IHKUKIKSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

15 posts, 1 page, 4,571 views

HChemmo

Posts: 3

#1 • • Edited HChemmo
Hyvää kesää kaikille! Team Papa's toivottaa oikein hyvää ja musiikintäyteistä kesää Bilekansalle. Toivottavasti tykkäätte...

Niin ja niille jotka mainitsivat että kuultu jo niin tarkoitus ei ole ollutkaan tuoda esiin uusia biisejä vaan tehdä kiva kesälevy ihmisille vanhoista, että sellasta :)

Ja muille narisijoille niin ei tässä mitään picasso meininkiä ole yritettykään, "kannet" vain siksi että ainakin itse pidän henkilökohtaisesti siitä että on muutakin kun blankko kiekko.

Etukansi:

www.kotiposti.net/melli/morning_front.jpg


Ja itse asiaan ;) hope you'll like ..
-
www.kotiposti.net/melli/PAPAS_TRIBTE_TO_TRANCE_-_Vol1_-_Morning.mp3
GrimsouL

Posts: 468

#2 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Seassa muutamia todella helmiä biisejä joita aikanaan tullu fiilisteltyä että on pakko imuttaa. Feedbackii tulee sitte myöhemmin.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#3 • • Jussi Soro choon!
Kyllähän sitä vois edes kirjoitusvirheet poistaa niistä mp3-nimistä, ennen kuin ne kansiin heittää.
Perhonen

Posts: 17

#4 • • Perhonen
Mulle maistui *kiitoskiitos*
muutamat no jaa... mutta väliin mahtuu hyviäkin *hymy*
Juhgu

Posts: 7,921

#5 • • Edited Juhgu Virnistelijä

JussiS, 24.7.2005 21:38:
Kyllähän sitä vois edes kirjoitusvirheet poistaa niistä mp3-nimistä, ennen kuin ne kansiin heittää.



*iihhih*

Totaalisen kammottavan luotaantyöntävä otsikkokin, mutta suht hyviä biisejä. Niistäkin tosin turhan moni on jo liian monta kertaa kuultu.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

thomas

Posts: 5,618

#6 • • Edited thomas
<avautuminen>
laittakaa noi kuvat jotenkin linkiksi, ei tämmösillä nuhaletkuilla
pysty kattomaan kun pitää ootella ekana viismiljoonaavuotta
jotain hemmetin kansikuvia.
</avautuminen>
Mikcore

Posts: 914

#7 • • Mikcore Eternity has passed
Tämä oli juurikin sitä.
hemuz

Posts: 2,178

#8 • • hemuz kätevä emäntä
*sydän*
Kuulostais viel paremmalta jos ois hyvät popit himas...
La Petite

Posts: 1,160

#9 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Tää pelasti juuri mun üüber tylsän työpäiväni *iloinen*

--
Rem tene, verba seqventur

Android

Posts: 3,908

#10 • • Edited Android

JussiS, 24.7.2005 21:38:
Kyllähän sitä vois edes kirjoitusvirheet poistaa niistä mp3-nimistä, ennen kuin ne kansiin heittää.



Ei sillä että ko. genre tai miksaus itseäni mitenkään kiinnostaa, mutta takakannen kirjoitus- sekä kielioppivirheet kyllä pisti silmään. Jos nyt sentään kannetkin julkaisee niin luulisi että edes vähäsen viitsisi tarkistaa tekstin kieliopillista ulkoasua.
ezzy

Posts: 8,060

#11 • • ezzy Droid-pappa

Android, 26.7.2005 10:28:
---
JussiS, 24.7.2005 21:38:
Kyllähän sitä vois edes kirjoitusvirheet poistaa niistä mp3-nimistä, ennen kuin ne kansiin heittää.

---


Ei sillä että ko. genre tai miksaus itseäni mitenkään kiinnostaa, mutta takakannen kirjoitus- sekä kielioppivirheet kyllä pisti silmään. Jos nyt sentään kannetkin julkaisee niin luulisi että edes vähäsen viitsisi tarkistaa tekstin kieliopillista ulkoasua.



se on jpg, missä on liitettyä tekstiä ja te kutsutte niitä kansiksi? wtf. Jos se ei vaan osaa esim :)

Mainio miksaus ja mukavia biisejä. Ihkumpaakin olis voinut olla ja rapturen ois voinu jättää pois :)
keep up the good work.
Android

Posts: 3,908

#12 • • Android

ezzy, 26.7.2005 10:53:
se on jpg, missä on liitettyä tekstiä ja te kutsutte niitä kansiksi? wtf. Jos se ei vaan osaa esim :)



Okei, olkoon vaikka niin, mutta kansiksi ne on kaiketi tarkoitettu? (Lukeehan tuossa "takakansi", "sisäkansi" jne)
nethr

Posts: 763

#13 • • nethr !!
Lähti kuunteluun. Ihan mukavalta vaikuttaa *pihkassa*

--
xD

HChemmo

Posts: 3

#14 • • Edited HChemmo

Android, 26.7.2005 10:28:
---
JussiS, 24.7.2005 21:38:
Kyllähän sitä vois edes kirjoitusvirheet poistaa niistä mp3-nimistä, ennen kuin ne kansiin heittää.

---


Ei sillä että ko. genre tai miksaus itseäni mitenkään kiinnostaa, mutta takakannen kirjoitus- sekä kielioppivirheet kyllä pisti silmään. Jos nyt sentään kannetkin julkaisee niin luulisi että edes vähäsen viitsisi tarkistaa tekstin kieliopillista ulkoasua.



Sorry jos olen aiheuttanut teille unettomia öitä *vink* tuli copy pastettua lista niin en kiireessä ehtinyt tarkistaa. No mutta ongelma poistettu *iloinen* happy?

P.S. Korjatkaa jos olen väärässä mut ehkä ne kannet ei ole tälläisessä hommassa se pointti vai mitä *vink* idea olis jengille tuottaa mukava fiilistelylevy kesään eikä mitään DJ uran alotus lättyä tai promoa, vieläko jotain *iloinen*
Juhgu

Posts: 7,921

#15 • • Juhgu Virnistelijä

HChemmo, 30.7.2005 15:42:
---
Sorry jos olen aiheuttanut teille unettomia öitä *vink* tuli copy pastettua lista niin en kiireessä ehtinyt tarkistaa.



Copy pastettua mistä? *ding*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)