SPICE, Kotkan Meripäivät 30.7.2005 @ Kotka

55 posts, 3 pages, 8,679 views

mange

Posts: 1,913

#41 • • mange Terrorcraft
Tjuuh, tuli tehtyy pikainen visiitti näissä kemuissa. Paikka on aika bueno omasta mielestäni. Hyvät puitteet järkkää makeit pippaloit. Mutta niin.. olin siellä vain tunnin verran kuuntelemassa Hollen ja Radiacin settiä ja kyllähän äijät pisti hyvää musaa eetteriin. Jengiä oli sillon vielä vähän mutta kaikilla näytti olevan hyvä fiilis. Kuviakin nappasin ja ne varmaankin ehkäpä tulee tuonne Kuvat osioon tääl klubbarissa.
Mutta joo, tänne on kyl tultava uudestaan ja sitten paremmalla ajalla että voi olla koko illan mukana meiningissä. *hymy*
ETJ

Posts: 1,229

#42 • • ETJ Failed specimen
Meikäläinen saapu mestoille Tanun setin loppupuoliskolla ja viivyin sen, että kuulin Sam & Gigin. Erinomaiselta kuulosti, ei ihan meikäläisen tyylistä, mutta kyllä sen verran hyvää oli, että piti koko keikka kuunnella.

Porukkaa oli aika vähän meikäläisen saavuttua mestoille, mutta lähtiessä porukkaa alko jo jonkin verran olla.

Enskerralla voi sitten viipyä vähän kauemmin. Nyt oli vähän muuta menoa.
Jää

Posts: 336

#43 • • Jää
30.07 dj Ice @ Spice, Kotkan Meripäivät

The funk & disco shit

16-18


* intro: Space Odyssey 2001 Theme
* Aaron Neville: Hercules
* Jestofunk: Shake 'em down
* Sly Stone: Can´t nikname the truth
* Meters: Give it what you can
* Freda Payne: Unhooked generation
* Joe Tex: Loose caboose
* Stretch: Why did you do it?
* Kool & The Gang: Let's go dancing
* Carly Simon: Why
* Imagination: Just an illusion (instrumental)
* Funk Empire: Funkin in the house (stop draggin around)
* Sugarhill Gang: 8th Wonder
* Everlyn King: Only you
* Tony Lee: Reach up
* Rocker´s Reverenge: Walking on sunshine
* Gene Chandler: Get down
* Bootsy Collins: Body slam
* D-Train: You´re the one for me
* Lips Inc: Funky town
* The Temptations: Standing on the top
* Teddy Pendergrass: Only you
* Chicago: Street Player
* Narada Michael Walden: The Real thang
* The Real Thing: Can you feel the force
* Bobby Womack: Across 110th street (part 2)
* Hot Butter: Pop Corn
* Destination: Move on up
* Donna Summer: Love is in control (Finger on the trigger)

+ Shanon: Let the music play
Radiac

Posts: 671

#44 • • Edited Radiac Beach X Member


Jean Michelle (eli Pietari) palautti meikäläisen uskon kasari musaan.




mä yhdyn tähän niin täysii.. jumalauta mä olin liekeis.. hyvä disko :)
RantaPalleroinen

Posts: 512

#45 • • RantaPalleroinen
Harmi että missasin kemut. Oltiin kyl meripäivillä, mutta aivan liian *känni*ssä tajutakseni mikä maa, mikä valuutta...

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

roopsukka

Posts: 17

#46 • • roopsukka
Minä joudun nyt kyllä esittämään eriävän mielipiteen asiasta.. Musiikki oli kyllä hyvää, mutta olisi tyyliltään sopinut enemmänkin rannalla soitettavaksi. Palloiltiin paikalla suunnilleen yhteen asti, mutta lähdettiin pois kun ei kunnon biletysmusaa kuulunut. Olisi siis saanut olla vähän nopeatempoisempaa ettei nukahda.
Individual

Posts: 10,942

#47 • • Individual HYPNO!

roopsukka, 5.8.2005 17:42:
Minä joudun nyt kyllä esittämään eriävän mielipiteen asiasta.. Musiikki oli kyllä hyvää, mutta olisi tyyliltään sopinut enemmänkin rannalla soitettavaksi. Palloiltiin paikalla suunnilleen yhteen asti, mutta lähdettiin pois kun ei kunnon biletysmusaa kuulunut.



Ai niinqu polccaa vai?!!111
roopsukka

Posts: 17

#48 • • roopsukka
No mistään polkista en tiedä mut musa ei vaan ollut sellaista joka olis temmannut väkisin mukaansa.
roopsukka

Posts: 17

#49 • • roopsukka
Tahtoi enemmänkin mennä chill-outin puolelle koko bileet.
coolcat82

Posts: 771

#50 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Kukaan ei varmaankaan löytäny mun lompakkoo kortteineen päivineen mistään..? VITTU!!! Ja ilman papereita ym, esim. vingutuskortteja elämä on yllättävän hankalaa..

--
*sydän* Diamonds *sydän*

LoFi

Posts: 726

#51 • • LoFi
Hyvät kestit =) Pietari veti kyllä ässä settiä eikä arctosissakaan moittimista ollut *piis*

Ois ollu hyvä jatkaa näistä vielä kotkan seudulla das bootteihin mutta ikävästi työvuoro pukkas lauantaille..
Arctos

Posts: 634

#52 • • Arctos Vitun Insinööri!!

roopsukka, 5.8.2005 17:52:
Tahtoi enemmänkin mennä chill-outin puolelle koko bileet.



Eli polkkaa ois pitäny olla.. Eipä ollu sun ilta sitte. Ja chilliks tota ei VOI sanoa, ei mistään kohtaa. Ymmärrät sitte ku oot vähä vanhempi.. ;)

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Jää

Posts: 336

#53 • • Jää
Siihen aikaan tais olla Sam & Gigi live joo se oli hieman hillitympää, mutta erittäin hyvä keikka!
roopsukka

Posts: 17

#55 • • roopsukka
No minä nyt en tietenkään vielä niin tarkkaan näitä musatyylejä tiedä mutta rakkaani vain sanoi sitä chilliksi joten päätinpä sitten kirjoittaa senkin :D