Saarre - 1st promo (?)

15 posts, 1 page, 3,013 views

Saarre

Posts: 1,151

#1 • • Saarre
tjoo eli tossa illan suussa tuli noudettua uusia levyjä ja samantien hihnalautaselle, tsekid aut.
itse spottasin pari hassua pikkukämmiä ja lopussa innostuin mutta hauskaa oli *hihu*
trance

tracklist:
uutta,vanhaa,hittejä jo syntyessään.

lisätiedot - kuuntele

--
*tähti* Full hearts cant lose

Garo

Posts: 446

#2 • • Garo #jake
Kuuntelin äsken taustalla ja ainoastaan muutama vaihto pisti korvaan pienen laukkaamisen. Kivaa peruskiksua, pari levyä löytyy omastakin levylaukusta :)

- Garo *joo*
Saarre

Posts: 1,151

#3 • • Saarre
ai että ku kelpais kommentit kyllä.. seois sitä jotain harvinaista nannaa

--
*tähti* Full hearts cant lose

Billow

Posts: 107

#4 • • Billow
Lataukseen meni kommentin myöhemmin*hymy*
tom_gore

Posts: 168

#5 • • tom_gore kiksujäärä
Maistuvaa settiä. Mikäs on muuten biisi joka alkaa tuossa 21:40 paikkeilla? Voisin hankkia omaankin kokoelmaan :)
Saarre

Posts: 1,151

#6 • • Saarre

tom_gore, 18.8.2005 23:22:
Maistuvaa settiä. Mikäs on muuten biisi joka alkaa tuossa 21:40 paikkeilla? Voisin hankkia omaankin kokoelmaan :)



Jonas Steur - Castamara sikälimikäli oikein muistan näin aamutuimaan

--
*tähti* Full hearts cant lose

tom_gore

Posts: 168

#7 • • tom_gore kiksujäärä
No ei kyl... tai sitten on joku tosi outo miksaus :)
Saarre

Posts: 1,151

#8 • • Saarre
tässä zoomailin noita vaihtoja ja huomasin että on kyllä outo biitti tuossa force of gravityssä.. kuulostaa rummussa julma echo ja kuulostaa törkeeltä laukalta :<

--
*tähti* Full hearts cant lose

tom_gore

Posts: 168

#9 • • tom_gore kiksujäärä
Mutta mikä biisi se on joka alkaa 21:40? Jos se on tuo Castamara niin kuka remiksaaja? Mulla on original mix ja se on kyllä ihan eri biisin kuulonen :)
Saarre

Posts: 1,151

#12 • • Edited Saarre
täysin mahollista kyllä.. levyssä ei lue puolta ja sekä chemicalrecordsin että decksrecordsin previkat väittää kyseistä biisiä castamaraksi
eli mun moga hands down. noh mutta, ton biisin previkan takia kyseisen levyn ostin että eikai tässä mitään hävitty :)

--
*tähti* Full hearts cant lose

tom_gore

Posts: 168

#13 • • tom_gore kiksujäärä

Saarre, 21.8.2005 20:13:
täysin mahollista kyllä.. levyssä ei lue puolta ja sekä chemicalrecordsin että decksrecordsin previkat väittää kyseistä biisiä castamaraksi



Jees mulla on tosiaan audiojellystä ostettuna tuo Castamara ja se ei oo kyllä sama biisi, että joko jelly myi mulle väärän biisin tai sit tuossa setissä soi se Silent Waves :)
tom_gore

Posts: 168

#14 • • tom_gore kiksujäärä
Mutta eiköhän se ratkea kun ostaa tuon Silent Waves:nkin. Mikäs biisi setissä muuten heti sen perässä. En löytänyt infoa lyriikoidenkaan perusteella...
Saarre

Posts: 1,151

#15 • • Saarre
hyvä että selvis *vink*. ihmettelinkin kyllä jo JuSSiksen laturikeikan tracklistiäkin että en kyllävarmasti spotannut "castamaraa" eli silent wavea koska oisin kiljunut =)

--
*tähti* Full hearts cant lose