Etsintäkuulutus!

34 posts, 2 pages, 7,887 views

Mice

Posts: 402

#21 • • Mice .: unique :.
Marski:

Katrina:
Mitäpä tuosta. Pistän postilla vaikka tulemaan. Kiitos lainasta!



no niin..posti on kai hukannut sen ku ei oo vieläkään saapunut..

I LOVE MY LIFE!! *pahis*



..ethän ole muuttanut vast?.. Mä unohdan aina tehdä
postin käännön ja sit hukkuu kaikkee tärkeet..

--
This won\'t hurt, I promise..

Fakiiri

Posts: 462

#22 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Marski:

ETSINTÄKUULUTUS!!


KADOKSISSA: ELÄMÄ!

LUVASSA LÖYTÖPALKKIO!!!

*piis* and out!!


*uros*


elama.jpg


ai se tuli tollai
*iloinen*

[muokattu 10.3.2003 21:02]

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

She

Posts: 717

#23 • • She
Porukat ei kai tajunnut mun ollessa masussa vielä, että tämä käärö tulis sellasta tarviimaan.. Aaijai. Mä siis missasin tilaisuuteni..
Avatar
#24 • • petkulli Guest
löysin elämän ja myin sen kalliilla igorille ---- venäjällä kuulemma tosi harvinainen. kuulin myös huhun että toijalan takana on viäläkin aki, pitääköhän paikkansa?*dissaa*
etsin omaa vieläkin jäi viime kesänä johonki, olin vissiin kännissä ku en muista missä olin kesän.
Avatar
#25 • • tuntematon Guest
*ding*
Blues

Posts: 5,414

#26 • • Blues Koning van Afrika
*nukkuu*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Claquesous

Posts: 3,206

#27 • • Claquesous viidettä kolonnaa
hukkasin elämän joskus kesällä -86 ja jos joku kaunismieli löytää ni toivon et palauttaa sen pikaisest... luvassa muikea palkkio löytäjälle

--
32. of December

TanyaK

Posts: 745

#28 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
..olen hukannut itseni..
nomic

Posts: 4,120

#29 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
huoh! mä oon yrittäny hukata elämääni täs parisen vuotta mutta en ole onnistunut
aina kun jemmaan elämäni johonki vaikkapa tuntemattoman autoon niin kyl se aina löytää kotii!
ärsyttävä...yritä siinä nytten olla ku elämä kattoo vierestä kaikkee mitä teet
ei mitää yksityisyyttä...arvatkaa vaa onko kiva käydä suihkutiloissa tai muissa vastaavissa ku joku koko ajan tarkkailee...eli haluisiko joku ehdottaa miten pääsen eroon elämästäni?
en kyllä haluisi lopettaa elämää on kuiteski ollu aina mun frendi...ja yhdessä ollaan oltu kännis ja kaikkee kivaa tehty yhdessä
*nauru*
oke mä oon aika C8 mut siis kertokaa miten pääsen eroon tosta nytten se kyl nukkuu ja voin rauhassa kirjoittaa siitä pahaa*pahis*
tai jos jollakin toisella on samanlaisia ongelmia niin perustetaan tuki järjestö ? ok?
elämänstä eroon ry *nauru* ...olen kyllä kuullu että jotkut sai järkättyy elämälleen lähestymis kiellon (!) pitääkö tämä paikkaansa?
t.elämästä eroon nyt ja heti! no life, NO LIFE!!!! *igor*
Avatar
#30 • • shiva Guest
kadoksissa hymy ja iloisuus..
tuitui

Posts: 1,258

#31 • • tuitui .:Shiny disco ball:.

TanyaK:
..olen hukannut itseni..



Lupaan etsiä sut :)(:

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

DESPE

Posts: 4,580

#33 • • DESPE
etsin viime illuista sitä mieletöntä beibeä kenen kanssa juttelin loppuillasta . löydän sut vielä =)
¡ Previous post a few years ago !