Ei jaksa

64 posts, 4 pages, 20,848 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#61 • • Jussi Soro choon!

pululu, 2.9.2008 10:50:
Miksi ihmiset eivät osaa arvostaa toisen omaisuutta?


Siivousfirma siivoomaan koko kämppä ja lasku alivuokralaiselle. Ehkä se oppii tota kautta hiukka arvostamaan? Saat viel ite vähentää verotuksessa ton laskun.
thomas

Posts: 5,618

#62 • • thomas

pululu, 2.9.2008 10:50:
..millään pistää tätä kämppää kuntoon kesän jälkeen. Alivuokralainen on tehnyt tehtävänsä kolmen kuukauden aikana: ei puhettakaan että olisi siivonnut täällä, koirankarvoja kaikki viltit ja muut tekstiilipinnat täynnä (oon vielä allerginen, nice), tuohon pleksiseen olkkarin pöytään on tullut jotain ihme naarmuja (ihan kuin kynttilällä olisi siihen piirrelty, wot), kaikki astiat kuivauskaapissa ihan likaisia, kylppärin viemäri niin tukossa että piti isännöitsijä kutsua paikalle (onneksi tuli nopeasti ja sai sen auki) jnejne.

Miksi ihmiset eivät osaa arvostaa toisen omaisuutta?



jos se maksoi jonkun takuuvuokran niin kannattaa pidättää se ittellään noiden verukkeiden kanssa.
pululu

Posts: 1,102

#63 • • pululu .jemmutti.




jos se maksoi jonkun takuuvuokran niin kannattaa pidättää se ittellään noiden verukkeiden kanssa.



..taidan olla niin kiltti etten mitään takuuvuokraakaan ottanut. mulle oli tärkeintä että kämpän vuokra tulee maksettua kesän ajalta koska opiskelijana mulla ei ollut mahdollisuutta maksaa kahdesta asunnosta yhtä aikaa. muuten niin mukava tyttö, en millään viitsi alkaa nalkuttamaan tai pistämään laskuja perään. noh, suurin osa on jo siivottu, kyllä tämä tästä! mut kiitos kannustuksesta kuitenkin :)

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

¡ Previous post about a year ago !
peikkolapsi

Posts: 1,180

#64 • • peikkolapsi miisa the maskotti
ei jaksa olla duunissa ku ei asiat suju niinku pitäis ja kellään ei oo kivaa
ei jaksa kömpii sänkyyn unille
ei jaksa tätä talvipyöräilyy prkl
ei jaksa tehdä ruokaa
ei jaksa siivoo
ei jaksa nähä ketään

dude, where's my loma and elämä

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla