Aneka - Japanese Boy (Henkka K Remix)

14 posts, 1 page, 3,932 views

tumpsi

Posts: 2,553

#2 • • tumpsi rekisteröitymätön
Joo-o, alkuperäinen pieksee 1618 - 0.
Alapäätä vitusti liikaa, ja muutenki vitun karsee.
Esim. kicki on perseestä. Ja kaikki muu.
Sori nyt :(
Chantola

Posts: 769

#3 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai

tumpsi, 17.5.2005 09:49:
Joo-o, alkuperäinen pieksee 1618 - 0.
Alapäätä vitusti liikaa, ja muutenki vitun karsee.
Esim. kicki on perseestä. Ja kaikki muu.
Sori nyt :(



joo. mä en nyt oikeen ymmärtäny tota et alapäätä liikaa...kyl varmaan jos vahvarin asetukset on aina et bassot täysillä..mun kajareista kuunneltuna ainakin tasot on ihan kohdillaan jne. harmin paikka...lisää kommentteja kaivataan
Kolera

Posts: 4,256

#4 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
teh prefection!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Mio

Posts: 1,010

#5 • • Mio
kuuntelin mielenkiinnosta..ei ollu mun juttuu..tuli ehkä vähä häiriintyny olo..mut kaikelle musalle on aikansa ja paikkansa ja en oo mikää tuottaja joten en osaa siihen puoleen kommentoida, mut mulle ois pudonnu ehkä vähä toisenlainen tavara...
tumpsi

Posts: 2,553

#6 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

henkka k, 17.5.2005 10:05:
joo. mä en nyt oikeen ymmärtäny tota et alapäätä liikaa...


Niin, se tarkottaa sitä että alapäätä on liikaa.
Bassoo jne... Tiäks niinq?


kyl varmaan jos vahvarin asetukset on aina et bassot täysillä..


Että päätit alkaa vittuileen vielä lisäkommenttien toivossa?
Nollas kaikki tasot, jos se nyt sua kiinnostaa.


mun kajareista kuunneltuna ainakin tasot on ihan kohdillaan jne.


Tulee etäisesti mieleen muuan topikki, tai oikeestaan muutamakin..
"Teil on niin paskat kamat et tää ei toimi niis, hankkikaa paremmat ja tulkaa sit kuunteleen mun piisii!!111!..."

Ja lisää biisistä, tossa ei mielestäni oo aineksia juuri mihinkään, rakenteellisesti ja tuotannollisesti täyttä paskaa imo.

Mutta kuuntelenpa vielä kerran josko sais oikeen analyysin aikaan.

edit: Siis oikeesti, nyt poika takas sorvin ääreen...
bad loop

Posts: 108

#7 • • bad loop .idm setä
lueskelin näitä kommentteja niin oli pakko kuunnella mistä oikeen on kyse.
en voi miksauksesta sanoa mitään ku kuuntelin sellasilla korvatulpilla mutta mitä rakenteeseen ja muutenkin kokonaisuuteen niin viisu oli aika lattea ja eipä siinä tapahtunut oikeastaan mitään. bassolinja oli huono ja orkkiksesta biisistä nuo samplet "referenssit" oli tylsiä. loppujenlopuks tää biisi ei vaan mee mihinkään suuntaan.

en tiedä kuinka paljon tuo nyt auttaa mutta ehkä ensikerralla onnistaa paremmin ?
serotonot

Posts: 3,137

#8 • • serotonot Paul Easy

henkka k, 17.5.2005 10:05:
joo. mä en nyt oikeen ymmärtäny tota et alapäätä liikaa...kyl varmaan jos vahvarin asetukset on aina et bassot täysillä..mun kajareista kuunneltuna ainakin tasot on ihan kohdillaan jne. harmin paikka...lisää kommentteja kaivataan



Siis ei sitä alapäätä sillee suhtees oo liikaa, nii et se särkis, mut se on iha reisille miksattu. syö kaiken altaan. Ja ei, ei sillee siistin electromaisesti mitä täs o ilmeisesti yritetty.

Ihan kokonaan en saanu kuunneltua. 3 min kohdalta hypin eteenpäin kun koko biisissä ei tapahtunut mitään..

Kuulosti lähinnä joltain tasohyppelyninjapelin taustamusiikilta johon on lyöty liian kovalla oleva basso päälle.
rjv

Posts: 731

#9 • • rjv neuron tuoppi kiitos
toi "bassokuvio" on ehkä hirveintä mitä maailmassa on ikinä tehty, varsinkin kun tossa on kaks bassojuttua päällekkäin, jotka on vielä epävireessä keskenään. tulos on siis jotain todella kivaa keskiääni- ja bassopuuroa.

parasta tässä on noi alkuperäsen biisin samplet, jotka tosin ei tuntunu välillä ees menevän biitin kanssa ihan tahdissa.

mut jos vaikka ens kerralla pistäisit kunnolla ajatusta siihen miten biisi etenee ja miltä se kuulostaa, nyt on vähän sellanen fiilis että tähän ois lätkitty vaan elementtejä päälle ja pois miettimättä että miltä ne kuulostaa keskenään ja miten se vaikuttaa biisin yleiseen toimivuuteen.

että tosiaan takasin sorvin ääreen, ens kerralla paremmin sit, ok?
itis

Posts: 2,518

#10 • • itis Morning Star
UH-huh... aika tauhkaa... mitään ei tapahdu, tuhnubasso (kuulostaa lähinnä väsähtäneeltä) ja rutina joka kuulostaa ihmeen rikkinäiseltä.. näiin siis Kossin kuulokkeilla. En taida kyl tykkää tosta biisistäkään mistä toi on muokattu.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Marchand

Posts: 201

#11 • • Marchand
Ei toiminut meitsille sitten yhtään *eiei*
Jos annetaan hyvin biisien olla rauhassa
eikä tehdä niistä huonoja remixejä.
Ei millään pahalla. *nauru*
kuolo

Posts: 90

#12 • • kuolo elo
joskus kun miksaa pelkillä kuulokkeilla tulee outoa jälkeä kun sen sitten kuuntelee stereo kaiuttimista jotka on yhdistetty vaikka nurinpäin..

--
18 and life to go
and counting..

GrimsouL

Posts: 468

#13 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

kuolo, 23.5.2005 13:46:
joskus kun miksaa pelkillä kuulokkeilla tulee outoa jälkeä kun sen sitten kuuntelee stereo kaiuttimista jotka on yhdistetty vaikka nurinpäin..



Siis täh? Eli left --> right ja toisinpäin vai vaiheet käännetty vai skobet käännetty. Ja miten se kuulokkeilla miksaus täh wtf? Ei mun pieni herne korvien välissä nyt leikkaa..
JayFish

Posts: 36

#14 • • JayFish
Jaahas... Onkos biisi nyt poistettu tai jotain, kun ei donaus toimi?

joskus kun miksaa pelkillä kuulokkeilla tulee outoa jälkeä kun sen sitten kuuntelee stereo kaiuttimista jotka on yhdistetty vaikka nurinpäin..



Kyllä nyt on pakko sanoa, et vika on joko luureissa tai sitten miksaajassa.

Luureista pakko pistää offtopic: vaikkei hyvään lopputulokseen ihan paskoilla luureilla pääsekään, niin ei se mitään sikakalliitakaan vaadi. Tunne laitteistosi on avain onnistuneeseen miksaukseen pätee myös luureihin.