Dj Nostatus : Oi niitä aikoja... (sveitsitransea menneiltä vuosilta)

11 posts, 1 page, 2,010 views

nostatus

Posts: 343

#1 • • Edited nostatus
Jaahas. Miksailin tälläisen fiilistelymiksauksen tuossa joku aika sitten, ja näköjään se tarttui myös koneelle. Ainakin itselleni biisit toimivat aikamoisena nostalgiapläjäyksenä. Setti sisältää vanhempaa trancea lähinnä keskieuroopasta, muutamia laukkoja, pölyisten levyjen aiheuttamia neulan loikkimisia, ja ties mitä muuta tälläiseen fiilistelymiksaukseen kuuluukaan. *hih*

**del**

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

jeesboks

Posts: 4,064

#2 • • jeesboks p u p u
Täs oli aika monta hyvää tuttua vanhempaa kipaleetta *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Juhgu

Posts: 7,921

#3 • • Juhgu Virnistelijä
Kiitän *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

nostatus

Posts: 343

#4 • • nostatus
Taatusti toimivaa krapulalääkettä - klikkaa linkkiä! :)

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

akiapina

Posts: 2,729

#5 • • akiapina apinaki
Tässähän on muutama itsellekin aika "tärkeä" biisi menneiltä vuosilta, kuunnellaas :)
nostatus

Posts: 343

#6 • • nostatus
Eikö vanha kunnon trance toimi enää kun ei kommentteja heru? Vai oonko ainoa, joka fiilistelee niitä Lukan ja Swissin muinaisia sveitsi-trance-settejä... joku vanhaparta vois tulla mukaan muistelemaan. *vink*

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

hrdkvr

Posts: 3,929

#7 • • hrdkvr KURGO
et ollut aino.. mulla joku 3 tai 4 swissin settiä

--
-keep it hard-

nostatus

Posts: 343

#9 • • nostatus

xybo, 26.4.2005 12:39:
Täytyy tunnustaa että vaikka olen vanhan 98-99 ihqu kiksun fani niin tässä mixissä ei ollut mitään hittejä. lähinnä noita polkkempia ransuja. Nu-Nrg:kin on niitä ainoita jotka setissä oli ns. toimivammasta päästä. :/



Joo, ehkä toi otsikko meni vähän pieleen, koska eihän tämä oo ihkukiksua, vaan enemmänkin sveitsi-trancea. Mutta kyseisessä lajissa näähän on hittejä melkein kaikki. Ainakin mulle. ;)

p.s. Noita otsikoita ei oikein saa muutettua...

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

Karski

Posts: 6,049

#10 • • Edited Karski Pomon kätyri

nostatus, 26.4.2005 12:46:
---
xybo, 26.4.2005 12:39:
Täytyy tunnustaa että vaikka olen vanhan 98-99 ihqu kiksun fani niin tässä mixissä ei ollut mitään hittejä. lähinnä noita polkkempia ransuja. Nu-Nrg:kin on niitä ainoita jotka setissä oli ns. toimivammasta päästä. :/

---


Joo, ehkä toi otsikko meni vähän pieleen, koska eihän tämä oo ihkukiksua, vaan enemmänkin sveitsi-trancea. Mutta kyseisessä lajissa näähän on hittejä melkein kaikki. Ainakin mulle. ;)

p.s. Noita otsikoita ei oikein saa muutettua...



saapas ;)

Sullakin pitäis olla tos topikin tienoilla perustajana tommonen
kikkula ku 'muokkaa aihetta'. Itsehän sitä jo tässä hyödynsin.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

nostatus

Posts: 343

#11 • • nostatus
Ai kiitti. Miten mä en oo huomannu tota koskaan? Taisit just laittaa sen siihen... *nauru*

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR