Fantazia - X [edit]

10 posts, 1 page, 4,398 views

fantazia

Posts: 329

#1 • • fantazia
Jeps... Tuli eilen pitkästä aikaa tehtyä polkkaa. Genre: ilo-polkka Bpm: 160 Versio: prev-edit :)
hard trance

lisätiedot - kuuntele
blender

Posts: 2,552

#2 • • Edited blender Arcade | KAIKU

fantazia, 17.6.2005 18:10:
ilo-polkka



*nauru* noh pitää kuunnella koht :)

__

Juu ei oo oikein mun juttu kyl, tuotanto kohillaa ja sillee mut liian juustoista omaan makuun...
Ninka

Posts: 564

#3 • • Ninka
hyvää jytkettä *jiihaa*

(oon aina niin mestari arvostelee*nauru*... ) mutta hyvä, hyvä *aplodit*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

or_neon

Posts: 598

#4 • • or_neon mr2090
Ei vittu...*eiei* ei meitsi vaan saanu tota tiedostoo auki!!*ding* Valittii jostain plugineista??*täh* Noh... ei voi mitään. Täytyy kuunnella joltain muulta koneelta!*joo*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

fantazia

Posts: 329

#5 • • fantazia

or_neon, 18.6.2005 10:36:
Ei vittu...*eiei* ei meitsi vaan saanu tota tiedostoo auki!!*ding* Valittii jostain plugineista??*täh* Noh... ei voi mitään. Täytyy kuunnella joltain muulta koneelta!*joo*



Hmm... Ihan tavallinen mp3 kyseessä eli pitäis avautua kyl winampilla ja windows media playerilläkin. *hymy* Ja Blender ja Ninka kiitos palautteista! Lisää odotellen...
GrimsouL

Posts: 468

#6 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Ihan asiallisesti toteutettu biisi (tai biisin pätkä), saundit hyvät ja miksaus tuntui olevan kohdillaan. Itse biisi ei hirveesti iskenyt, Suomalaisille ei kannata tehdä iloista musiikkia. Ehkäpä tämä saisi saksassa päin hyvän vastaanoton..

Mutta turhaan sä mun musiikkimausta välität, teet vaa sitä mistä itse tykkäät kun sulla taitoa kuitenkin on.
or_neon

Posts: 598

#7 • • or_neon mr2090
Paaks linkin toimimaan..*joo*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

fantazia

Posts: 329

#10 • • fantazia
Moi, eipä taida tätä tulla uusiks jakoon :). Mut uutta materiaalia voisin kyllä pistää lähiaikoina tännekin kuunneltavaksi. psyke/house/proge..