Alek Száhala - Chimaera (Paocala Trance Remix)

16 posts, 1 page, 7,710 views

GrimsouL

Posts: 468

#2 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Kaikin puolin loistava biisi ja maistuvat melodiat vaikka ei ihan omalaatuisimmasta päästä. Saundit hipoo mun korvassa täydellisyyttä (niin kuin sun biiseissä aina), ton päämelodian synan kun vaihtaisit johonkin räkäsempään niin istuis kokonaisuuteen paremmin. :D
Xelfer

Posts: 140

#3 • • Xelfer harder.fi
Chimaeran upeat melodiat toimii hienosti myös tässä versiossa. Ja toi nariseva bassline on herkkua *slurps*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

vihtakauppias

Posts: 31

#4 • • vihtakauppias *Bilehiiri*
Aivan loistava biisi *hymy* meitsi tykkää... sujuvaa musiikkia *hihu*

--
"Something bout those little Pills,
Unreal, The Thrills, They Yield, Until,
They kill a Million Brain Cells"

jjkobsson

Posts: 959

#6 • • jjkobsson
Kyllähän tämäkin toimii. Jätkä on kyllä aika kone vääntämään menevää poljentoa.

--
||jjkobsson||

Aisti

Posts: 402

#7 • • Aisti Turtiloparabellum
Jassoo! Tuossa seisoopi trance ja minä kun tykkäsin Green Fieldsistä niin kovasti että jottapa... Imuun. x)
Jazmine

Posts: 1,009

#9 • • Jazmine Pösilö
Aika hunajaa *plur*
Mut ei liikaa *vink*

--
Polcca on parasta *sydän*

Sphyxia

Posts: 3,308

#11 • • Sphyxia Maracujá!
Jestas, tämä on tosiaan HYVÄ biisi! Klassinen melodia toimii mukavasti myös tässä versiossa. Minun mielestäni myös tuo menevä bassolinja sopi ihan hyvin biisikokonaisuuteen. Ja ihanat clapsit!
Lumpy

Posts: 873

#12 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Hyvä veto. Oliks tää biisin nimi mahdollisesti kaapattu eräästä scifi-aiheisesta kirjasta/elokuvasta??
henkkat

Posts: 528

#13 • • henkkat
juupa juu. Ei mikään yllätys, loistavaa paaketta. Koneistossakin kuulemma aika iloset setit olia tempassu. Harmi kun ei päässyt paikalle...
Psychogenic

Posts: 182

#14 • • Psychogenic

Lumpy, 16.8.2005 21:29:
Hyvä veto. Oliks tää biisin nimi mahdollisesti kaapattu eräästä scifi-aiheisesta kirjasta/elokuvasta??



Tai sit se on náhuatl -kieltä. *vink*

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

Sphyxia

Posts: 3,308

#15 • • Sphyxia Maracujá!
Heh, Paocala-nimestä tuli vain mieleen vanha kunnon "Csigabiga". Siinä biisissä oli vasta energiaa! *hih*
remotion

Posts: 5,283

#16 • • Edited remotion nostatus guru
koska tulee albumi? pliis!!!

Mä haluisin ainakin jonkun vaikka yksittäis painoksen sun biisejä koska soittelen vaan cd:tä... hoituuko homma rahalla vai millä, nää on niin ihania biisejä kaikki.
Vois sanoo että suomen paras tuottaja on tässä! *iloinen*
jos DFG:ltä tulee joskus vielä matskua ulos niin siinä voi olla haastaja mutta kyllä tää on jotain aivan uskomattoman hienoa...