Metsään Mikkelissä?!

15 posts, 1 page, 5,411 views

quindas

Posts: 5

#1 • • quindas
Heräsi suuri ajatus pienessä päässäni *ding* yksi aurinkoinen päivä: metsäpippaloiden mahdollisuus Mikkelissä!? *jiihaa* Ajattelin hetken asiaa, kyselin hieman ja totesin itsekseni: "Kyllä, sehän olisi vallan mukavaa!" Eli siis kuinka paljon asiasta innostuneita löytyisi Mikkelistä ja lähialueelta järjestämään tapahtuma?! Pitäisi löytää paikka, laitteet (generaattorista lähtien aina kaiuttimiiin, soittimiin kuin mahdollisiin UV-valoihin), soittajat ja innokkaat paikan "koristelijat". Tietystihän on myös tämä kamalaakin kamalampi rahapuoli eli ketkä olisivat halukkaita/kykeneviä osallistumaan rahalliseen puoleen?

Ihan näin aluksi kyselen mielenkiinnosta, mutta jos innokkaita löytyy enemmänkin, toteutus ei ole isossa porukassa niin hankalaa.*nauru*
blender

Posts: 2,552

#2 • • blender Arcade | KAIKU
Oisin kiinnostunut kyl tulemaan, jos löytyis hyvä paikka... viime kesänä tuli käytyyn elixirian metsäbileis (2nd anniversary) ja vaikka ne olikin landella niin porukkaa oli kivasti, täytyy vaan todeta harmikseni etten pääse auttamaan ainakaan järjestelyissä. :(
serotonot

Posts: 3,137

#3 • • Edited serotonot Paul Easy
Jos sattuu vapaa viikonloppu niin mä voin kyllä lähteä soittelemaan ja tarvittaessa ehkä rakentelemaankin.

Rahallisesti ei tän sivarin takia ole oikein mahdollisuuksia osallistua.

Agregaatin vuokra on joku 50e->
kantsii metskaa rakentajain konevuokraamot.

Muiden kamojen vuokrahinta riippuu pitkälti suhteista...

Jos joku mietityttää ni jeesiä voi kysyä. Muutamia metsätsembaloita ollu pystyttelemässä elämäni aikana.
kirsch

Posts: 267

#4 • • kirsch kyny hippi
Joojoo, kuulostaa hyvältä!
Täältä JKL:stä löytyy ainakin sievoinen kasa alkuperäisiä Mikkeliläisiä mönkiäisiä, jotka *sydän* metsäkemut. (en tosin minä, pois minusta kaikki savolaisuus!*iloinen*)
Vois herätellä ajatusta..
domi

Posts: 7,069

#5 • • domi Työn sankari.
Juu, mukana ollaan kyllä vaikka järjestelyissä, jos sattuu tosiaan vapaa viikonloppu. Soittimia ja tuollaisia varmaan Mikkelistä löytyy, ihan tarpeeksi, mutta tuo generaattori tosiaan. Rakentajain konevuokraamosta kantsii kysyä ja sitten siitä rautakaupasta(en muista nimeä) vastapäätä Savonlinjan varikkoa *nauru*

Sopivaa metsää varmaan löytyy Otavan suunnalta esim. Susiniemestä, ellen kauheen väärin muista :D
Translucide

Posts: 48

#6 • • Translucide La fêtarde d'aurore
Hauska ajatus! Tarvikkeita ei kyl löydy, mut osallistua voisin ilomielin, jos ajankohta sopii!
Unik

Posts: 4,117

#7 • • Unik
Aikoinaan olisko ollut vuosi 1993 tai 1994 niin järjestettiin Mikkelissä Kaihun uimarannan lähellä olevassa metsässä olleessa isossa soramontussa juhannusbileet. Bileet tais alkaa pe iltapäivällä ja loppua joskus lauantaina aamuyöllä. *hymy*
Unik

Posts: 4,117

#8 • • Unik
Tai sit olen vaan nuorena aloittanut *vink*
Wyvern

Posts: 52

#9 • • Edited Wyvern
Mielenkiintoinen idea... itsekin taidan mikkelissä mädäntyä suurimman osan kesästä. Olen siis oman rajallisen aikani puitteissa mukana tälläisessä. Laitteita mikkelistä kyllä löytyy riittävästi. Itse ainakin voin olla niiden hoitamisessa mukana ja miksen soittelemassakin. Joku vois alkaa pää vastuuseen asiassa ja aletaan säätään hommaa pystyyn. Sovittais vaikka mikkelissä olevien kesken joku live miitti ideointia varten.

--
Club U

TuomasJ

Posts: 106

#10 • • TuomasJ
kyseinen ajatus pyörinyt itsellänäkin mielessä... Ei suinkaan paskempi idea :) Kyllä mukana ollaan kuhan sattuuvaan sopiva viikonloppu...
Optik

Posts: 1,691

#11 • • Optik Piikkisika/Outopallo

U n i k, 10.5.2005 21:13:
Aikoinaan olisko ollut vuosi 1993 tai 1994 niin järjestettiin Mikkelissä Kaihun uimarannan lähellä olevassa metsässä olleessa isossa soramontussa juhannusbileet. Bileet tais alkaa pe iltapäivällä ja loppua joskus lauantaina aamuyöllä. *hymy*



Tulipa oltua noissakin kemuissa... Nimi oli Flora & Fauna ja vuosi taisi olla 1994 *joo*

Flaikku oli tehty tooosi UG-meiningillä semmoselle ihmeen leivinpaperille ja siinä ei ollu mitään muuta ku kartanpala ja häppeningin nimi *nauru*

Taitaa löytyä vielä jostain omista kokoelmista *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

ilmari

Posts: 124

#12 • • ilmari NightFreak
enpä tiedä millä asteella ideointi on, vai onko laitettu jäihin kokonaan, vai bileet pidetty jo.

itse ainakin osan kesää mikkeilissä vietän ja voisin kuvitella itseni mukaan jopa järkkäilemään jotain, jos vaan aika osuu kohdalle....

mut ilmoitelkaa ihmeessä missä mennään...

--
*if you can feel it you're too close*

illusion

Posts: 1,061

#13 • • illusion team-sauna :D
Tää kylä on jo valmiix aika metsässä*iihhih*
viimenen kosmonautti

Posts: 106

#14 • • viimenen kosmonautti
en oo mikkelistä mutta en liian kaukaakaan

jos ei ole muuta ja jos on rahaa niin olen paikalla

rahallisesti osallistuminen vois kyllä jäädä sinne parin kympin pintaan jos sellasesta mitään apua olis, mutta eka pitäs tietää ajankohta ja varmistua omasta taloudellisesta tilanteesta (parin vkon sisällä pitäs tietää onko massii)

ja jos ei muuta hommailua ole niin mikäetten voisi olla rakentelussa mukana jos vaan sukulaiset tai joku suostuu majottamaan

ei mulla varmaan kyllä paljoo muuta tekemistä ole

mula ei oikeesti ole juurikaan velvollisuuksia
quindas

Posts: 5

#15 • • quindas
Tilanne on siis tällä hetkellä tämä: palasin Vantaalle *sääli* (en sentään häntä koipien välissä) kesäksi karkuun Mikkelin hiljaista menoa. Palaan kuvioihin Mikkelin päähän vasta myöhään syksyllä joten päätin kuopata koko ajatuksen *grr* - ainakin toistaiseksi. Täältä 230 kilometrin päästä kun ei ole niin hyviä mahdollisuuksia järkätä asioita kuin paikan päällä. Eli nyt kaikki Mikkelin pään metsän eläjät ja takaisin luontoon halajavat ottavat asian hoitaakseen.

Hauskaa kesää kaikille Mikkelin päähän. Minä juoksen ja tanssin pk-seudulla koooko kesän niin että jalkoja särkee...*jiihaa*