Grimsoul - Pohjantuulessa

12 posts, 1 page, 4,536 views

GrimsouL

Posts: 468

#1 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Yritinpä sitten kesäfiiliksissä tehdä oikein rennon ja kesäisen juusto trance biisin mutta lopputulos olikin sitten aivan jotain muuta. Noh, mihinkäs tiikeri karvoistaan pääsee (eiku?).

Kaipa tätäkin voi biitsillä kuunnella. *niinvarmaajoo*
hard trance

lisätiedot - kuuntele
Orfeus

Posts: 5,872

#2 • • Orfeus
Meitsin makuun jälleen kerran! Sopiva tempo ja melodiat toimii itselle hyvin! Soittoon pääsee varmasti!
Avatar
#3 • • . Guest
Oho kun oli mainio biisi!! Tosi tiukka pomppu bassline mikä
ei aina sovi tän tyyliseen mutta tähän istuu tosi hyvin!
Hyvän kuuloiset nuo kellopadit. Melodia oli hyvä muttei
tarjonnut sinäns mitään uutta vaan oli genrensä
perus tyyliä. Miksaus ja soundit kiitettävää tasoa!=)
Liqued

Posts: 187

#4 • • Liqued CyberHemuli
Wou! Mahtava biisi.. Jäbä kyllä osaa tehdä musiikkia :P *joo*

--
Spin!

Jinkso

Posts: 1,209

#6 • • Jinkso FINRG
Erinomainen biisi, pidin lähes yhtä paljon kuin sun muista tuotoksista, jotka sitten onkin parasta saundia Suomessa. Muutama prosentti pitchiä lisää, niin maistuu vielä paremmin!

*sydän*
Damien

Posts: 2,882

#7 • • Damien [tr3ox]
Ihan jeesjyystöö tällaisenaan.

Tosta ois saanu hyvän xcabs tyylisen hardtranan, kun oisit keskittynyt siihen ekaan nopeeseen meloon, tehny siihen 2.50 kohdassa variaatiot ja tunnelmat. Pitäny nousun ja jatkanu siitä. Nyt ne lopun juustokuviot rupes oksettaa, kun alku oli taas "fresh:ä" soundia korville ja siitä mentiin jyystöön. Tolla ekalla nopeella melolla ois tosi kiva leikkiä, inspas meinaan aika kovaa.
GrimsouL

Posts: 468

#8 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

Damien, 29.5.2005 20:31:
Ihan jeesjyystöö tällaisenaan.

Tosta ois saanu hyvän xcabs tyylisen hardtranan, kun oisit keskittynyt siihen ekaan nopeeseen meloon, tehny siihen 2.50 kohdassa variaatiot ja tunnelmat. Pitäny nousun ja jatkanu siitä. Nyt ne lopun juustokuviot rupes oksettaa, kun alku oli taas "fresh:ä" soundia korville ja siitä mentiin jyystöön. Tolla ekalla nopeella melolla ois tosi kiva leikkiä, inspas meinaan aika kovaa.



Joo biisihän lähti rakentumaan siihin about 4 min kohilla alkavan "jyystön" ympärille. Sen alkupään melodian oli tarkoitus lämmitellä vaan itse päämeloa varten.

Mutta kiitokset kaikille palautteesta!!
Damien

Posts: 2,882

#9 • • Damien [tr3ox]

migizz, Sen alkupään melodian oli tarkoitus lämmitellä vaan itse päämeloa varten.



Totta kai ymmärsin että asia on näin, en ole tyhmä. Se mikä rupes pännii oli ekan melon potentiaali, vrt. suht basic Juustokiksu-päämeloon, mikä menetettiin nyt kokonaan. Tää ongelmahan on siis vain mun korvien välissä ja tuskin häiritsee 99% tänkään foorumin kuuntelijoista, mutta pointtini pitäis olla suht selkee.
efo

Posts: 1,908

#10 • • efo Laserpoint
On kyl äärimmäisen jees ralli. Ihan mukavaa kuunnella tällästäkin soundia väilillä.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

tommi_a_kuukkanen

Posts: 33

#11 • • tommi_a_kuukkanen Too weird to live, too rare to die.
Jesh, bassolinja on tosi kiva. Miksaus muutoinkin meikäläisen korviin kadehdittavan puhdasta.

Tosta päämelodiasta olis pienellä funtsimisella (kenties kokonaan toisenkaltaisella lähestymisellä?) saanu biisin muuhun sisältöön paremmin istuvan.

Sävy on iloinen, joo...siis kun kerran sitä haitkin...mut itse olisin kaivannut sulta synkempää, eihän se kesäntulo sitä tarkoita että tässä pitäisi ryhtyä hymyilemään! *kivatsulle*

--
-Isä, kuinka sain alkuni?
-Rakas poikani, me jauhoimme sinut pavuista.
-Pavuista?
-Ruskeista kahvipavuista.
-Sattuiko se?
-Olit hiirenhiljaa.

AiDoN

Posts: 255

#12 • • AiDoN elukka
^ nii Mikko! ei ruveta mitään pehmoilemaan*hih* oon kyl antanu jo sulle palautetta livenä... Mutjoo...69:nen kuuntelukerran jälkeen pitää sanoo taas et on kyl mui bueno *plur*

--
*pahis*