M: DJ-laitteet

13 posts, 1 page, 4,503 views

e-Dip

Posts: 6

#1 • • Edited e-Dip
Pioneer DJM-3000 -mikseri
2x Stanton STR8-80 -levysoittimet

Mikseri on erittäin laadukas ja hyväkuntoinen. Takuuhuollettu kahdesti ihan vaan takuuhuoltamisen ilosta.

Levysoittimet ovat vähän käytetyt. Stanton ei ole yhtä hyvä ja voimakas kuin teknari, mutta magneettisuoraveto tuskin jättää kylmäksi. Suora varsi ei pompi rankemmassakaan raapimisessa. Mukana tietysti hyvät neulat (Stanton 520 SK)

Laitteet ovat olleet ainoastaan siistissä kotikäytössä. Ihan tosi! *joo*
Hintapyyntö koko setistä on 1100e. Voin itse kuljettaa paikan päälle jos et ihan napapiirillä asu.

Yhteydenotot maililla: [email protected]
ICE- D

Posts: 35

#2 • • ICE- D
Minkähänlaista hintalappuu aattelit nois pitää??enkä saanu tot prkleen mailii toimii
Patriot

Posts: 64

#3 • • Patriot
joo mitäs noitten hinnat on???
COBALT

Posts: 1,407

#5 • • COBALT akitaattori
Hyvin luette topikkia, jee...! *nauru**aplodit*
No, jos mä kans kerran vielä ku muutki: "hei mitäs noi maksaa?"*uros**piis*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Mongolia

Posts: 160

#7 • • Mongolia truenörth
Eiko tuo on se karvalakkimalli mistä puuttuu skrätsäys-nappi
e-Dip

Posts: 6

#8 • • e-Dip
Yllä olevien puolustukseksi on pakko tunnustaa että lisäsin hinnan vasta myöhemmin.

Stantoneilla voi skrätsätä varsin hyvin koska nimensä mukaan 8-80:ssä on suora tonearm. (STR8 eli hetero *iihhih* ) Neula ei siis pompi niin helposti.

Ja johan nyt vitsin murjasit t-e. Harvemmin sitä mitään nappia on tarvittu vinyylien raapimiseen
*nauru* Jos sulla oli oikeesti joku pointti niin tarkenna ja mä selvitän.
hrdkvr

Posts: 3,929

#9 • • Edited hrdkvr KURGO
hullu hinta

noi soittimet on muistaakseni uutena 350 eur /kpl
www.dsc.fi

ostin just 3 kk ikäiset 2× numark ttx-1 hintaan 550 eur!!

--
-keep it hard-

e-Dip

Posts: 6

#10 • • Edited e-Dip
Kaikki mielipiteet otan ilolla vastaan.

Eihän nää uudenkarheet oo, mutta silti varsin hyvin pidetty ja huollettu. Voin väittää uuden veroisiksi!
Stantonit ovat todellakin uutena sen 350e/kpl joten onhan tässäkin tapauksessa levareiden hinta pudonnut pari sataa euroa.

Täytyy myös onnitella hardikaveria hyvistä kaupoista. Music-city.de esimerkiksi tarjoaa TTX-1:n hintaan 449 kappaleelta plus rahti.

Nämä kaksi soitinta ovat siis hyvä kuntoiset, halvemmat, eikä häviä TTX:llekään suorituskyvyssäkään..
Occu

Posts: 2,528

#11 • • Occu
Paljonkos pyydät tuosta mixeristä?
vai olenko niin sokea etten saa silmiini
sen hintaa?!

--
..::MOI::..

e-Dip

Posts: 6

#12 • • e-Dip
Mikserin myyn vain levareiden kanssa.. Tilanne muuttuu jos joku ostaa ensin nuo pelkät levarit.
Funktion

Posts: 1,720

#13 • • Funktion over 9000
Lähteekö vaan toinen levari? *vink*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..