Illumination Summer Sound System @ Tammerfest 16.7.2005 @ Tampere

28 posts, 2 pages, 5,662 views

Supersonicways

Posts: 86

#21 • • Supersonicways
Muistaako kukaan mitä biisejä Milla soitti setissään? Itse kun keskityin lähinnä tanssimaan musiikin virrassa...*jiihaa*

--
There are reasons for things that a casual observer might not understand.

cosmic

Posts: 389

#22 • • cosmic :D

Supersonicways, 18.7.2005 22:15:
Muistaako kukaan mitä biisejä Milla soitti setissään? Itse kun keskityin lähinnä tanssimaan musiikin virrassa...*jiihaa*



En tunnistanu muita kuin viimeisen biisin eli:

Gabriel & Dresden - Arcadia (Özgür Can Mix)

--
:D is an unproductive condition.

coco

Posts: 172

#23 • • coco hifipanda

Supersonicways, 18.7.2005 22:15:
Muistaako kukaan mitä biisejä Milla soitti setissään? Itse kun keskityin lähinnä tanssimaan musiikin virrassa...*jiihaa*


Pari tuttua biisiä tuli, mutta vain yhden nimi muistui.. ( NO OK, d0a SEN MUISTI :< )
> Move Ya! & Steve Lavers - Monkey Scratch
Meke

Posts: 2,083

#25 • • Meke GT Digital, BCN Records
Jatkoilla oli varsin kivaa (muihin kun ei päässyt töiden takia...) ja lopussa kun sai ilmaista kaljaa sunnuntai aamuna samalla kun Sergei paukutti...pessa pessa...vois sitä vanhaa hc raitaa mikä lopetti illan ;)

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

anniini

Posts: 917

#26 • • anniini a-double n-double i-n-a
Kivaa oli kaikin puolin. Pitkästä aikaa oli ihanaa fiilistellä hyvää kiksua. Kiitokset siitä Tab:ille, Super 8:lle ja Mennolle. Psyketarjonta maistui myös hyvälle, luvattoman hyvälle jopa. Poliisin setti lauantain iltabileissä oli soppelin vihaista menoa. Kiitokset myös aztechnikille ja phanaticille. Tripteaser jäi valitettavasti väsyn iskiessä väliin. Mutta kaikin puolin oli hauskaa ja parempi fiilis olla mukana kuin mitä viime vuonna. *iloinen*

Ja huomio kaikki, joilta sattuu löytymään kuvia noista kyseisistä kemuista, niitä olisi kiva nähdä, joten pistäkäähän linkkiä, jos niitä nettiin paiskotte. Toki otan kuvia mieluusti vastaan hlökohtaisestikin esim. sähköpostilla, kun oma kamera kulki mukana vahingossa ilman filmirullaa ja jäin täysin kuvitta. Saa siis ottaa yhteyttä. *hihu*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

m1kk3

Posts: 5,560

#27 • • m1kk3 no-life

cosmic, 17.7.2005 23:18:
Hyvät bileet oli! *sydän* Kaiu & Sakura soitteli vähän techimpää saundia, Milla jatkoi haussilla ja sit kixukolmikko Tab, Super8 ja Menno pääsi vauhtiin ja oli kyl niin hyvää kixua, että huhhuh *plur*

Tässä olis vähän biisibongauksia kolmikon setistä:

David West - Larry Mountains 54
Above & Beyond vs. Andy Moor - Air For Life
Carrie Skipper - Time Goes By
Nitromethane - Religion
Oceanlab - Satellite
Aalto - Resolution
Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
Super8 vs. DJ Tab - First Aid




lisätään tohon vielä Starsign - Taurus, toimi kyllä kun jyrä *sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

d0a

Posts: 141

#28 • • Edited d0a Burb!

:Coco, 19.7.2005 06:54:
---
Supersonicways, 18.7.2005 22:15:
Muistaako kukaan mitä biisejä Milla soitti setissään? Itse kun keskityin lähinnä tanssimaan musiikin virrassa...*jiihaa*

---

Pari tuttua biisiä tuli, mutta vain yhden nimi muistui.. ( NO OK, d0a SEN MUISTI :< )
> Move Ya! & Steve Lavers - Monkey Scratch



Meinasin jo kuolla järkytyksestä et sä ratsastaisit mun tietoudella :DD mitään muuta en sano, kun sen et melko pieni.

okei okei ja sen et milla oli very gooooood - "kannatti herätä!" (c) ansa ja oiva.