Sun.24.04.05 Pussy Club@Rosegarden

33 posts, 2 pages, 3,704 views

annimari

Posts: 402

#21 • • Edited annimari Seniorisarja
kylläpä kannatti viettää viikonloppu "rauhallisesti" kotosalla ja lähteä joraamaan vasta sunnuntaina :D Kiitos kaikille kanssafiilisitelijöille sekä aina niin loistaville dj:lle!

rauhaa ja rakkautta,
a

ps. ja se tyttö joka kuristi mua narikassa ja uhkasi tappaa: vastoin syytöksiäsi vannon etten vilkaissutkaan kundikaveriasi. miksi olisin?

--
Oho.

leenuliinu

Posts: 1,022

#22 • • leenuliinu Kenen kaveri

annimari, 25.4.2005 04:09:
ja se tyttö joka kuristi mua narikassa: vastoin syytöksiäsi vannon etten vilkaissutkaan kundikaveriasi. miksi olisin?



Niin, neidillä lieni mukanaan ihan omasta takaa kylliksi kovin kauniita seuralaisia. *julkisen paheksunnan väkivaltaa kohtaan esittämis*

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Mr.Pink

Posts: 307

#23 • • Mr.Pink
Oli kyl maailman siisteintä!!!!
taaki pössis ja hyvä peeninki kaikinpuolin. Kiitos kaunis kaikille muistaneille ja muillekkin. Teitte synttärikemuista muistamisen arvoiset.

--
Lost in the silver box.

Jinx

Posts: 2,615

#24 • • Jinx Superfeminine
Ei pussyt petä koskaan! oli taas aivan mahtavaa! *plur*

--
Pyllykkä

Avatar
#25 • • Edited emppu Guest
Eemil kiittää ja kumartaa. Oli oikein muksaa*kiitoskiitos*
kap-pu

Posts: 1,167

#26 • • kap-pu the amazing suction cup boy
rokrokrok! kiitokset ja vielä kerran onnittelutkin asianomaisille.

tunnelma oli lämmin ja perseet heiluivat, booli oli maukasta ja kuulemma kakkukin hyvää (joskaan en itse ollut kakkukunnossa), joten mikäs sen parempi sunnuntai-ilta. itse olin nollabudjetilla ja kohtalaisen raato viikonlopun jäljiltä, joten lähdin ehkä hieman kesken kaiken, mutta hyvin mielin. :)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

kap-pu

Posts: 1,167

#27 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy

annimari
ps. ja se tyttö joka kuristi mua narikassa ja uhkasi tappaa: vastoin syytöksiäsi vannon etten vilkaissutkaan kundikaveriasi. miksi olisin?



olisko "ps. se tyttö joka kuristi mua narikassa ja uhkasi tappaa: olet kohtalaisen hullu sekopää. lisäksi sinun kannattaa miettiä, onko parisuhteesi kovinkaan hyvällä pohjalla, jos (kuviteltukaan) katse äijääsi päin aiheuttaa automaattisesti noin kivikautisen puolustusreaktion" parempi?

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

kamu-

Posts: 243

#28 • • kamu- Skojare
oli kyllä taas ihan parasta sunnuntai antia!! *joo* musa oli niin hyvää että eihän sitä tanssimista vaan voinut lopettaa *jiihaa**iloinen* paita olikin siitä johtuen sit aivan likomärkä *hikoil* (pahoitteluni kaikille ketkä saattoivat minuun koskea ja kastua *hih* )

--
Minä itse! *nauru*

Coma

Posts: 705

#29 • • Edited Coma
Kiitos vaan omastakin puolesta, ppl u rocked!

Hauskaa oli vaikka ensin väsymys ja sit tekniset ongelmat meinaskin vähän raastaa. Jälkimmäisestä syystä jäi vielä muutamat killeribiisit soittamatta, ehkä ihan hyvä niin :S :]

Encore: Jussi-Pekka - Counting Numbers !o/
itis

Posts: 2,518

#30 • • itis Morning Star
Jep, toimi, booli ja musa varsinkin. *hymy*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

ilpo

Posts: 69

#31 • • Edited ilpo [Fusion Drive]
Oho. Vau. Olipas ehkä kevyeen allekirjoittaneet parhaat Sunnuntai-hipat RoseGardenissä ikinä! Kannatti todellakin lähteä pitkän ja rankan työrupeaman jälkeen vielä ulos. Boolilla sai riittävästi tasattua oloa, ja Tero & tanssilattia hoitivatkin sitten loput, kiitos erinomaisesta setistä, ei paljoa tekniset ongelmat haitanneet menoa. Mukavasti tuttujakin liikenteessä, kiitos vielä kaikille tovereille, kivaa oli! :) Koffin puisto ROXX!
moskiitto

Posts: 332

#32 • • moskiitto moska
olipa sitten kemut..hyvää musaa kokoillan JA Tero Civill RULES!
kiitos kaikille mukana olleille ja kiitos Samille,
oli mukava järkkää kanssasi kimppa syndet..*hali*

su.1.5 on pussyn vappupvn jatkot tarjolla ja
pe.20.5 sitten saadaan pussyyn vihdoin se Matthew Dekay

--
just, share it...

super-enkuli

Posts: 1,521

#33 • • super-enkuli
Harmittaa TOSI paljon, että just nämä jäivät välistä. Unet hieman venähti (yö 2), Kaikesta huolimatta todella isot ja lämpöiset onnitttelu halaukset sankareille. *super*-*sydän*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex