M: Stanton STR8-30 suoraveto levari

8 posts, 1 page, 2,480 views

Funktion

Posts: 1,720

#1 • • Edited Funktion over 9000
Elikäs.. Myyn varastosta pois kyseisenlaisen vermeen..
Vääntää kun mummo suossa! (not) *lmao*
Eli ei tätä soitteluun kannata ees harkita tätä vehjettä mutta jos joku sattuu tarvimaan kuunteluun hyvän perusvehkeen niin tässä olsi sellainen.

Vehje sijaitsee Tampereella, eli nouto tai postitus. Tietysti ostaja maksaa postikulut! *vink*

Hintapyyntö 120e, paitsi jos joku haluaa maksaa enemmän.. ostotarjouksia privana..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Jinkso

Posts: 1,209

#2 • • Edited Jinkso FINRG
Vääntö ei taida riittää soitteluun?

Hintaa kun tuot alaspäin, niin pois voisin ostaa.
Funktion

Posts: 1,720

#3 • • Funktion over 9000

Jinkso, 10.5.2005 16:42:
Vääntö ei taida riittää soitteluun?

Hintaa kun tuot alaspäin, niin pois voisin ostaa.



Joo tai kyllä sillä soittelee aluks mutta sitten jossain kohtaa kun homma sujuu paremmin huomaa että tarttee parempaa vääntöö ja tarkkuutta.. Toi maksaa uutena Ljudiassa 180e muistaakseni, ja tolla on soittotunteja kertyny alle 20 eli ei toi oo siinä mielessä paha hinta..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Femi

Posts: 651

#4 • • Femi
En oo ostamassa, mutta pakko vaan kommentoida kun itelläkin sattumoisin on ollut kyseinen levari käytössä. Tais olla halvimpia, mitä oli tarjolla kun ostin sen. Hyvinhän se toimii juu, mutta kuunteluun vaan suosittelen. Ei ole paha hinta ollenkaan, myin omani pois 200 ekeen *pahis*
Funktion

Posts: 1,720

#5 • • Funktion over 9000
Jeeh, pomps ja hinta tippui 80e:hen.. Ja muistakaa, tällä ei tee muuta kun kuuntelee.. Stanton 500B äänirasia kaupan päälle... Tarjoukset privana..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Khraon

Posts: 28

#6 • • Edited Khraon

Funktion, 14.7.2005 17:42:
Jeeh, pomps ja hinta tippui 80e:hen.. Ja muistakaa, tällä ei tee muuta kun kuuntelee.. Stanton 500B äänirasia kaupan päälle... Tarjoukset privana..





Ok!!Meitsi olis kiinnostunu tohon hintaan!!Missä päin olet...ja täs on pieni mutta koska ehkä tulossa muutto ensviikol..mut sitä suuremmal syyl tarviin sitä harjoittelu levaria... Mun maili on [email protected] pistä jotain jos natsaa!
reinoh

Posts: 818

#7 • • reinoh
Onkos tämä nyt menny? vois kiinostaa tuommonen soitin...
supertony

Posts: 897

#8 • • supertony Code Red

Funktion, 14.7.2005 17:42:
Jeeh, pomps ja hinta tippui 80e:hen.. Ja muistakaa, tällä ei tee muuta kun kuuntelee.. Stanton 500B äänirasia kaupan päälle... Tarjoukset privana..

Sait privaa!

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...