BIG GAY BOAT RIDE VOL 2

18 posts, 1 page, 3,146 views

jayel

Posts: 115

#1 • • jayel
Nonii tuli sitte tiistaijuopoteltua Geen kanssa ja alunperin piti tehdä 80 min miksaus mut se sit vähän venähti...
Muutama vuosi ehti myös venähtää jo klassikoksi muodostuneesta bgbr vol. 1:stä eli jatkumo oli pakollinen. Tällä kertaa sisältö on lempeän jazzahtava ja hitikäs. Uutta ja vanhaa suhteessa munat/sokeri(?). Sanokaa yeah jos jalka alkaa nykii.

eeeli: Jayel&G pres. B.G.B.R.2 (202 min, n. 180meg) @

http://geeezz.pp.fi/mix/biggayboatridevol2.mp3

Tracklist on tulossa varmaan huomenissa, kun saan vaan sen raavittua kokoon levylaukusta...

:)
jayel

Posts: 115

#2 • • Edited jayel
tracklist:

1. Glenn Underground feat CEI-BEI - Fall´en Raine [Night Life collective limited test press]
2. Dj Rupert - Nutwood EP [Swing City test press]
3. Mark Grant feat. Russoul - You R the 1 (Marks Grant´s Re-funk´d Dub) [Blackstone Recordings]
4. L.A. Jam - R U Ready [Ame001]
5. The Sunburst Band - We Will Turn U On (BT Prime Time Edit) [SB003]
6. Cricco Castelli - La Casa Del Jazz [Soulfuric Deep]
7. Grant Nelson - Ethnicity [Swing City]
8. Rio Rhythm Band - Carnival Da casa [Boombox records]
9. Yukihiro Fukutomi - It´s Just... [Head 2 Toe]
10. Blaze featuring Palmer Brown - My Beat (Swag´s Spiritual Mix) [Black & Blue Music]
11. Jevne - Night Life [Onethirtyrecordings]
12. Oded Peled & Juho Kahilainen - Afterdam [Adrenogroov]
13. Solar House Music Presents Fresh & Low - Controls The Sound (Shawn Ward & Aruba Remix) [Elevation Recordings]
14. Vivian Greene - Emotional Rollercoaster [Jamsteady]
15. Hope Collective - Give & Let Live (Louie Vega Mix) [Rice Records]
16. Herbie Hancock - Stars [HS001GB]
17. Silver City - Another Dimension [2020 Vision]
18. Silicone Soul - Feeling Blue (Spirals Dub) [Soma]
19. Todd Terry - So Long [XM001]
20. Degrees of Motion - Celebrate (´96 White Label Mix) [Zooka Music]
21. Lenny Fontana & DJ Shorty - Chocolate Sensation (ATFC Shirts On The Podium Mix) [FFRR]
22. Ministers De-La-Funk feat. Jocelyn Brown - Believe [Defected]
23. Disco Darlings - Light Up My Love (Club Dub) [Disco Darlings]
24. King Britt presents Scuba feat Lizz Fields - Our Time [Slip ´n Slide]
25. Fuzion feat. Chris Herbert - I´m So Glad [Fuzion]
26. Delgui feat. Colonel Red - It´s Gonna Be Alright (Gerd´s 4Lux Remix) [4Lux]
27. Seymour Bits - You Must Be The Bass [Fine]
28. Charles B. - Lack Of Love [Nowadays Music]
29. DJ Mutiny - Got No Time [Funkatech]
30. Plump DJ´s - Acid Hustle [Fingerlickin]
31. Rio Rhythm Band - Carnival Da Casa (Christian J Remix) [Boombox records]
32. Lifelike & Kris Menace - Discopolis [Vulture]
33. Play Paul - Spaced Out [Crydamoure]
34. Daft Punk - Burnin´ [Virgin]
35. Angello & Ingrosso - Yeah [La Mode]
36. Jevne - Greenway (Deepgroove remix) [onethirtyrecordings]
37. Sébastien Léger - Nowhere [Intec]
38. Tomie Nevada - Maveric [Zenit]
39. Koma & Bones - Amplify [Burrito]
40. Annie - Heartbeat (Alan Braxe remix) [679 recordings]
41. Irfane feat. Outlines - Just a lil´ Loving [Sonar Collectiv]
42. Soul II Soul - Back to Life (MAW remix) [Susu]


[edit: The Sunburst Band oli unohtunut tracklististä]
Exlex

Posts: 497

#3 • • Exlex
Everybody say YEAH \\o/

Makeaa mahantäydeltä. Alkupuoliskon loppupuoliskolla tuntui hiukan että homma luisuu alamäkeen mutta jossain 100min kohdilla pumppu lähtee uudestaan käyntiin ja jaksaa painaa loppuun asti. Sopivan maukasta poljentoa sortumatta kuitenkaan totaaliseen hittiparaatihouseen.
jayel

Posts: 115

#4 • • jayel

Exlex, 6.8.2005 15:36:
Everybody say YEAH o/

Makeaa mahantäydeltä. Alkupuoliskon loppupuoliskolla tuntui hiukan että homma luisuu alamäkeen mutta jossain 100min kohdilla pumppu lähtee uudestaan käyntiin ja jaksaa painaa loppuun asti. Sopivan maukasta poljentoa sortumatta kuitenkaan totaaliseen hittiparaatihouseen.



hienoa, että joku pitää ;) Lisää kommenntteja kaivataan...
Haamu

Posts: 3,034

#5 • • Edited Haamu rekisteröitymätön
Ehkä paras kotimainen house-miksaus, mitä oon kuullut vuosiin näin ensikuuleman perusteella! Levypakin omistaja(t) on ollu ainakin hereillä viime vuodet :D

---

Edit: enpä kerennyt loppuun asti kuuntelemaan, kun jo laitoin hehkutukset. Parin tunnin loistavan setin jälkeen tyyli muuttui oleellisesti varsin tylsäksi junnaamiseksi. Mistä tällainen suunnanmuutos? Olisittepa juosseet rec-napille jo 128 minuutin kohdilla :( Tulee mieleen jokin ilta Kermassa taannoin, kun Weekid pumppasi sielun täydeltä hyvää saundia ja lopulta hääti suuren osan tanssilattialta vastaavanlaisilla valinnoilla. Junnaukset soitetaan alussa tai jossain välissä ja setti lopetetaan kunnon fiilispitoiseen vedätykseen. Tässä miksauksessa loppu olikin vähän mitä sattuu. Ei näin. Mun kelat.
pirpeli

Posts: 5,533

#6 • • Edited pirpeli
Oon kuunnellu vasta alkupuolta, ja voin sanoa, että ONNEKSI ON VENYVÄ JOHTO mun kuulokkeissa! YEAH! Jalka vipattaa ja liikkuu.Erittäin mainiota, ei liian imeliä vokaaleja. Kulkee todella kivasti eteenpäin. Tuskin maltan odottaa loppuun saakka.

Hmmmm...Saa nähä miten käy. No, se selviää.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

jayel

Posts: 115

#7 • • Edited jayel

Tontsis, 9.8.2005 15:21:
Ehkä paras kotimainen house-miksaus, mitä oon kuullut vuosiin näin ensikuuleman perusteella! Levypakin omistaja(t) on ollu ainakin hereillä viime vuodet :D

Edit: enpä kerennyt loppuun asti kuuntelemaan, kun jo laitoin hehkutukset. Parin tunnin loistavan setin jälkeen tyyli muuttui oleellisesti varsin tylsäksi junnaamiseksi. Mistä tällainen suunnanmuutos? Olisittepa juosseet rec-napille jo 128 minuutin kohdilla :( Tulee mieleen jokin ilta Kermassa taannoin, kun Weekid pumppasi sielun täydeltä hyvää saundia ja lopulta hääti meidät tanssilattialta vastaavanlaisilla valinnoilla. Junnaukset soitetaan alussa tai jossain välissä ja setti lopetetaan kunnon vedätykseen. Ei näin, ikinä. Mun kelat.



heh. :) tosiaan toi nyt vaan sattui tarttumaan nauhalle ihan basic soittelusession yhteydessä,jota ei todellakaan ole suunniteltu millään tasolla... Sitäpaitsi mun mielestä kukaan ei jaksa loputonta kolmen tunnin nousua. :) ja loppua kohti kuitenkin IMO lähdetään nostamaan aikalailla reippaalla otteella... :) toiset diggaa äidistä, toiset tyttärestä, me diggaillaan housesta breiksistä ja teknosta (joka on kuitenkin aikalailla heikosti edustettuna tässä setissä) mutta hyvä, jos alku edes miellytti?
Haamu

Posts: 3,034

#8 • • Haamu rekisteröitymätön

jayel, 9.8.2005 16:12:
heh. :) tosiaan toi nyt vaan sattui tarttumaan nauhalle ihan basic soittelusession yhteydessä,jota ei todellakaan ole suunniteltu millään tasolla...



Sinällään yhtenäineksi tämä oli saatu, ettei lähtenyt rönsyilemään miten sattuu. Taidokkaasti on pidetty hallussa, varsinkin jos samalla on kiskottu viinaa naamaan ;) Eipä ollut todellakaan tarkoitus disauttaa, kun ei tätä oltu ilmeisesti promomielessä tehtykään. Loistavahan tämä oli siltikin. Nyt vaan petyin yksinkertaisesti siihen, että se alun loistava house hävis, ku pieru saharaan ;)

Sitäpaitsi mun mielestä kukaan ei jaksa loputonta kolmen tunnin nousua. :)



Kyllä jaksaa ;)
jayel

Posts: 115

#9 • • jayel

Tontsis


Kyllä jaksaa ;)



Sehän on kiva kuulla ;) hieno homma, jos kuitenkin maistui muultakin, kuin kakkosneloselta...
Haamu

Posts: 3,034

#10 • • Haamu rekisteröitymätön

jayel, 9.8.2005 19:38:
hieno homma, jos kuitenkin maistui muultakin, kuin kakkosneloselta...



Todellakin! Johan mä aloin teitä promoomaan ;D
jayel

Posts: 115

#12 • • jayel

pirpeli, 9.8.2005 16:04:
Oon kuunnellu vasta alkupuolta, ja voin sanoa, että ONNEKSI ON VENYVÄ JOHTO mun kuulokkeissa! YEAH! Jalka vipattaa ja liikkuu.Erittäin mainiota, ei liian imeliä vokaaleja. Kulkee todella kivasti eteenpäin. Tuskin maltan odottaa loppuun saakka.

Hmmmm...Saa nähä miten käy. No, se selviää.



Mites kävi? riittikö kuulokkeiden johto? ;)
pirpeli

Posts: 5,533

#13 • • pirpeli

jayel, 10.8.2005 12:36:
---
pirpeli, 9.8.2005 16:04:
Oon kuunnellu vasta alkupuolta, ja voin sanoa, että ONNEKSI ON VENYVÄ JOHTO mun kuulokkeissa! YEAH! Jalka vipattaa ja liikkuu.Erittäin mainiota, ei liian imeliä vokaaleja. Kulkee todella kivasti eteenpäin. Tuskin maltan odottaa loppuun saakka.

Hmmmm...Saa nähä miten käy. No, se selviää.

---


Mites kävi? riittikö kuulokkeiden johto? ;)



Kävi vähän köpelösti...Iski sellanen flunssa, että korviinkin koskee. En ole saanut loppuun asti kuunnelluksi. Mutta lupaan kuunnella, ja raportoin sitten :) Toivotaan, että mainio meno kestää loppuun saakka.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Haamu

Posts: 3,034

#14 • • Haamu rekisteröitymätön

pirpeli, 10.8.2005 12:55:
Kävi vähän köpelösti...Iski sellanen flunssa, että korviinkin koskee.



Erikoista. Näin pitkien miksausten aikana voi vaikka jääkausi yllättää :)
pirpeli

Posts: 5,533

#15 • • pirpeli

Tontsis, 10.8.2005 13:24:
---
pirpeli, 10.8.2005 12:55:
Kävi vähän köpelösti...Iski sellanen flunssa, että korviinkin koskee.
---


Erikoista. Näin pitkien miksausten aikana voi vaikka jääkausi yllättää :)



Heh, joo :) Ikävää sinänsä, että en voi nyt loppuun asti kuunnella. Josko nämä kuulimet tästä herkeää koskemasta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

oZq

Posts: 153

#16 • • oZq
Onpa todellakin makeaa mahan täydeltä!!*jiihaa* IMO hakkaa vol. ykkösen milloin vaan. Sopivasti vanhaa ja uudempaakin sekaisin, tulee varmasti säilymään soittolistalla pidempäänkin.

Sisältää sellaista taloa, joka joskus pistää miettimään, että soittaako sellaista enää juuri kukaan. Itse kun olen heikkona juuri tuollaiseen Defected, Crydamoure, etc. –soundiseen houseen*sydän*. Ei tästä voi oikein pahaa sanaa lausua, onneksi karkasi käsistä tuon pituuden suhteen.
jayel

Posts: 115

#17 • • jayel

jesus, 16.8.2005 23:44:
Eiköhän tänne täydy tulla. Kiitos Kidille niistä drinksulipuista *vink*



on kyllä pakko todeta, että WTF? :DDDDDDD
Avatar
#18 • • jesus Guest

jayel, 16.8.2005 23:54:
---
jesus, 16.8.2005 23:44:
Eiköhän tänne täydy tulla. Kiitos Kidille niistä drinksulipuista *vink*

---


on kyllä pakko todeta, että WTF? :DDDDDDD


Ok, meni väärään topicciin. Sori.