Introvert

37 posts, 2 pages, 14,807 views

introvert

#21 • • introvert focussed inwards to the soul
Yllä mainittu ohjelma pyörähtää käyntiin vajaan tunnin päästä klo 21.00 ja mun miksaus alkaa klo. 22.00

Virittäydy linjoille, mikäli nappaa. Mun miksauksessa kuullaan mm. Lawrencea, Slam modea, Kaitoa, Sassea ja allekirjottanutta.
introvert

#24 • • introvert focussed inwards to the soul
Allekirjoittaneen uutta tuotantoa kuullaan myös Ylexillä Tiistain Tanssi-illassa tänään puolen tunnin verran (ja nyt ihan kokonaisena kun viimeksi harmillisesti keskeytyi friskyllä :) ). Eli mun uudesta saundista kiinnostuneet virittäytykäähän taajuudelle klo.21!
Sphyxia

#25 • • Sphyxia Maracujá!
Ahaa, pitänee muistaa kuunnella. *joo*
thomas

#29 • • thomas

introvert, 20.5.2007 18:57:
Tänään mun tunnin guest mix Baltic Sessions ohjelmassa afterhours.fm nettiradiossa. Setti alkaa pyörimään noin kello 20.00, virity taajuudelle! (setti tulossa myös jakoon myöhemmin)

http://ah.fm

vaikuttaa mielenkiintoiselta !
introvert

#32 • • introvert focussed inwards to the soul
Taas tuurausta Bassoradiossa allekirjoittaneella. Soitan pari tuntia alkaen kello 20 Misc show:ssa. Luvassa paljon uutta hyvää ja varmaan omaakin tulevaa julkaistavaa matskua. Jos kiinnostaa, niin virittäydy taajuudelle 102.8 / http://basso.fi/
introvert

#33 • • introvert focussed inwards to the soul
Aloitan kuukausittaisen vierailun Proton Radiolla torstaina Tarmo Vannaksen Techtribe Essentials-ohjelmassa. Eli kuukausittain joka toisella viikolla kuullaan multa tunnin setti jossa esittelen pääosin uutta laadukasta elektronista musiikkia laajalta skaalalta. Myös omia biisejä mukaan mahtuu, ja huomisessa miksauksessa kuullaan yksi biisi tulevalta albumiltani joka julkaistaan Orlando Voornin Nightvision lafkalla (tästä tiedotan lisää kun julkaisu alkaa olla ajankohtaisempi).

Huomisen lineup on seuraavanlainen:
13.00 Tarmo Vannas
14.00 Introvert
15.00 Matthew Adams

techtribe_essentials.jpg

Linkki sivulle (oikeat tiedot päivittyvät muutaman tunnin sisällä)

http://myspace.com/introvert001
introvert

#34 • • introvert focussed inwards to the soul
Tracklist tän päivän miksaukseen:
Ada - Eve (Dj Koze Remix) [Areal]
Guy Gerber - Are You Naked? [Cocoon]
Mia - Chateau Mandourelle
Elite Force - You (Perc Dub) [Used & Abused]
Minilogue - Space [Traum Schallplatten]
Introvert - Lemon Days [CD-R]
Super Flu - She [Traum Schallplatten]
Fairmont - Flight Of The Albatross [Border Community]
Introvert - Static Rainbow [Nighvision]
Outputmessage - Sommeil [Ghostly]

Protonilta tuota voi kuunnella on demand palvelussa vielä, ja laitan luultavasti tänne miksauksen jakoon parin päivän sisällä.
introvert

#35 • • introvert focussed inwards to the soul
Ja tänään mennään taas Protonilla diipimmällä selektiolla. Klo 14.00 luvassa mun setissä mm. seuraavia artisteja: Anders Ilar, Carsten Jost, Pier Bucci, Mark August..

Tune in
¡ Previous post about a year ago !