loveless

4 posts, 1 page, 1,932 views

Aziz Combat Fighter

#2 • • Aziz Combat Fighter
Kirjottelempa samaan tahtiin kun soi taustalla.

Oikein mukavaa lempeilyä. Alussa pikkasen hämäs ku se luuppi oli eri tahdissa ku haikka, mut ku rummut tuli mukaan ni parani kyl. Noi bongot tosin vois tunettaa loppubiisin kaa samaan nuottiin ja miksaa vähän taaemmas, nyt niissä on aika irrallinen meininki..

Breikki on ihan peruskamaa filsuineen ja muineen, ei rakenna mitään hirveetä liftausta. Ehkä joku voimakkaampi ja "kireempi" komppi sen jälkeen ois antanu enemmän rullasta. Noi stäbi-pädit on kyl kivat, tosin basso tuntuu jäävän aika taka-alalle. Muutenkin ehkä hieman mielikuvitukseton bassomeininki. Tollanen fätti kuvio ja meininki, mut liian kiree ja ohkanen soundi sellaseen. Pitäs möyrii vähän tummempana ja alemmas.

Muutenkin muutama pikkasen riitasointunen kohta osu korvaan, ja jotenkin kokonaisuus ei oikein nivoudu yhteen. Rakenne noudattelee kyl nesterumpubasson peruskaavoja, ja voksut on tosi kivan kuuloset, eteeriset ja kaukaset. Kivasti sielua. Tosin, tuotantopuolella on eniten hiottavaa. Vähän yläpäävoittonen ja kiree meininki, eikä kovin sellanen pehmee ja samettinen ku kuulus mun mielestä tällaseen biisiin. Ehkä pikkasen lisää massaa noihin liideihin, tyyliin jotain reverbiä tai chorusta.

Pikkasen tulee Reason mieleen tästä.

Mut yleisarvosanana sellanen seiskapuol-kasi asteikolla neljästä kybään. Erityisesti tykkäsin kyl liidin kuviosta, rullaavuudesta ja yleistunnelmasta, sekä voksuista. Fiksausta lisää tuotannon tasapainosuuteen, saundien paksuuteen ja lämpöön, ja noi pikkuset riitasointusuudet vois karsii tuolta pois tunettamalla vähän tarkemmin saundeja.
Aziz Combat Fighter

#4 • • Aziz Combat Fighter

jontey, 18.8.2005 20:02:
Missä Ana löydät riitasointua?

En mä osaa ihan sormella osottaa, sillon tällön noi instrumentit ei mun korvaan ihan osu kohilleen..