JOSÉ PADILLA 10.7.2005 @ Helsinki

75 posts, 4 pages, 11,569 views

pyralid

#61 • • pyralid
Oli mun mielestä hyvä kesäillan setti. Oli hauska bilettää, vaikka tulikin lähdettyä prätkällä ja selvin päin. Oli kylläkin hyvä valinta nimittäin tuli biletettyä ihan kunnolla ja hiki lensi *plur*...oli todella hauskaa. Hyvä lopetus pitkälle viikonlopulle.
Ja erityiskiitos kaikille hymyssä suin bilettäneille porukoille...
tuuls

#62 • • tuuls
Padilla oli kyl pettymys, mutta silti oli hauskaa - tuli tanssattua ja imailtua ihan sopivasti. mukava päätös tapahtumarikkaalle viikonlopulle *joo*

...mä en ole ikinä ymmärtänyt joidenkin miesten perseennäyttämisviettiä, enkä ymmärtänyt sitä myöskään Kaivon terassilla. hohhoijaa... *dissaa*
anton fine

#63 • • anton fine myspace.com/finethedj
huh, pitkäst aikaa oikein hyvät pileet!

HooCee Pasila ei tekniikalla loistanut mutta musiikki oli NICE!

Ja hitto että hävetti kun kukaan ei tunnistanu Jorin piisia kun Pasila soitti "All i See is Shadows":in... häpee suomalaiset, häpee..
mureena

#65 • • mureena suppa greg numbah wan

- Asiakaskunta super-turisteja (lue: kerava-menoa)
- Järjestysmiehet (hlökunta) eivät puuttuneet häiriköiviin ja riitaahaastaviin kalsareissa ördääviin peeloihin, vaikka siitä käytiin heille sanomassa (vastaus oli: "ai toi vai, no sen on vanhaa henkilökuntaa. heh heh.")

word. ***** mihin urpoihin törmäs välillä, onneks ne ei viihtyny lattialla
moskiitto

#66 • • moskiitto moska
iso kiitos unity ja misc bosselle, padillan tuominen oli tosiaan kulttuuriteko suomen bilekansalle.
itse vanhus ei mitenkään kolahtanut enää niinkuin sillon joskus ennen;) mutta hei, noissa biiseissä oli kuitenkin se menneisyyden maku sillon kun vielä itsekkin asusti espanjassa ja saarilla;)

ILTA OLI KUITENKIN täytetty tutuilla ja hyvällä fiiliksellä.
kiitos kaikille mukana olleilla.

--
just, share it...

nethr

#67 • • nethr !!

juGis, 12.7.2005 03:08:
* Not my cup of tea.

juGiksen kanssa samoilla linjoilla. Ihan mukavaa settiä tuli sedältä välillä, mutta biisit pomppi puolelta toisella ja itsekin piti tehdä sitten samaa terassin ja lattian välillä. Kummallisia akrobaattitemppuja jengi harrasteli lattialla *ding* = kunnon Sirkus Urvelo oli käynnissä tuon tuostakin. Ja ihmeen paljon lasinsirpaleita lattialla, mutta eipä tuo minua haitannut - ehkä enemmän niitä tytsyjä jotka rantasläbäreillä tanssahteli siellä - toivottavasti ei tullu pipi jalkaan. Ehkä vuoden parhain idis on jättää tyhjä lasi viereen lattialle kun "mä käyn ihan just viemäs sen veke"...

Kävin muuten ensimmäistä (ja viimeistä?) kertaa uudistuneella Kaivohuoneella. Oli kyllä muuttunut edukseen, mutta palvelu oli ihan tönkköä. No, mitäpä tuosta kun Suomessa ollaan. Hauska päätös loistavalle viikonlopulle. Niin, ja nyt olis jo seuraava edessä *jiihaa*

--
xD

random

#68 • • random
Padillan setti oli biisivalintojen ja miksauksen suhteen aivan perseestä. Harvoin oon kuullu noin huonoa esitystä. Myös kaivon hintataso (esim. kokis 3,80eur) pitää huolen siitä ettei jano lähde millään juomalla :D

Oli kiva nähdä pari tuttua pitkästä aikaa, joten kekkereistä jäi kuitenkin ihan ok maku.
discopöllö

#70 • • discopöllö Bijou
Puitteet on kyllä upeat, mutta jengi näyttää vähän ryytyneeltä, voisiko se johtua siitä että on sunnuntai *ding*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

Mark

#71 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

discopöllö, 20.7.2005 11:30:
Puitteet on kyllä upeat, mutta jengi näyttää vähän ryytyneeltä, voisiko se johtua siitä että on sunnuntai *ding*

esim siitä et kaikilla taitaa olla takana jo joko unity tai konemetsä? *ding* kai siin jo saa ittensä aika piippuun su iltaan mennes..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#72 • • ville olen oikeasti ujo

No esim meillä oli takana 16h unityssä, erittäin heikot yöunet ja vielä heikompi olo :)

Kun tohon lisää todella kuuman ilman (taitaa muuten olla ehkä jopa lämpimin päivä, mukavat 28 astettaa varjossa), niin ymmärrettävästi monet ei näytä täysin suihkunraikkailta :)

Mut bileet oli kyllä mitä mainoimmat
nethr

#73 • • nethr !!

ville, 20.7.2005 11:24:
Viikon mökkireissun ja parannetun krapulan jälkeen ne kuvat

Oli taasen hienoja kuvia *joo* Kemut näyttivät noissa siistimmiltä kuin mitä itse koki silloin paikanpäällä *ding* No, me tosiaan saavuttiin paikalle aika myöhään jolloin tupaan oli varmaankin lapannut seduxvippizkeravadözäz ym sirkusporukkaa...

--
xD

vaavu

#74 • • vaavu vara-vana

Ei pidä ajatella, että ne mun pari nukkumis/silmätpuolitangossa-kuvaa edustaa kaikkia paikalla olleita. ;)

Oli siellä tanssilattialla hyvinkin energinen meininki siihen nähden, että useimmilla oli takana pitempi viikonloppu bileissä.
discopöllö

#75 • • discopöllö Bijou

vaavu, 20.7.2005 12:42:
---

---

Ei pidä ajatella, että ne mun pari nukkumis/silmätpuolitangossa-kuvaa edustaa kaikkia paikalla olleita. ;)

Oli siellä tanssilattialla hyvinkin energinen meininki siihen nähden, että useimmilla oli takana pitempi viikonloppu bileissä.

Mun mielestä sä olit kyllä ihan edustavimmasta päästä!

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.