Hallmark 22.3.03

113 posts, 6 pages, 13,905 views

#101 • • shiva Guest
tottakai.. *nauraa*
#102 • • Dorka Guest
...enpä voi myöskään ite, kun vain ihmetellä miksi monet saa allergiaoireita muista ihmisistä mistä kukaan ei tiedä, kun vain sen mitä on "kuullut" ja "nähny" *eiei*

Tietysti jotta jokainen on tyytyväinen niin bileissä pitäisi olla pakollinen "mitä ajattelen toisesta" lomake jossa jokainen voi ihmetellä omaa statustaan bilemaailmassa *pahis*

*piis*

...ja nyt odottamaan tulevaa tiestoitailua jossa toivottavasti jokainen jättää "minä tykkään, en tykkää" mielialat etkoille tai nielee ne namujen mukana syvälle - pyttyyn *justjoo*
misjah

#103 • • misjah Team Sika
ei henkkaa sais dissaa sehän on meidän bile ikoni ja varmaan nähny paljon enemmän ku kukaan täällä.. respectii henkalle ku jaksaa vieläkin kiinnostaa bileet.. itte oisin varmaan jo toinen jalka haudassa..*nauraa* mut oli hyvät bileet paitsi alux soi musa niin hiljaa et jotu melkein hakee kuulolaitteen narikasta...*vink*

--
www.team*possu*.tk

Howdy

#104 • • Howdy Oldie
Eipä mulla ole mitään sen kummempaa Henkkaa kohtaan ... halus vaan sanoa noista kommenteista että mulla ei mitään henk koht sitä miestä kohtaan ... mutta en vaan oikein tykkää sen tyylistä koittaa pokata jotain aivan pikku tyttöjä.Hädin tuskin 17 tai 18v pikkulikkoja .. pitäis vanhan äijän pysytellä edes tossa 23 paremmalla puolella.
Joku raja ... muuten ihan jees et patu jaksaa ... vaikka sitten raskaammalla varustuksella *nauraa*
Vähän pelle .. mut jokaisel oikeus sellaseen..
Ja tää oli varmaan mun pisin kommentti johonkin .. outoo ... *ding*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

#105 • • Howdy Oldie
P.S. En mä nyt itsekkään mikään parkettien partaveitsi ole *iloinen*
Mut anyways ...

--
Käpy vailla vertaa

DREAM

#106 • • DREAM Team Sika
hyvät bileet! mut tuli oltuu jurrissa... enkä sit koko iltaa viettänyt paikalla mikä jälkeenpäin tabin settiä kuulleena harmittaa *ding*
tez

#107 • • tez hottie
Katrina:

Kiitokset Shivalle ja H:lle tikkarista, kyllä maistui.

Kiva ilta oli. Tuli taas tehtyä tuttavuutta uusien immeisten kanssa.

oli aika humalaa :)) ei muistella pahalla *nauru*

--
...do you fuck as well as you dance?

dirtyface

#108 • • dirtyface rok.
misjah:

ei henkkaa sais dissaa sehän on meidän bile ikoni ja varmaan nähny paljon enemmän ku kukaan täällä..

Juu, varmasti on nähnyt enemmän ku kukaan täällä.. _paljon_ enemmän*nauraa* joo, oon hiljaa..

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

#109 • • ALIEN Guest
dirtyfacedkid:

misjah:ei henkkaa sais dissaa sehän on meidän bile ikoni ja varmaan nähny paljon enemmän ku kukaan täällä..

Juu, varmasti on nähnyt enemmän ku kukaan täällä.. _paljon_ enemmän*nauraa* joo, oon hiljaa..

JA V*TTU varmasti on!! SE äijä on käynyt ibizan bileissä jo vuodesta 92-93, et imeppä sitä!! *hih*
moksu

#110 • • moksu [Dimension]
milla:

mokkeri:Ainoo miinus oli Saaren Henryn näkeminen...

on se kumma et jaksaa niin paljon kiinnostaa muut ihmiset siellä kemuissa. varsinkin et pelkkä niiden näkeminen aiheuttaa tollasia reaktioita.

AAARGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH

[muokattu 25.3.2003 10:02]

nonnih.. eipäs oteta taas niin tosissaan kaikkee..tulee vaan pää pipiks semmosesta.. kyllä, meinasin melkein ajatella kaivaa silmäni ulos kun näin henkan, kyllä kylllä, iltani oli täysin pilalla, sniff snaff snöff....:) jeps, ja tää oli nukkumaan menon merkki.. :) viuuh
dirtyface

#111 • • dirtyface rok.
alien:

JA V*TTU varmasti on!! SE äijä on käynyt ibizan bileissä jo vuodesta 92-93, et imeppä sitä!! *hih*

No joo.. En niinkään tarkottanut tätä bilejuttua. Tietty toi saatto kuulostaa hieman sarkastiselta.. Tarkotin sitä, et Henry on nähnyt työnsä puolesta varmaan paljon enemmän ku kukaan täällä.. Olen outo.

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

mange

#112 • • mange Terrorcraft
Aij aij, oli kyllä nannaa pitkästä aikaa olla Hallmarkissa. Harmi vaan että piti lähtee jo kahden aikaan pois. Mutta Maniacin setti rokkas niin über paljon että ei jäännyt paha mieli pois lähtiessä. Tabikin ehti heittää muutaman über hyvän kiksun siinä lähtiessä niin ei voi muuta sanoa kuin että Hallmarkit meni kyllä putkeen. *hymy*
misjah

#113 • • misjah Team Sika
dirtyfacedkid:

alien:

No joo.. En niinkään tarkottanut tätä bilejuttua. Tietty toi saatto kuulostaa hieman sarkastiselta.. Tarkotin sitä, et Henry on nähnyt työnsä puolesta varmaan paljon enemmän ku kukaan täällä.. Olen outo.

joo tota mäkin ensimmäisenä ajattelin..se on suhannu niin paljon ja eri naisten kanssa ja kaverille viel maksetaan siitä.. kateus pääs taas valloilleen.. *iloinen*

[muokattu 31.3.2003 01:36]

--
www.team*possu*.tk