E: Silja Festival söker...

17 posts, 1 page, 3,791 views

Avatar
#1 • • Silja Festival Guest
Vill du bli Dj på östersjöns bästa disco? Silja Festival söker Dj som är uppdaterad med det senaste inom clubmusik, talar flytande svenska och finska samt har en bra attityd! Skriv då en ansökan till:

[email protected]
Individual

Posts: 10,942

#3 • • Edited Individual HYPNO!
Eli haluatko työskennellä itämeren parhaassa diskossa? Silja Festival etsii dj:tä joka on perillä viimeisimmästä klubimusiikista. Hänen täytyy osata puhua sujuvaa ruotsia ja suomea ja omata hyvä asenne. Kirjoita hakemuksesi osoitteeseen...

Ruotsia oikeasti osaavat. Menikö käännökseni ihan päin mäntyä?*nauru*
jeesboks

Posts: 4,064

#4 • • jeesboks p u p u

Individual, 2.5.2005 18:00:

Ruotsia oikeasti osaavat. Menikö käännökseni ihan päin mäntyä?*nauru*



Ei, käännös oli varsin hyvä *joo*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Apo

Posts: 1,574

#6 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Hienoa että Silja etsii dj:tä klubituksenkin suunnalta, toivottavasti hommaan löytyy sopiva henkilö :) Tuoreimpia IDM & detroittiteknohittejä tuskin kuitenkaan vieläkään tullaan kuulemaan Itämeren aalloilla paitsi Itämeren parhaissa hyttibileissä *vink*
Avatar
#7 • • Silja Festival Guest
Välkommna ombord för att kolla vilken linje vi kör på Festival. En vanlig "bar Dj" hittar vi var som helst, därför söker vi en klub inriktad proffecionell Dj från bl.a detta forum *jiihaa*
%

Posts: 568

#8 • • Edited %
Hienoa, mää jo meinasin seuraavan risteilyn varata viikingiltä vaihtelun vuoksi, mutta ehkä se onkin sitten syytä lähtee siljan festivaaleille. Tää kuulostaa kyllä vähän liian hyvältä mun mielestä, mutta toivottavasti tää on totta.

edit: Hups niin vaikuttaahan toi sähköpostiosoite aika viralliselta. Tänne vois sitten varmaan ilmoitella päiviä, koska sitä keikkaa itse kullekkin pukkaa?

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

MfLI

Posts: 502

#10 • • MfLI www.SoundChilds.net

remotion, 3.5.2005 21:26:
I could do the job if bigmoney is quaranteed and it's enough that I have swedish name! *vink*



Tarkkana! Et kai sentään haluaisi isoja rahoja karanteeniin (quaranteed) vaan takuun (guarantee) siitä, että tiedossa on big money *vink*

=M=
Funktion

Posts: 1,720

#11 • • Funktion over 9000

MfLI, 4.5.2005 10:05:
---
remotion, 3.5.2005 21:26:
I could do the job if bigmoney is quaranteed and it's enough that I have swedish name! *vink*

---


Tarkkana! Et kai sentään haluaisi isoja rahoja karanteeniin (quaranteed) vaan takuun (guarantee) siitä, että tiedossa on big money *vink*

=M=



*pilknus* "quaranteened" olis karanteeniin... *vink*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#13 • • Funktion over 9000

henkka, 4.5.2005 17:05:
---
Funktion, 4.5.2005 16:55:


*pilknus* "quaranteened" olis karanteeniin... *vink*

---


vai quarantined? hmm...



Olit oikeassa... Olipa huono *pilknus* mulla... *iihhih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Massamuusi

Posts: 73

#14 • • Massamuusi
Jag var födde i sverige, jag talar jättebra svensk och finsk, och gillar bra musik.

Eli;
Tällä naamalla ei voi kuin kusta muuntajaan.

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

henkka

Posts: 4,973

#15 • • henkka

Funktion, 4.5.2005 17:08:
Olit oikeassa... Olipa huono *pilknus* mulla... *iihhih*



I'm the best *pilknus* eva!!! *iihhih*
MaSari

Posts: 1,986

#16 • • MaSari space jammer

Käenpoika, 2.5.2005 18:41:
osaan muute oikeesti kaivaa kielel nenää



Tietoisku! *vink* Tällä tiedolla viisastumme kaikki *hihu*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*