva, että pidit :)
akiapina

Posts: 2,729

#4 • • akiapina apinaki
1. Aika kiva, just hyvä alkuillan lämmittelybiisi, en oo ennen kuullut..
2. Deep Dish - Say Hello (Joku rmx)
3. Purple Haze - Adrenaline
4. Filterheadz - Yimanya
5. Aava - Sid?
6. ööh..pirun tuttu. en nyt vaan saa mieleen, ihan kiva biisi kuitenkin :)
7. Marco V. - More than a life away
8. aika sähköinen biisi, toimis bileissä hyvin :)
9. DJ Tiësto - Flight 643:n joksikin eri versioksi luulin ensin, mikä tä on?
10.Miika Kuisma & John ´00´Fleming - Twisted
11.Ei oikein maistunut, tosin toi breakdownin piano oli upea :)
12.ihan ok-perustrance

Ihan kiva setti, parin ekan biisin jälkeen oli fiilis että tämähän voi kehittyä varsin kovaksi "peak hour"-setiksi, mutta imo muutama biisi oli vähän väärässä paikassa ja laskivat näin tunnelmaa. Toi Marco V ei mun mielestä tohon kohtaan sopinut, tyyli muutui sen verran nopeasti ja noin alipitchattuna kuulosti jopa hieman laahaavalta alussa. Adrenaline toimi ihan hyvin tohon kohtaan, mutta itse olisin laittanut senkin hieman myöhemmäksi, sen verran sähäkkä setin alkuun että siihen on hieman hankala löytää ööh, "luonteva" biisi perään. Parhaiten maistu Adrenaline, ysibiisi ja twisted. Harvoin tätä kuulee mun suusta kun pidän enemmän hieman kevyemmästä trancesta, muttta vauhtia ois saanu olla hieman lisää. Pari biisiä tuntuivat hieman laahaavilta, ja tosta Marco V:stä loppuun setti ois kuulostanu paljon "terävämmältä" jos vauhtia ois ollu vähän lisää. Progression idea oli tosi hyvä, mutta pari biisiä eivät mun mielestä ehkä ihan toimineet keskenään ja tunnelma latistui näin hetkittäin. Tekniikka oli pääosin hyvää, pari tosi hienoa vaihtoa, loppua kohden laukat lisääntyivät hieman mutta niitähän sattuu :)
freeve

Posts: 345

#5 • • Edited freeve

Aki A., 21.8.2005 15:07:
1. Aika kiva, just hyvä alkuillan lämmittelybiisi, en oo ennen kuullut..
2. Deep Dish - Say Hello (Joku rmx)
3. Purple Haze - Adrenaline
4. Filterheadz - Yimanya
5. Aava - Sid?
6. ööh..pirun tuttu. en nyt vaan saa mieleen, ihan kiva biisi kuitenkin :)
7. Marco V. - More than a life away
8. aika sähköinen biisi, toimis bileissä hyvin :)
9. DJ Tiësto - Flight 643:n joksikin eri versioksi luulin ensin, mikä tä on?
10.Miika Kuisma & John ´00´Fleming - Twisted
11.Ei oikein maistunut, tosin toi breakdownin piano oli upea :)
12.ihan ok-perustrance

Ihan kiva setti, parin ekan biisin jälkeen oli fiilis että tämähän voi kehittyä varsin kovaksi "peak hour"-setiksi, mutta imo muutama biisi oli vähän väärässä paikassa ja laskivat näin tunnelmaa. Toi Marco V ei mun mielestä tohon kohtaan sopinut, tyyli muutui sen verran nopeasti ja noin alipitchattuna kuulosti jopa hieman laahaavalta alussa. Adrenaline toimi ihan hyvin tohon kohtaan, mutta itse olisin laittanut senkin hieman myöhemmäksi, sen verran sähäkkä setin alkuun että siihen on hieman hankala löytää ööh, "luonteva" biisi perään. Parhaiten maistu Adrenaline, ysibiisi ja twisted. Harvoin tätä kuulee mun suusta kun pidän enemmän hieman kevyemmästä trancesta, muttta vauhtia ois saanu olla hieman lisää. Pari biisiä tuntuivat hieman laahaavilta, ja tosta Marco V:stä loppuun setti ois kuulostanu paljon "terävämmältä" jos vauhtia ois ollu vähän lisää. Progression idea oli tosi hyvä, mutta pari biisiä eivät mun mielestä ehkä ihan toimineet keskenään ja tunnelma latistui näin hetkittäin. Tekniikka oli pääosin hyvää, pari tosi hienoa vaihtoa, loppua kohden laukat lisääntyivät hieman mutta niitähän sattuu :)


Kiitoksia paljon palautteesta! itekin oon nyt jälkeenpäin sitä mieltä et tos lopussa ois saanu olla vähän enemmän pitchiä, mut ei siin soittovaiheessa "uskaltanut" laittaa.. toi siirtymä tosta progemmasta techimpään on aika raju ja ois voinu tosta parin biisin paikkaa vaihtaa.. mut kiitoksia vielä kerran rakentavasta palautteesta.

lisäsin tracklistin tohon..
freeve

Posts: 345

#8 • • freeve
Toi Anssin supernature on kyl ihan käsittämättömän kova biisi! ois pitäny soittaa se tos setissä vähän nopeemmin niin siit irtois fiilikset vieläkin paremmin..
AleksiT

Posts: 96

#9 • • AleksiT
Musta toi on oikein hyvä setti. Ja ennen kaikkea kehitystä on tapahtunut! Yhdyn kyllä edellisiin mielipiteisiin joidenkin biisien järjestyksestä... Anyway. Lisää tätä!

--
Tee asiat yksinkertaisesti, mutta ei sen yksinkertaisemmin.