Rewind - Uranium [breaks]

9 posts, 1 page, 2,651 views

Juhgu

Posts: 7,921

#3 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Ei kovin monimutkainen biisi, mutta väliäkös sillä kun tämä rewindin tyyli uppoaa meikäläiseen näin mielettömän hyvin. Tahtoo lisää.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#4 • • . Guest
Huippu biisi!!=) Harvoin iskee breikkibeat näin hyvin!
Juurikin sitä mistä eniten kaikessa musassa tykkään eli
yksinkertaista / hyvin tuotettua ja massiivista=)
Good work!
Meke

Posts: 2,083

#5 • • Meke GT Digital, BCN Records
Toimii... Obey kanssa varsin kiva ;)
Sooo 90´s

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

JaWa

Posts: 18

#6 • • JaWa
ihan kivaa warp brother henkistä breakbiitii kamaa. Acidit toimii aina.onko komppi tehty ite vai ootteko käyttän tos looppii?
rewind

Posts: 129

#7 • • Edited rewind
Kiitos kehuista, itse olin vähän kahden vaiheilla tämän kanssa että pistänkö edes jakoon. Ilmeisesti kannatti.

JaWa, 9.8.2005 12:11:
onko komppi tehty ite vai ootteko käyttän tos looppii?



Kaikki muu on tehty itse paitsi ihan alussa kuultava rumpuläpsytys (ja siihenkin lisätty snare, basso ja syna).
rjv

Posts: 731

#8 • • rjv neuron tuoppi kiitos
Mulle tulee tästä lähinnä mieleen vanhat pc- ja amigademot. Tosi ysärin kuulosta menoa. Hyvät soundit, mut kun tää ei oikein tarjoa mitään mielenkiintosta, vaan tää on vähintään 8 vuotta myöhässä.

Tai kyllähän tää toimintakohtaukseen vielä kävis.

Teknisesti laadukasta työtä.
xybo

Posts: 1,100

#9 • • xybo meeple!
Pakkohan se oli kuunnella kun väitettiin että on wanhaa soundia. Mutta pettymyksekseni se ei ollut sitä.. ei ainakaan ns. teknoskenellisesti. Pikemmin demo-skene musaa. Kauhea sekasotku kaikenlaisia tyylejä, menemättä mihinkään niistä kunnolla sisään. Kuulostaa pikemminkin parin 3 eri biisin laittamisesta samaan raitaan ja copy-pasteemaan luupit alusta loppun. Kiksu soundi ei oikein lähe kiksuttamaan kun ei oo varsinaisesti melodiaa, acid menee samaa tylsähkö ei funkahtavaa kuviota (ns. hakemalla haettua kauppallista patternia). Nosta ja laskua ja liian pitkät snarefilli-nostatukset ei oikein anna lisää elämää näin simppeliin biisiin. Kannattas ehkä rohkeemmin tarttua johonkin elementtiin ja vetää se loppuun asti ja jättä muut osuudet pois. Kiksuhtava meldia suoralla kompilla vois toimii paremmin. Breakbiitti omana raitanaan ja lisätyillä bassolinjoilla. Acid taas kokonaan pois kun on niin liimatun kuulonen :/

-- xybo