Grimsoul - Tulikivi

6 posts, 1 page, 2,631 views

GrimsouL

Posts: 468

#1 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Taas tätä nopeaa (165bpm) melodista hardtrance räiskettä. Biisiin ängetty taas kaikkea mahdollista ja kompressoitu vielä tasapaksuksi mössöksi.

Masteroinnin suhteen tarvisisin neuvoja, tuntuu joka kerta että jotain instrumenttia saisi muokata johonkiin suuntaan. Eikä tässä noin 10 000 kuuntelukerran jälkeen enää jaksa koko biisi innostaa *oksettaa*..
hard trance

lisätiedot - kuuntele
Avatar
#2 • • Edited astaroth Guest
Kas kas, uutta matskua.

Palautetta parin kuuntelukerran jälkeen edittinä.

Edit:

Biisi vaan sen kuin paranee paranemistaan. Minusta tämä on maallikon korvalle - etten sanoisi valmis. Hyvää hard trancea.

-> Nostatuksen taustasyna mielestäni tarvitsisi ehkä hieman korostusta?
-> Näillä tietsikan kajareilla millään saa selkoa, mutta alapäätä voisi ehkä hieman korostaa kanssa?

Muuten en keksi kyllä yhtään mitään. Toimiva rakenne ja tunnelmallinen äänimaailma. Se on sisso.
Avatar
#3 • • Edited . Guest
Hywää pauketta! Melodiat parasta antia tässä sekä
liidi soundit.. on vaan sen verram massiivisen kuulosta:)
Mukavia fillejä tiputeltu alun filtterisynaan. Toimii!!
Orfeus

Posts: 5,872

#4 • • Orfeus
Tykkään kovasti*joo* Narinat kohdallaan ja nätti melodia mun makuun, ehdottomasti parhaimpia tuotoksiasi!
GrimsouL

Posts: 468

#5 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Thanx! Mutta eikö saundissa todellakaan kuse mikään (pahemmin)...?

Ei voi olla et menis mun puukorvalla kohillee... *iloinen*
jjkobsson

Posts: 959

#6 • • jjkobsson
Tykkään ihan helkutisti.

Tempo on juuri kohdallaan ja mahtavaa kikkailua on pitkin biisiä kuten pitääkin. Nostatusta voisi kyllä ehkä vielä hieman hioa enemmän kikkailevaksi. Omalla kokoonpanollani (H&K & Amphion Athene2) alapää kuulostaa ehkä turhan tunkkaiselta, mutta se voi olla taas minun säädöistä peräisin.

--
||jjkobsson||