Hallmark - The Colosseum 10.9.2005 @ Helsinki

131 posts, 7 pages, 30,363 views

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#121 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Ihan jees oli, erityisesti Villen setti yllätti positiivisesti :)

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Avatar
#122 • • Dorka Guest
oli hauska käydä moikkaamassa kavereita joita ei ole nähny pitkiin aikoihin. yläkerrassa pääsin narikalle asti ja paikalla puoltuntia jotka meni alakerrassa juttelemisen meiningissä joten musasta vaikea sanoa mitään.

...ja hauska nähdä niin paljon uusia naamoja bileissä, on kyllä wanha paska kun ei enää tunnista ketään.
Mar6

Posts: 2,178

#123 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Trixie, 12.9.2005 08:51:
Mar6, 11.9.2005 21:37:
---
Trixie, 11.9.2005 17:14:


---

En varmaankaan olut sama henkilö, itse rypesin portaissa matkalla alas... Mut hienoa mun mielest et jotkut oikeesti jaksaa auttaa jengii ylös ku kaatuilee*hymy* eipä jää ainakaan kenenkään jalkoihin.



Auts *uuh* Tottakai pitää olla perillä ja edes hiukan välittää siitä, kuoleeko kanssabilettäjä aivoverenvuotoon kaatuessaan kynnyksellä *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

darudevil

Posts: 427

#124 • • Edited darudevil Darude
Haluan kiittää paikalle vääntäytyneitä ihmisiä isosti omasta puolestani ja tietenkin kiitos Hallmarkille kutsusta!!

Cosmiccia en ehtinyt kuuntelemaan, mutta miehen tuntien en yhtään epäile etteikö olisi ollut maukasta settiä. Ja siinä jälkeenpäin Matti mainitsi, että jo alkuillasta oli ollut tupa kohtuullisen täys ja kuulemma Hallut hänelle aikoihin parhaimpia settejä.
Tabin setti oli minulle varsin mielekästä. Halusin sen verran "VakiHalluilijoille" mainita, että jos jonkun mielestä Tab ei menny tarpeeks "ylös" biiseillään, niin hän teki sen melko varmasti vain sen takia, ettei lasissa olis ollu rankkaa tykitystä 140bpm hujakoilla kun mun setti alkoi. Tavallisesti soitan 132-138bpm välillä alkaen vähän progemmasta ja päättyen sinne kiksumpaan tai muuten vaan snadisti rankempaan matskuun, joten aikamoisissa vaikeuksissa olisin ollut ilman Tabin harkintakykyä. Pro mikä pro, kiitos siitä! *aplodit*

Ville/Darude

Tracklisti löytyy täältä.
RuisRuutu

Posts: 75

#125 • • RuisRuutu Kiksuleipä
Ekat hallut meikäläisel, mut ei todellakaan viimeset. Mielestäni kaikki kolme Cosmic, Tab ja Darude aivan loistavia. Iso kiitos myös tanssilattialla oleelle porukalle vaikka oli täyttä mahtu hyvin tanssimaan. Seuraavia halluja odotellessa.*jiihaa*
Mar6

Posts: 2,178

#126 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

darudevil, 14.9.2005 10:12:
Haluan kiittää paikalle vääntäytyneitä ihmisiä isosti omasta puolestani ja tietenkin kiitos Hallmarkille kutsusta!!

Cosmiccia en ehtinyt kuuntelemaan, mutta miehen tuntien en yhtään epäile etteikö olisi ollut maukasta settiä. Ja siinä jälkeenpäin Matti mainitsi, että jo alkuillasta oli ollut tupa kohtuullisen täys ja kuulemma Hallut hänelle aikoihin parhaimpia settejä.
Tabin setti oli minulle varsin mielekästä. Halusin sen verran "VakiHalluilijoille" mainita, että jos jonkun mielestä Tab ei menny tarpeeks "ylös" biiseillään, niin hän teki sen melko varmasti vain sen takia, ettei lasissa olis ollu rankkaa tykitystä 140bpm hujakoilla kun mun setti alkoi. Tavallisesti soitan 132-138bpm välillä alkaen vähän progemmasta ja päättyen sinne kiksumpaan tai muuten vaan snadisti rankempaan matskuun, joten aikamoisissa vaikeuksissa olisin ollut ilman Tabin harkintakykyä. Pro mikä pro, kiitos siitä! *aplodit*

Ville/Darude

Tracklisti löytyy täältä.



Hyvän setin soitit, en ole ennen kuullut livenä mutta oli todellakin positiivinen yllätys *jiihaa*

--
-Where there is house there is a home-

zaler

Posts: 1,545

#127 • • zaler e h k i s
oli kyllä ihan kiva päästä halluilemaan pitkästä aikaa :) tab ja darude oli ainakin tosi jees... cosmic man meni vähän ohi.. tanssilattia oli taas tuttuun tapaan ihan tukossa, mut onneks on yläkerta :D mutta joo kivaa oli
ainiin ja kiitos darude: reflekt - need to feel loved *sydän*

--
let´s eat to the beat!

alphamagic

Posts: 3,628

#128 • • alphamagic

zaler, 14.9.2005 13:08:
ainiin ja kiitos darude: reflekt - need to feel loved *sydän*


epäreilua, aina missaa jotain hyvää kun on ite muualla *eiei*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

nethr

Posts: 763

#129 • • nethr !!
Nää jäi sit kuitenkin väliin *poks* en edes kyllä tiedä missä sitten ylipäätään oltiin lauantaina *igor*

--
xD

[Nuclear]

Posts: 5,855

#130 • • [Nuclear] el aprendiz
Kait tääl oli ihan kivaa, filmi on vaan vähän katkonainen...*känni*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#131 • • Muussika Guest

Tronic, 29.8.2005 04:15:
---
Vampyrella, 28.8.2005 17:10:
Nohjoo, eipähän synttärivieraat tapa mua, kun en joudu pakottaan niitä polkkaamaan. *muhaha* Kaikki ei ihan ole näillä polkka-taajuuksilla nääsh.

---


Polkkaamaan kiksubileissä?*ding*




Jooh, mulle polkka tarkoittaa musalajin sijaan tanssityyliä, kun en ole mikään konemusa-ekspertti *iloinen* Polkka, valssi, ripaska, samaa sarjaa kaikki. Ripaskaa osaan ehkä parhaiten näistä.