Harold Faltmeyer - Axel F (Henkka K City Nature 2005 Remix)

7 posts, 1 page, 1,749 views

Lauri

Posts: 1,051

#2 • • Lauri Devoted
Vahingossa otin, kun Axel F on ollut huippukipale modi-ajoista alkaen, mutta nyt se kuulosti joltain aivan järkyttävältä. Ehkä parempi vielä harjoitella hieman ejay:n kanssa, ennenkuin julkaisee edes täällä mitään.
kuolo

Posts: 90

#3 • • kuolo elo

Lauri, 10.5.2005 09:21:
Ehkä parempi vielä harjoitella hieman ejay:n kanssa, ennenkuin julkaisee edes täällä mitään.



Totta, ejay vaatii paneutumista, mutta miten hyvää jälkeä sillä saakaan sitten aikaiseksi!

--
18 and life to go
and counting..

rjv

Posts: 731

#4 • • rjv neuron tuoppi kiitos
uskomattoman kova biisi kyllä!

*jiihaa**jiihaa**aplodit**aplodit**aplodit*
Chantola

Posts: 769

#5 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai
joo..kiva että tulee palautetta..joskin ei kovin fiksua (ainakaan kaikki)..ihmettelen vain tota ejay keskustelua..miten ejay liittyy tähän biisin???...jos biisi oli kerran kamala ni olis mielestäni sopivaa kertoa missä kohtaan on menty vikaan eikä vaan heittää perusteettomia huulia. lisää kommentteja kaivataan..=)
Jone

Posts: 8,258

#6 • • Jone Archibald Haddock

henkka k, 10.5.2005 10:06:
jos biisi oli kerran kamala ni olis mielestäni sopivaa kertoa missä kohtaan on menty vikaan eikä vaan heittää perusteettomia huulia.



Sanoissa "perusteeton" ja "perustelematon" on muuten melkoinen ero. Jälkimmäistä käytännössä kaikki tässä threadissä olevat viestit edustavat, mutta ainakin mun makuni mukaan ainoa perusteeton mielipide oli toi hehkutus.
Chantola

Posts: 769

#7 • • Edited Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai

Jone, 10.5.2005 10:17:
---
henkka k, 10.5.2005 10:06:
jos biisi oli kerran kamala ni olis mielestäni sopivaa kertoa missä kohtaan on menty vikaan eikä vaan heittää perusteettomia huulia.

---


Sanoissa "perusteeton" ja "perustelematon" on muuten melkoinen ero. Jälkimmäistä käytännössä kaikki tässä threadissä olevat viestit edustavat, mutta ainakin mun makuni mukaan ainoa perusteeton mielipide oli toi hehkutus.



no joo...en mä mikään äidinkielen professori ole...mut varmaan säki ymmärsit mistä oli kysymys - eikö? sama kun kaikki kommentit sun ottamista kuvista ois-joo, ei. vitun rakentavaa!

menee taas hiukan offtopic puolel...