Mr. Elektro

8 posts, 1 page, 3,561 views

homppa

Posts: 731

#3 • • homppa
kommentoin :) tuntuu muuten kaikilla ihmeellisesti ohjautuvan - kun on mikseriin linkittänyt - suoraan tonne artisti sivulle, ei mitään kyl haittaa, itsekin huomasin vaan saman
CM

Posts: 1,507

#4 • • CM
Alku erinomainen. Sit tulee se kitara, joka ei sovi tohon yhtään mitenkään perin :)
Liian mikkihiiri ja hessu hopo goes piknik. Hyvin muuten tuoteltu kyl. Ehkä vähän puhkikulutettua soundia
gerry

Posts: 979

#5 • • Edited gerry
Jätkä vähentänyt trollausta niin laatu hiukan noussut:P Hyvä,hyvä...

Itse biisi oli... erikoinen... Uskon et ajaa asiansa omassa generessä. En mä tarkemmin osaa kommentoitaa....

--
by B.C.S

dB

Posts: 1,315

#6 • • dB Digital Beat Music

CM, 23.6.2005 11:58:
Alku erinomainen. Sit tulee se kitara, joka ei sovi tohon yhtään mitenkään perin :)
Liian mikkihiiri ja hessu hopo goes piknik. Hyvin muuten tuoteltu kyl. Ehkä vähän puhkikulutettua soundia


Kiitos kommenteista.
Mää oonki tämmönen sample juustoilija :D
dB

Posts: 1,315

#7 • • dB Digital Beat Music

gerry, 23.6.2005 14:49:
Jätkä vähentänyt trollausta niin laatu hiukan noussut:P Hyvä,hyvä...

Itse biisi oli... erikoinen... Uskon et ajaa asiansa omassa generessä. En mä tarkemmin osaa kommentoitaa....


Juu, pitänee unohtaa turhat trollailut ja keskittyä musan tekoon.
Tämä onkin hieman kokeellisempaa matskua mitä yleensä teen.
dB

Posts: 1,315

#8 • • dB Digital Beat Music

homppa, 22.6.2005 13:14:
kommentoin :) tuntuu muuten kaikilla ihmeellisesti ohjautuvan - kun on mikseriin linkittänyt - suoraan tonne artisti sivulle, ei mitään kyl haittaa, itsekin huomasin vaan saman


Saattaa olla tarkotuksellista että suoraa linkkiä (deep linking) ei mikseri.net hyväksy?