Etsitään kaveria musiikin tekoon

13 posts, 1 page, 5,555 views

coocos

Posts: 2

#1 • • coocos
Oletko hyvä tekemään elektronista musiikkia? Jos olet, laita mailia osoitteeseen [email protected]. Nyt olisi hakusessa yhteistyökumppani, jonka kanssa
alettaisiin vääntämään kunnon soundia:P Vain nopeat elävät, joten pistäs
vauhtia siihen masiinaan, niin voi olla että joku päivä löydetään itsemme
esiintymässä ties mistä Metsäkone -festareilta... Ai niin, asun Helsingissä,
joten sunkin olis parempi olla jostain lähimaastosta. Ja vielä yks juttu, vaikka olen naispuolinen,
se ei tarkoita sitä ettenkö tajuaisi jotain musiikinteosta:P
Psychogenic

Posts: 182

#2 • • Psychogenic
Kriittiset mitat kun laitat, ni katsellaan asiaa *vink*
Eikai... Olen vähän kaukana hesasta, mut olis hyvä jos laittaisit tohon että minkä tyyppistä muziikkia haluaisit tehdä.

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

Riku

Posts: 3,187

#3 • • Riku The Little Prince
Ja musiikkityylin mainitsemisen lisäksi kannattaa suurinpiirtein myös mainita mitä taitoja, lahjakkuuksia ja laitteita itseltä löytyy, nim. toisinaan idearikas sävellystaidoton. Hyvän tuottajan, jonka tyyli ja soundi vielä sopisivat, voi olla joskus melkoisen vaikeaa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

ratsastuskoulu

Posts: 604

#5 • • ratsastuskoulu
anaa seuraten kuvaa olisin ite kans vailla
coocos

Posts: 2

#6 • • coocos
No joo, siis tarkoituksenahan olis alkaa vääntämään jotain Prodigyn ja Chemical Brothersin väliltä... Jotain vähän "kuuluvampaa" settiä siis... Ei mitään piiperrystä:)
Damien

Posts: 2,882

#8 • • Damien [tr3ox]

pHaze, 15.8.2005 22:03:
Ja musiikkityylin mainitsemisen lisäksi kannattaa suurinpiirtein myös mainita mitä taitoja, lahjakkuuksia ja laitteita itseltä löytyy, nim. toisinaan idearikas sävellystaidoton. Hyvän tuottajan, jonka tyyli ja soundi vielä sopisivat, voi olla joskus melkoisen vaikeaa.



Tehääs Riksteri joskus oikeen hyvä, semmonen vanhan ajan Trance ralli.
Juhgu

Posts: 7,921

#9 • • Juhgu Virnistelijä
Okei, tuo sä triangeli ni mä tuon marakassit, nähdään tos torilla huomenna klo 12 ja tehdään listaykkönen. Oon aika pro vaikka itse sanonkin, sain musiikista nimittäin ysin yläasteen todistukseen.


...tai sit voisit kertoa millaista musaa haluat tehdä, millä laitteilla / softalla, mitä osaat (vai osaatko mitään, linkki johonkin aikaisempaan tuotokseesi voisi olla hyvä) jne.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

mk

Posts: 91

#10 • • mk kixumuusikko
Harvinaislaatusta mutta hienoo että naispuoleisetki innostuu tekeen "hyvää musaa" *aplodit*
Mut lisää infoo, jookos coocos.
Miika

Posts: 893

#11 • • Miika
Ootko nätti? :)

Eikun oikeesti, puitteet on jos jotain oikeestikin osaat. Demoa kehiin vaikka sitten listan muodossa jos ääntä ei ole saatavilla.
Riku

Posts: 3,187

#12 • • Riku The Little Prince

Damien, 22.9.2005 15:51:
Tehääs Riksteri joskus oikeen hyvä, semmonen vanhan ajan Trance ralli.

Kyllähän toi periaatteessa kiinnostais, mutta mä oon kyllä suurinpiirtein maailman vähiten aikaansaava ihminen et mua pitäis aina potkia tekemään kaikkea =)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Damien

Posts: 2,882

#13 • • Damien [tr3ox]

pHaze, 24.9.2005 10:22:
---
Damien, 22.9.2005 15:51:
Tehääs Riksteri joskus oikeen hyvä, semmonen vanhan ajan Trance ralli.

---
Kyllähän toi periaatteessa kiinnostais, mutta mä oon kyllä suurinpiirtein maailman vähiten aikaansaava ihminen et mua pitäis aina potkia tekemään kaikkea =)



Hehe, onnistuu mulla on kato siro 47 millä kyllä osuu perseelle kuin perseell, jos on tarvetta ;) .
otetaan kato sellanen helppo aikataulu, ku kevät 2006. Ehdin saada kaikki plugarit ja muut jutut kuntoon koneella jne.