Seksi mainonnassa

45 posts, 3 pages, 12,400 views

Jago

Posts: 4,039

#41 • • Jago un-trained monkee

Avernian, 31.3.2007 19:35:
Ei seksissä ja/tai paljaissa vartaloissa ole mitään vikaa, mutta joku disclaimer, joka kertoo että ne mallit eivät ole keskivertoihmisiä ja photoshoppiakin käytetty, olisi tarpeen.


miks niiden pitäis olla keskivertoihmisiä? ei kukaan haluu kattoo esim keskivertohienoa taidettakaan tai mitään muutakaan joka on neutraalin tai tylsän ja tavallisen näköstä.

syömishäiriöt on mielenterveysongelmia, en usko että niitä auttaisi vaikka mainoksissa näytettäisiin mitä.
proana-liikkeiden sivuilla sitäpaitsi ihannoidaan paljon pienempiä malleja kuin mitä mainoksissakaan nähdään

besides lehdissä on niin xl, normi, isot ja mallikokoset ihmiset ja mallit

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Waakku

Posts: 158

#42 • • Waakku


bikinien mainostuksessa bikineissä olevan naisen näyttäminen on ok, mutta mutta osasssa mainoksista on vaan alaston nainen ja oikeeseen alakulmaan lytätään merkkinä vaikka "liity armeijaan", "muista vaihtaa talvirenkaat" tai muuta vastaavaa

JA VOIS PERKELE JOSKUS LAITTAA NIIHIN VÄHÄPUKEISIA MIEHIÄKIN*grr*



Mun mielestä bikinit on kuitenkin enempi naisten juttu, kuin miesten. *nauru*

Voi olla että en ole vain tarpeeksi avarakatseinen tässä asiassa.

--
- ? -

Avernian

Posts: 7,451

#43 • • Avernian Kerettiläinen

Jago, 1.4.2007 00:25:
miks niiden pitäis olla keskivertoihmisiä?--



Sanoinko mä, että niiden pitäisi olla keskivertoihmisiä?

Viittasin vaan siihen, että ihan oikeasti ne aiheuttavat pahaa oloa monelle tytölle.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

itis

Posts: 2,518

#44 • • itis Morning Star

Avernian, 1.4.2007 04:53:
---
Jago, 1.4.2007 00:25:
miks niiden pitäis olla keskivertoihmisiä?--
---


Sanoinko mä, että niiden pitäisi olla keskivertoihmisiä?

Viittasin vaan siihen, että ihan oikeasti ne aiheuttavat pahaa oloa monelle tytölle.



Olisko mitään mahdollisuuksia että se paha olo niillä tytöillä on lähtöisin muualta? Jos ajatellaan että vääristynyt minäkuva (mä en tiedä, luulen) johtuisi vaikkapa ympärillä olevien ihmisten käyttäytymisestä/reaktioista jotka eivät suoranaisesti edes välttämättä liity ulkonäköön. i.e. epävarmuus luo mielentilan joka pikkuhiljaa muuttuu sairaalloiseksi...

Tuosta vinkkelistä mainokset joissa on "oikeanlaisia" ihmisiä tarjoavat näennäisesti "ratkaisua" epävarmuuteen joka on seurausta jostain ihan muusta. Tämän ratkaisun fanaattinen toteuttaminen saattaa saada ihmisissä sairaalloisia ilmentymiä. Niin kuin mikä tahansa mania. -ihmisen parhaita puolustusmekanismeja on mun mielestä korvaus -eli kun joku asia mättää, sen tilalle otetaan toinen. Silloin kun tämä menee liian pitkälle, siitä tulee mielisairaus.

voin sitten olla kuvitelmineni ihan metsässäkin, kunhan leikin ajatuksilla...

Lisätään tähän sitten vaikkapa ajatusleikki niistä ihmisistä, jotka korvaavat jonkun osan elämästään sillä, että heitä ärsyttää tietynlainen mainonta ja he näkevät vaivaa siitä kommentoimiseen. missä kohtaa siitä tulee sairaalloista?

Juu, tämä on kärjistämistä, ei se tietenkään noin yksinkertaista ole eikä välttämättä edes noin, mutta ehkä joku näkee jotain pointtia mun aivopierussa...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

blueangel

Posts: 328

#45 • • blueangel
Tästä aiheesta pitäis tehdä opinnäytetyö, kunhan vaan sais alotettua...*poks*